Nastala chyba při přehrávání videa.
  • EvilPhoEniX
    ***

    Ačkoli Špionážní filmy v lásce nemám, tak tohle mohu vřele doporučit !! Áčkové Herecké Obsazení! Fajn Atmosféra! Skvělá Kamera! Určitě lepší než tentoroční Kontraband !(5.12.2012)

  • Djoker
    ***

    Posazení diváka do rozjetého vlaku může být v případě rychlého a srozumitelného popsání situace velkým plusem. Tady to vyšlo tak na půl a z toho průměru už snímek nevybruslil. Mann je specialista na přestřelky, ty mě moc neberou a tak je pro mě nosnou konstrukcí romantická linie filmu a Colin Farrell s vyzáží německého pasáka.(10.7.2011)

  • Renton
    ***

    Scénář: Michael Mann .. Nic extra se nekoná! Tvůrce seriálové předělávky Miami Vice, režisér a scénárista Michael Mann, sice od samého začátku předvádí jednu vizuálně nablýskanou scénu za druhou a mezitím vším ještě navozuje u diváka dojem, že to vše je jen jakýsi pověstný klid před bouří. Bohužel čekání nepřinese nic víc než jen pár vlahých kapek, které zmizí pod máchnutím stěračů tj. cool výbuch na závěr jedné z mála akčnějších pasáží následován finální ovšem nepřehlednou noční přestřelkou. Ano, akce je poskromnu a navíc tma na digitálu nepříjemně ruší. Čeho se však dostává v dávce větší a myslím i očekávané jsou všemožné emoce, ať už více či méně věrohodné až klišovité. Jenže ani to nestačí na překrytí mnoha hluchých ba samoúčelných pasáží, které mohly klidně skončit na zemi ve střižně, neboť by to výsledku jen prospělo. V kombinaci s drobnou nevěrohodností (Mann se s divákem moc nepáře a to zrovna neprahnu po doslovném vysvětlování) vyvstává nefalšovaný "summer cool look" film, který je pěkně natočený, ale jen na chvilkový efekt bez většího přesahu. Havana mojito rulez.(18.8.2006)

  • Bluntman
    *****

    No rules. No order. No law. Miami Vice je revoluční počin v rámci žánru a taky ukázka toho, že si za 135 milionů při natáčení letního blockbusteru (kterým se Miami Vice nakonec nestalo) lze zachovat auterství. Michael Mann vyniká v konstrukci fikčního světa, který je tak dokonale představen a kterému dominují jednotlivá prostředí jako výrazný narativní prvek, že člověk rád zůstane i po skončení titulků nějakou tu chvíli ve vzdušném městě. Většina akčních režisérů se stará o to, aby obraz hezky vypadal a byl ostrý a bez jediné chybičky, zvuk nutil diváka se orientovat v dění a aby hudba podporovala akci, Michael Man spolu s Dionem Beebem, s kterým již spolupracoval na Collateralu, proti tomu nasazuje zrnitou, tu přeexponovanou, tu podexponovanou digitální kameru, dovolí si vybělit obraz a zvuky používá co nejrealističtější k vtáhnutí diváka doprostřed dění, hudba zde má ryze náladotvorný účel a udává temporytmus dění. V Miami Vice se toho moc nenakecá, nepotřebuje se vyplnit čekání na další akci parťáckým poštuchováním, ale když je něco proneseno, je to podstatné a dozvídáme se více o příběhu a postavách - přestože o příběh tady nejde a vyčitat MV téměř nulovou psychologizaci by bylo nepatřičné. Farrell a Foxx jsou dokonale sehraní a chemie mezi nimi funguje bez ztráty jediné kytičky, oba si zaslouží svůj malý a velice intimní, na očekávaný velkorozpočtový letní trhák nezvyklý moment. Hlavně to není film o krásných bourácích, pevných účesech a drahých hadřících, Mann není fetišistický a ani mizogynní, žena zde má určující postavení. Miami Vice je jako obraz od Jacksona Pollocka, několik nahodilých a zdánlivě nesouvisejících cákanců/scének, které ve výsledku vytvoří umělecké dílo.(23.1.2007)

  • tron
    *****

    „Prečo mám pocit, že o nás celá štvrť vie?“ - „Lebo o nás celá štvrť vie.“ Seriál nepoznám a Michaela Manna pokladám "len" za zručného remeselníka, ktorého filmy sa mi síce páčia (PEVNOSŤ, POSLEDNÝ MOHYKÁN, HORÚČAVA), no niekedy to s atmosférou predsa len už preháňa na úkor príbehu (ALI, COLLATERAL). Napriek tomu som si jeho MIAMI „skúšku v minimalizme“ VICE zamiloval. Výborné herecké obsadenie je fajn, ale má to niečo, o čom sa ťažko hovorí. Nie je to „iba“ výborná atmosféra (hoci nočné veľkomesto, ku ktorému sa blíži tropická búrka a horizont križujú blesky, je atmosférické "samo od seba", stačí do záberu postaviť dvoch hercov, pustiť kameru a ani sa o nič nesnažiť) či parťácka buddy chémia (v úvodnej diskotékovej scéne nepadne ani slovo, pritom z policajnej zohratosti mrazí, viď. scéna, v ktorej na jedného od chrbta zaútočí zabijak, na čo je kolegom zabijak spacifikovaný bez toho, aby si to vpredu kráčajúci kolega všimol). A vôbec, CELÝ príbeh (scenárom by som to asi nenazíval) stojí práve na minimalizme - čo sa týka dialógov alebo vzťahov medzi postavami (záverečná scéna sa hravo zaobíde bez slov, stačí, testosterónový Crockett v tichej nočnej nemocnici). A scéna na diaľnici je bomba ("Už sa nemusíš ponáhľať domov."). Trenčín Max 2006(22.10.2006)

  • - Herce trénovali profíci, pro které je práce v utajení rutinou. Farrell se dokonce musel zúčastnit jednoho zásahu, během něhož hleděl přímo do hlavně pistole. Filmového drsňáka to tak vyděsilo, že špatně spal - až ráno se dozvěděl, že celá akce byla fingovaná. (Siriuss)

  • - Československý rodák Jan Hammer, autor hudby k původnímu seriálu, měl původně napsat úplně nové party k filmu, ale odmítl. (imro)

  • - Natáčelo se na Floridě, v Paraguaji, Izraeli i Dominikánské republice. (Pavlínka9)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace