Nastala chyba při přehrávání videa.
  • sniper18
    *

    Je to veľmi slabý akčný film. Má iba priemerný príbeh, ktorý už bol použitý viackrát, ale lepšie. Tu je veľmi zle spracovaný, pretože je extrémne nudný. Myslel som si, že toto je akčný film, ale tu je len mnoho nudných dialógov a iba jedna priemerná prestrelka. Zato tancovania a bozkávania je tu viac ako dosť. Zlá kamera ešte doplňa nízku kvalitu tohto filmu. Herecké obsadenie je iba priemerné, Jamie Foxx je dobrý herec, ale Collina Farrella nemám rád a v tomto filme mi to potvrdil. Nechápem ako taký dobrý režisér ako Michael Mann, ktorý natočil môj najobľúbenejší film Posledný mohykán dokázal natočiť niečo tak zlé. Mnoho výborných akčných filmov, ktoré majú dobrý príbeh, aj akciu vyjde iba na DVD a samozrejme tento zlý film ide do kina. Objektívna kvalita filmu- 30%, film sa páči mne na 15%.(14.8.2007)

  • Isherwood
    *****

    Mizerové potkali Collateral v Mannově nejosobnějším audiovizuálním fetiši jeho dosavadní kariéry, který atmosféru pumpuje z přestřeleného testosteronu (dokonale nablýskaný „look“, drsné řeči), aby ji následně pracně ždímal v adrenalinové akci, které ač je zoufale pomálu, patří k tomu nejrazantnějšímu, co prozatím Mann natočil. Experimenty s digitálem jsou stále diskutabilní, nicméně nutno jej pochválit za odvahu je použít v ryze mainstreamové záležitosti pro široké publikum. Farrell s Foxxem jsou učebnicovým příkladem chlapského přátelství, nicméně v poloze osobního života jejich velkých lásek jim režisér mohl do úst vložit i nějaká intimnější slova, jež jsou v takové chvíli důležitější než formální rozprava v podobě zamilovaných pohledů a sexuálního chtíče. Avšak i tak se jedná o delikátní podívanou, jejíž kriminální zápletka vystačující pro epizodu seriálu je předvedena v podobě té nejnačechranější cukrové vaty, již sníte během chvilky a až potom si uvědomíte, že to vlastně dohromady nic nebylo.(15.10.2006)

  • novoten
    *****

    Nepamatuji se, kdy naposledy jsem se tolik obával o výsledek, abych se na něj zároveň tak strašně těšil. Mann udržel svůj výtečný kriminální standard a zároveň si dává obrovský pozor na to, aby se neopakoval. Miami Vice není velkolepý akčňák jako Nelítostný souboj ani v sobě neskrývá tolik neodolatelné rafinovanosti jako Collateral a přesto je jedinečný. Mannovi totiž ruční kamera sedne překvapivě dobře a nejlepším pomocníkem v budování atmosféry je mu Colin Farrell. Když připočtu dobře poskládaný soundtrack a nezapomenutelné, nervy drásající finále, vychází mi z toho další z režisérových majstrštyků.(21.9.2006)

  • Bluntman
    *****

    No rules. No order. No law. Miami Vice je revoluční počin v rámci žánru a taky ukázka toho, že si za 135 milionů při natáčení letního blockbusteru (kterým se Miami Vice nakonec nestalo) lze zachovat auterství. Michael Mann vyniká v konstrukci fikčního světa, který je tak dokonale představen a kterému dominují jednotlivá prostředí jako výrazný narativní prvek, že člověk rád zůstane i po skončení titulků nějakou tu chvíli ve vzdušném městě. Většina akčních režisérů se stará o to, aby obraz hezky vypadal a byl ostrý a bez jediné chybičky, zvuk nutil diváka se orientovat v dění a aby hudba podporovala akci, Michael Man spolu s Dionem Beebem, s kterým již spolupracoval na Collateralu, proti tomu nasazuje zrnitou, tu přeexponovanou, tu podexponovanou digitální kameru, dovolí si vybělit obraz a zvuky používá co nejrealističtější k vtáhnutí diváka doprostřed dění, hudba zde má ryze náladotvorný účel a udává temporytmus dění. V Miami Vice se toho moc nenakecá, nepotřebuje se vyplnit čekání na další akci parťáckým poštuchováním, ale když je něco proneseno, je to podstatné a dozvídáme se více o příběhu a postavách - přestože o příběh tady nejde a vyčitat MV téměř nulovou psychologizaci by bylo nepatřičné. Farrell a Foxx jsou dokonale sehraní a chemie mezi nimi funguje bez ztráty jediné kytičky, oba si zaslouží svůj malý a velice intimní, na očekávaný velkorozpočtový letní trhák nezvyklý moment. Hlavně to není film o krásných bourácích, pevných účesech a drahých hadřících, Mann není fetišistický a ani mizogynní, žena zde má určující postavení. Miami Vice je jako obraz od Jacksona Pollocka, několik nahodilých a zdánlivě nesouvisejících cákanců/scének, které ve výsledku vytvoří umělecké dílo.(23.1.2007)

  • 3DD!3
    ****

    Na Mannovu digitální kameru jsem si zvykl, ale nemění to nic na faktu, že by MIAMI VICE vypadalo mnohem lépe, kdyby bylo nasnímané pěkně postaru. Nicméně jste do děje vrženi dost neobvyklým, řekl bych až experimentálním způsobem. Na začátku nenajdete žádné úvodní titulky ani název filmu. Prostě prostředek rozjeté akce, hození do vody. Což ne každý divák snese. Pokud ale chcete a dáváte pozor Mann si vás stejně zase svoji vrozenou precizností získá zpět. Nehraje sice na efekt, ale jeho kamera si stejně vždycky najde nějáký oku lahodící záběr (blýskáním na nebi počínaje, nadhenými vodopády konče). Děj je opět typycký Mann, konflikt zločinu a pořádku, úvahy, osobnostní rozdíly. Herci vypadají jako kdyby nehráli, tak skvěle jsou sžití s potavami, že jim věříte úplně všechno (Li Gong a Colin Farrell nehráli určitě :). Akce byla dokonalá, přestřelka v závěru se zařadila na druhé místo v mém osobném žebříčku nejlepších přestřelek. První místo stále okupuje NELÍTOSNÝ SOUBOJ. Jedinou slabinou je tentokrát délka. Nevím jestli to bylo přílišné natahování a oddalování nevyhnutelného, nebo to bylo tím, že jsem jen seděl na nepohodlné sedačce v kině, ale kazilo mi to celkový dojem. Uvidíme až si MIAMI VICE vychutnám v pohodlí domova, třeba změním názor.(25.9.2006)

  • - Herce trénovali profíci, pro které je práce v utajení rutinou. Farrell se dokonce musel zúčastnit jednoho zásahu, během něhož hleděl přímo do hlavně pistole. Filmového drsňáka to tak vyděsilo, že špatně spal - až ráno se dozvěděl, že celá akce byla fingovaná. (Siriuss)

  • - Původní seriál vznikal v letech 1984-89 a celkem má 111 dílů. Album „Miami Vice Theme“ od Jana Hammera se dostalo na první příčku žebříčku Billboard v USA. Setrvalo na čele 11 měsíců, čímž se stalo nejúspěšnějším televizním soundtrackem všech dob. (imro)

  • - Československý rodák Jan Hammer, autor hudby k původnímu seriálu, měl původně napsat úplně nové party k filmu, ale odmítl. (imro)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace