poster

Čas pravdy

  • Česko

    Když se větev ulomí

  • USA

    When the Bough Breaks

  • Slovensko

    Keď sa konár odlomí

Drama / Thriller / Krimi

USA, 1994, 105 min

Režie:

Michael Cohn

Hudba:

Ed Tomney

Scénografie:

Eric Fraser
(další profese)
  • 5150
    ***

    Michael Cohn (scénář a režie) natočil thriller, který sice není dvakrát originální, ale nakonec proč se neinspirovat úspěšným filmem... Ke konci z důvodu větší dramatičnosi a napětí, jedná hlavní hrdinka zcela nerozumně a proti všem základním policejním postupům, ale podařila se tak navodit téměř hororová atmosféra.(22.8.2006)

  • Dudek
    *

    Tenhle film se může líbit jen někomu, koho trápí otázka co se stane, když se větev ulomí. Banální příběh s nezajímavou zápletkou, jejíž hlavní rysy mohou někomu připomínat něco mezi kultovnám Mlčení jehňátek a Sběratelem kostí. To na čem tenhle snímek ale opravdu padá je jeho průměrnost. Není dobrý a také o něm nemohu napsat, že by byl špatný, ale bohužel je naprosto nezajímavý, zhlédnete ho bez nějakého většího povšimnutí a stejně rychle na něj i zapomenete. 40%(14.8.2006)

  • Pepinec
    **

    Tak i mně dneska nastal čas pravdy, neboť jsem okem zavadil o tento vybroušený briliant na náhrdelníku Míši Cohna. Každý druhý ho tu srovnává s Jehňátky, Sběratelem kostí nebo Vraždami podle předlohy, přičemž doopravdy srovnat by zasloužil leda tak se zemí. Logiky posbíral stejně, jako Ron Perlman krásy, o ignoraci vysvětlování hned několika důležitých věcí (i když co je tady vlastně skutečně důležité...?) nemluvě už vůbec. K výčtu uživatele Perryho bych namátkou ještě přidal třeba slušivé šlince na zádech specialistky na kouření cigaret Ally Walker. Ta má mimochodem v originále tak mužný hlas, že by jím zastrašila i Hellboye. Suma sumárum - zbytečný film. V podstatě stačí přečíst si velmi ohleduplný komentář LiVentury a ušetřit 105 minut.(16.9.2012)

  • RAiken
    **

    Příjemná napínavá podívaná, jenom pokud jí dokážete odpustit zřejmou inspiraci v podobě jen o 2 roky staršího kultu zvaného Mlčení jehňátek a především ne-až-tak-dokonalého režiséra, který sice vytváří nádhernou atmosféru strachu a lidského potu v tmavém sklepení, ale nedokáže vyvolat pocit jakéhokoliv soucítění s obětmi a nedokáže vás vtáhnout přespříliš do děje, až na zmiňované sklepení. Navíc je limitován scénářem, který má své mouchy a nabízí více otázek než vysvětlení a ze zajímavého thrilleru s až mystickým nádechem se na konci dočkáte pouze malého zadostiučinění. Ally Walker je ke všemu až neskutečně nevýrazná a troufám si tvrdit, že nikdy žádnou velkou roli nezíská...(13.8.2006)

  • monolog
    **

    Takový průměrný, nicmoc neříkající krimi na páteční večer jako stvořený. Přirovnal bych to jen k další epizodě ze seriálu Případ pro Sam se stejnou hlavní herečkou. S Mlčením jehňátek to má společný maximálně tak základní rysy (vyšetřování psychopatickýho vraha, ženská vyšetřovatelka ve cvokhausu s cvokem), ale to je tak všechno. Nelogický, prvoplánový škvár. Celý je to takový divný, ne přímo nudný, ale něco tomu chybí. Jako když si nedosolíte flákotu masa. Prostě to pořád není ono, nevýrazný. a finální souboj expertky s vrahem je přímo k smíchu. Když jsem ve sklepě nebezpečnýho vraha, čím vypáčím okno? No přece pistolí, kterou nejdřív vybiju, abych se náhodou nezranil, pak ji nechám spadnout ven na trávník, aby ji mohl vrah využít. No nic, to je jen vedlejší. Ale co není vedlejší je hlavní vedlejší (tak jo, trochu je) role Jordana. Nebo bych měl říct Jordan? Jo, stejně jako nenávidím, když ženská dabuje klučičí hlasy, tak úplně stejně nenávidím, když hraje kluka.(13.8.2006)

  • - Tara Subkoff v tomto filmu debutovala. (Pumiiix)

  • - Gina Philips v tomto filmu debutovala. (Pumiiix)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace