Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Jamal
    ****

    Chtěl jsem dát pět, ale po shlédnutí Krvavého diamantu jsem si uvědomil, že mu ještě ten krůček chyběl. Denzel drsný a tvrdohlavý jako v Muži v ohni, fikaný jak v Presumpci. Scény rychlé, pochopitelné, vtrhujíc vás do děje. Ani minuta navíc. Kouzelná Paula, tlusťoučký Kilmer. Zpomalené záběry, zvonení mobilu vylovenému utonulému člověku, věty, které už jednou byly proneseny, spousta výbuchů, akce a u vás jen dobré reakce, občas vtípek alias Napstra z Loupeži po italsku v podání počítačového experta Goldberga, spousta techniky, a to vše v jednom, .... určitě nebudete zklamáni. ((::(30.1.2007)

  • Fr
    ****

    Cestování časem - minulost / budoucnost - paralely, jejichž prolínání je zajímavý samo o sobě. K tomu D.Washington a V.Kilmer jako agenti, na který ze stolice dohlíží T. Scott. To vše je (minimálně) 60% úspěchu filmu. O zbytek se musí postarat příběh, který se sice nevyhne menším ,,zkratům", ale celková atmosféra a napětí je dostačující. Dostačující pro toho, kdo nehledá logiku za každou cenu a chce se ,,jen" pobavit. Pravda - i já mám někdy problémy, ale každá snaha bejvá (většinou) odměněna....(19.10.2007)

  • Dadel
    ****

    A to mi to zpočátku připadalo jako běžný krimithriller ze současnosti (synopsi jsem předem nečetl). Když se ale na scéně objevilo super-mega-hyper-hitech futuristické sledovací zařízení "Sněhurka", došlo mi, že se dívám na sci-fi. Tony Scott natočil svůj nejzábavnější film za poslední roky, ne tak nudný jako Muž v ohni, ani tak epileptický jako Domino. Příjemně strávený večer. A to mi to zpočátku připadalo jako běžný krimithriller ze současnosti (synopsi jsem předem nečetl). Když se ale na scéně objevilo super-mega-hyper-hitech futuristické sledovací zařízení "Sněhurka", došlo mi, že se dívám na sci-fi. Tony Scott natočil svůj nejzábavnější film za poslední roky, ne tak nudný jako Muž v ohni, ani tak epileptický jako Domino. Příjemně strávený večer.(19.12.2006)

  • kinej
    ****

    Tento snímek vytahuje z průměru určitá poutavost příběhu. Jinak se film nijak neodlišuje od ostatních filmových produktů. Filmová řeč se již v dnešní době omezuje na dynamické akční střihy a zpomalené záběry. Zajímavé je to, že se film snaží prolínat naskrz různými žánry. Zpočátku se tváří jako kriminální thriller, aby později přešel do akčního sci-fi. Na mainsteram se snaží nabídnout přeci jen trochu více, než je dnes normou.(15.6.2007)

  • imf
    ***

    Tony Scott ve starém dobrém technokratickém thrilleru? Mohlo by být, dokonce i tomu Washingtonovi to v hlavní roli sluší, jenže jakmile se přestane mlžit a začnou se natvrdo vysvětlovat časové paradoxy, ztrácí tenhle "akčňák" půdu pod nohama, aby se na konci ukázalo, že je buď prudce inteligentní nebo přehnaně stupidní... hranice mezi oběma stavy je však takřka neviditelná a já osobně jsem měl při závěrečných titulkách pocit, že se Tonymu zas někde po cestě ztratila pointa. Ale kouká se na to hezky, to zas jo... :)(11.12.2006)

  • - Ačkoli Tony Scott původně chtěl snímek uvést s nejtvrdším ratingem R (možná se této verze dočkáme na DVD), nakonec se do kin dostala sestříhaná verze pro diváky už od 13 let. Takto přístupný film režisér natočil naposledy roku 1990, konkrétně to byl snímek Dny hromu. (imro)

  • - Bill Marsilii začal psát scénař už v roce 1997. (B!ker)

  • - 75-milionový thriller společnosti Disney vydělal během prvních třech dnů promítání (22. – 24. 11. 2006) 20,5 mil. dolarů, což stačilo na třetí příčku amerického žebříčku návštěvnosti. Celkový obrat se nakonec zastavil na sumě 63,6 milionu. (imro)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace