poster

Playtest (S03E02) (epizoda)

Drama / Komedie / Horor / Sci-Fi / Thriller

Velká Británie, 2016, 57 min

Tvůrci:

Charlie Brooker

Scénář:

Charlie Brooker

Hudba:

Bear McCreary
(další profese)
  • InJo
    ****

    Poněkud pozvolný a poklidný rozjezd, od poloviny však unikátní psycho-hororová jízda, která musí být pro snad každého člověka fascinovaného strachem a hrůzou velmi dráždivá a stimulující. Pointa sice příliš nepřekvapí, ale její postupné odhalování je vystavěno solidně. Označení "hororové Inception" tuto epizodu vystihuje velice trefně.(3.9.2017)

  • Hrabka
    *****

    První vrchol našláplé třetí série! Krátká, ale intenzivní hororovo-mysteriózní jednohubka. Tímto se mi trefili do vkusu náramně. Rozhodně mě tato epizoda bavila a místy i vyděsila, nicméně musím uznat, že to bylo možná až příliš překombinované. Autoři mohli trochu ubrat, ale i tak palec nahoru. 90%(1.11.2017)

  • Anderton
    ****

    V porovnaní s inými dielmi čierneho zrkadla našej spoločnosti a duší o malinký kúsok príbehovo slabšie. Naopak, čo sa týka navodenia strachu a napätia, asi najintenzívnejšia časť vôbec. Strašidelný dom je skutočne strašidelný, ale z bubákov sa dalo možno vyťažiť ešte o niečo viac, respektíve nejakých 5 minút navyše v dome hrôzy s ďalším prekvapením by som ešte zniesol. Od záverečnej pointy som čakal trošinku viac, ale postupné odkrývanie kariet rozhodne stálo za to.(21.11.2016)

  • Helmutek
    *****

    Rozpad osobnosti ve virtuální realitě virtuální reality virtuální reality? Aaaaa, paráda, to fakt můžu! Další vybroušená pecka, která po skvělym průběhu naplno udeří až v samotnym závěru - dějově a scénáristicky mimořádně promyšlenej díl bez výraznejch mezer, kterej bych typově zařadil hned vedle speciálu White Christmas, nebo možná i samotnýho Nolanova Inception. Jasně, je to točený hororově a celej ten koncept efektním scénám a zvratům tak trochu nahrává (strašidelnej dům vytvořenej na míru podle zákazníkovy osobnosti, zapsání se jako tester do pochybný společnosti dělající pochybný věci a pochybný pokusy s virtuálníma realitama), to ale nic nemění na tom, že to je natočený skvěle: kamera, střih, budování příběhu a jeho uvěřitelnost.. ale i atmosféra, tématika nebo vykreslení postav. Přiznávám, jsem bábovka, takže ve strašidelnym domě jsem se často radši koukal někam trochu vedle televize nebo rovnou do země, to jsem měl upřímně řečeno celkem nahnáno, ale ten konec jsem pak už jenom zhltnul s otevřenou pusou. Super, jen tak dál - za mě zatim jeden z nejlepších dílů BM vůbec.(6.2.2018)

  • ledzepfan
    ***

    Potenciál námětu je obrovský, ale má to dvě zásadní vady. 1.Největší lidské strachy prostě nejsou divácky atraktivní, protože jde spíše o záležitosti duševního rázu narozdíl od všemožných fóbií, her imaginace atd které viditelně vibrují na povrchu. 2. Hlavní postava je nezvládnutá. Těžko říct jestli za to může režijní vedení nebo schopnosti herce, ale je to rušivé a protivné.(8.10.2017)

  • - V této epizodě je vidět logo „The White Bear“ z epizody White Bear (2013) jako QR kód na zařízení, které člověka přemisťuje do virtuální reality. (hansel97)

  • - Když je vidět obálka časopisu, na které je Shou Saito (Ken Jamamura), CEO firmy Saito, můžete si v levém dolním rohu všimnou zmínku firmy Granular, která vystupuje v epizodě Hated in the Nation (2016) jako výrobce robotických včel. (hansel97)

  • - Hannah John-Kamen, která v této epizodě hraje Sonju, se objevila již v epizodě Fifteen Million Merits (2011), kde hrála Selmu. Je tak první herečkou, která si v seriálu zahrála dvě role. (hansel97)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace