• medlo
    *

    Dal by som odpad!, ale neviem prečo, celkom ma bavila prvá polovica. Hlavne to bolo vtipné. Asi každá druhá scéna bola na zasmiatie. Smutné na tom je len to, že to nebola komédia. Aj keď do vlakov sa nevyznám, nechápem prečo nemohli odpojiť lokomotívu od vozňov. To asi preto, že z dvojhodinového filmu by sa stal polhodinový. Tiež ma zarazilo, že tam kde bola tlaková vlna neprišla rádioaktivita. Ľudia v Denveri sú odolní. A to že 5 minút po ohlásení správy začali Američania rabovať ukázalo, čo si sami o sebe myslia. No nádhera.(31.5.2009)

  • Pitryx
    *

    Protože mám rád vlaky a všechny filmy o nich, tak jsem se celkem díval a chvíli i bavil. Ale pak už se to táhlo do nekonečna. Po havárii vlaku jsem si myslel, že si tvůrci chtějí ještě přivydělat a tak přidávají a přidávají jako zedník maltu. Sice mne překvapilo, že k explozi došlo, ale to byla jen taková perlička. Před hlubokým podprůměrem zachránilo hodnocení, že scény na vlaku mne celkem bavily. Mimochodem, kdo psal popisek k filmu, tak jej neviděl, protože vlak nebyl rozhodně "plný nukleárních zbraní." Ale také jsem je mohl přehlídnout.(28.4.2009)

  • Odpadlik
    ***

    Myslím že si to zaslouží lepší hodnocení než 1-2 hvězdičky, tedy hodnocení jaká zde převažují. Proč? Když jsem to začal sledovat, říkal jsem si bude to jen další film o "splašeném vlaku", který někdo heroicky zachrání (kdo jiný než otec, který má doma problémy a kterého si děti příliš neváží, že). A se vzpomínkou na tituly jako Nebezpečný vlak, Splašený vlak či Nebezpečný útěk jsem sledoval onu typickou linii těchto příběhů (vlaku selžou brzdy a se smrtícím nákladem ruské atomovky se řítí na město). Ono ale je tady posléze všechno jinak. Ve filmu se začínají objevovat zneklidňující vedlejší motivy jako rabování (tyto řádky píši po záplavách a následném rabování v New Orleansu v září 2005) nebo prosté lidské chybování. Zjišťuji, že zde žádný velký superhrdina není, i když se o to hlavní představitel v podání Roba Lowa snaží, stejně nakonec musí pouze přihlížet zkáze (což je mi po všech možných supermanech celkem sympatické). Po vykolejení nebezpečného vlaku za městem by se mohlo zdát že už bude konec, ale film se dále soustředí na zkázu města způsobenou nejprve zmíněným rabováním a posléze i další, mnohem větší katastrofou, přičemž nezůstanou ušetřeny ani některé hlavní postavy. Není to pro mě jednoznačné béčko, řekl bych že se sem tvůrci snažili dostat i něco více a celkem se jim to i dařilo, kdyby to ovšem nakonec až příliš nepřehnali. Možná si měli něco nechat do druhého dílu, tahle "nastavovaná kaše", na TV film plná speciálních efektů by na dva díly vydala.(2.9.2005)

  • Swatcha
    odpad!

    Proč? Proč? Proč? Potřebovala filmová společnost (netuším která) utratit na poslední chvíli pár milionů, aby neplatili tak vysoké daně? Prostě nechápu, proč někdo točí takové filmy. Kdo by se na tento "kinematografický skvost" chtěl někdy podívat, ať si raději pustí Under Siege 2 - je to sice taky blábol, ale je zde jistá naděje, že žaludeční potíže budou o trochu menší ...(31.1.2005)

  • st.verka
    ****

    Celkem dobře vykreslená zoufalá situace s rozjetým nebrzdícím vlakem, který veze toxický náklad a jadernou hlavici a všemožná snaha lidí ho zastavit. Bohužel i některá nešťastná rozhodnutí. Lidské hyeny, bezmoc i hrdinství. Jako by prosté neštěstí nestačilo, čeho je spodina schopná, aby to bylo ještě horší. To pomyšlení děsí. To vypětí a zoufalství bylo poznat. Nevím co víc bychom měli od takového filmu chtít. I v životě jsou jen lidé váhající i chybující, žádní Supermani, tak proč to idealizovat. Kdo chce vidět "ODPAD", nechť se podívá na "Hlasy ze záhrobí".(21.7.2009)

  • - Natáčení filmu probíhalo v Kanadě. (Terva)

  • - Ve filmu je elektrická lokomotiva MLW M-420 vyrobená v Montrealu. (Terva)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace