Nastala chyba při přehrávání videa.
  • imf
    ***

    Cival to v podstatě řekl za mne. První půlka je tradiční sandlerovská komika, obalená tentokrát hrátkami s časem, šílenou parukou Christophera Walkena a trochou sci-fi. Potom však začne příběh lomcovat krize středního věku a scenáristé na sebe sami prásknou, že psali Božského Bruce (onen komplex všemocnosti a jeho úskalí... kolikrát jste to viděli?)... ve druhé polovině děj znatelně zpomalí, gagy ustoupí do pozadí a je na Sandlerovi, aby uhrál depresi, poučení a všechno odtáhnul do slzopudného konce. Neříkám, že se to tomu holomkovi nepovedlo, ale musel při tom zalepit spoustu děr a stejně můj jazyk nezbavil hořké pachuti, která se dostaví, pokud se nad filmem pozastavíte jako nad celkem. Ty dvě půlky k sobě vlastně moc nepasují, jako by každá patřila jinam... divné, leč většinou zábavné a díky Kate Beckinsale občas i povinně koukatelné. :)(10.8.2006)

  • Boogeyman
    ****

    Upřímně řečeno, nová „sandlerovka“ mě nadchla. Nebo spíše než nadchla tak mě mile překvapila. Mám křupanské komedie Adama Sandlera celkem rád. Ne že bych je přímo vyhledával, ale rozhodně jsem se u nich nikdy nenudil. Klik začíná přesně jako klasická sandlerovka, je to vtipné, hrubozrné ale s mírou a vyvíjí se to jasně podle klišovitého schématu. Jenže najednou tam, kde by měla nastat krátká a vtipně dojemná krize (viz Božský Bruce a jeho neschopnost vládnout světu + rozpad vztahu, Na Hromnice o den více – bezmoc a opakované pokusy o sebevraždu atd), tady nastane krize dlouhá a opravdu vážná! Po komedii již není ani stopy a před námi to rozjíždí regulérní drama, z kterého fakt mrazí. A film má v tu chvíli opravdu sílu. Rychlý skok z komedie na drama je pro diváka, který se ještě před chvilkou vesele smál skutečný šok. Sandler je dobrý herec a pro roli zničeného člověka je díky svému smutnému obličeji přímo ideální. O to víc zamrzí zbytečné nehodící se a neustále se opakující vtípky s šukajícími psy a malým penisem! Nehodí se do první půlky, v té druhé jsou vyloženě degradující! Nebýt toho a obávaného, ale tušeného konce (SPOILER – čekal jsem kdy se Sandler někde probudí aby zjistil, že se mu to jen zdálo a zároveň jsem doufal, že se to nestane, no škoda, s originalitou se to asi nesmí přehánět) byl by to fakt parádní kus!(15.1.2008)

  • Malarkey
    ****

    Adam Sandler se objevuje stále v lepších a lepších filmech a tento to potvrzuje. Výborná komedie, u které se člověk zasměje ale i zvážní Je to jeden z mála filmů kde se neobjeví aspoň v pár vteřinové scéně Sandlerův kamarád Rob Schneider nebo jsem si ho tam tedy nevšiml. Christopher Walken jako anděl smrti je výborný to samý David Hasselhoff jako šéf. Kdybych měl možnost se znova podívat na tuto výbornou komedii ihned bych šel. Čekal jsem od toho dost a to jsem dostal. Mimochodem z Coraciho se stává stále lepší a lepší režisér. Některé scény byly opravdu výborné. --- Kdo je to ten Derek? – Můj přítel, nejvíc sexy kluk na škole. – No ještě bude rozpálený až mu zapálim dům.(5.8.2006)

  • Cival
    ***

    Sandler nezklamal. Překvapivě selhává ryze komediální vršení nápadů, hlavně kvůli tomu, že Coraci nezvládá kočírovat rytmus řetězení vtípků a često vyniká jeho neohrabanost. Poslední půlhodina, kterou budou mnozí jistě Sandlerovi (tradičně) vyčítat, plná morálního ponaučení, ale i typicky Sandlerovských ryzích citů (viz 50x a stále poprvé) ale celkový dojem hodně napravuje. Coraci najednou režíruje plynule a ovládá jak vyprávěcí tempo, tak i jednotlivé emocionální vrcholy, které jsou i při vší jednoduchosti, primitivismu a přímočarosti (a snad i právě proto) velice působivé. Sandler mě zase nezklamal, a i když mu to se Segalem sluší o poznání víc, zase mě dokázal nabít pozitivní energií. Good.(14.7.2006)

  • Cervenak
    **

    Nenávidím Adama Sandlera. Ktosi kdesi vyhlásil, že komerčný úspech tohto trápneho zjavu je jednou z najväčších záhad dnešnej doby, a ja s tým súhlasím. Vždy si po nejakom čase skúsim niečo s Adamom pozrieť, čakajúc nejaké prekvapenie... a zakaždým som znovu znechutený. Tento film sa ešte celkom dal, zapamätal som si z neho niekoľko výrazných gagov (čo si budeme navrávať, prdenie do Hasselhoffovej tváre som si naozaj vychutnal), ale onen príslovečný "ťah na bránku" to nemalo ani náhodou a záverečná "vážna" polhodinka je už len prehliadkou trápnosti a totálnej scenáristickej impotencie, keď tvorcovia zjavne nevedeli, ako uzavrieť príbeh postavený na naozaj solídnom nápade...(15.4.2007)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace