poster

Hráčské doupě

  • český

    Dům her

  • anglický

    House of Games

  • slovenský

    Dom hier

Krimi / Mysteriózní / Thriller

USA, 1987, 102 min

Režie:

David Mamet

Scénář:

David Mamet

Hudba:

Alaric Jans

Producenti:

Michael Hausman

Střih:

Trudy Ship

Scénografie:

Michael Merritt

Kostýmy:

Nan Cibula
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Radko
    ***

    Ono vždy je trochu slabinou, ak odhadnem hlavné prekvapenie. Potencionálne tajomstvo sa potom ukrýva len v spôsobe vysporiadania sa hlavnej postavy so "šokujúcim" odhalením. No ani v tomto finále neprekvapilo, hoci tu už som sa pre istotu ani nesnažil niečo vopred uhádnuť, aby ostalo aspoň niečo na potešenie. Resumé: Konvenčný film do mierneho nadpriemeru posúvajú len skvele vystavané situačné dialógy. 54,3%(30.12.2011)

  • bertrand
    ***

    Zvládne Mamet zaujmout Bertrandovu pozornost i filmem s ženskou hrdinkou? Ano, zvládne. A kromě toho i pomalou ospalou noir atmosférou, která je přitažlivá, ať už je pouze výsledkem naivity debutanta nebo důmyslnou hrou s divákovým očekáváním. Ve výsledku se jedná opět o film, na který se díváte, díváte, nic moc na něm nepozorujete, ale nakonec ve vás zůstane zvláštní pocit, že jste viděli něco, co byste si za nějakou dobu měli pustit znovu. Ten zvláštní casting a záběry! Ten ne/očekávaný konec! Jak to ten Mamet dělá? Nicméně dnes pouze za 3*, mladší filmy už mají formu a tempo i ty hrdiny a jejich svět zvládnuté mnohem lépe....Aha, koukám:uživatel Klonyllony hovoří jasnou řečí o tušeném.(6.7.2012)

  • Paldiny
    **

    Spočiatku hravá brožúrka podvodov a trikov ako sa dostať k peniazom. Čo však z toho keď po polhodine začnete niečo tušiť a 20 minút pred šokujúcim odhalením ste už pointu dávno prečítali. Film navyše stojí a padá na kúskoch hlavného podvodníka, ktoré sú na pohľad osviežujúce za to v spojení s dejom príliš náhodné a plné nelogickostí. Záverečná za vlasy pritiahnutá premena hlavnej postavy už len tápa v scenáristickom kŕči a snahe čo najzaujímavejšie zakončiť príbeh. Ak existujú filmy na jedno pozretie, tak práve tento patrí k nim.(9.3.2014)

  • sdgda

    Príjemný počin s nádychom TV produkcie, ktorý ale dopláca na svoju predvídateľnosť a hereckú strnulosť. Konkrétne Lindsay Crouse ma absolútne neoslovila, svojou neustálou kamennou tvárou a chladným prejavom pôsobila nevierohodne a odmerane. Dej filmu sa spočiatku vyvíja zaujímavo, prekvapí aj nejaký ten zvrat, no v druhej polovici odhalí asi 80% divákov finálne rozuzlenie a nezachráni to ani v celku slušný scenár a hudba. Formálna stránka filmu je suchý priemer, filmu dominujú statické zábery, šedé interiéry ( v ktorých sa odohráva väčšina filmu) a klasické protizábery. Nebyť hereckej jednotvárnosti a predvídateľnosti mal by záver omnoho väčší emocionálny dopad a príbeh ženy, ktorá sa potrebovala vymaniť z okov stereotypu, spytovania svedomia a nabrať druhý dych by fungoval omnoho lepšie.(27.8.2017)

  • Aky
    ****

    Napsané je to zřejmě dokonale, ale pravděpodobně vinou režiséra jsou dějové zvraty vždy krok dva za tím, co člověk předem očekává. Trošku vadí i poněkud hrubě a jakoby narychlo spíchnutý samotný závěr, což kontrastuje s jemnými finesami, které v ději předcházejí. Při větší pečlivosti by to mohl být film první jakosti.(29.8.2010)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace