Nastala chyba při přehrávání videa.
  • genetique
    ****

    No priznám sa, že som čakal niečo podobné. Myslím v tom zmysle, že vo filme budú asi nejaké hi-tech somariny a podobne. Rovnako aj nápad tu už bol, ale som rád, že filmtvorcovia sa do niečoho podobného púšťajú len keď majú podobný rozmer ako Scott-Washington a spol. Inak by to asi dopadlo trošku inak ako je tento vynikajúci výsledok. Romantický nádych tomu len dopomohol, aj keď je to všetko mierne okaté, ja som sa tomu poddal. Akcia je umiernenejšia, z čoho môže vychádzať aj viac premyslený a pohotový dej. 80%.(18.11.2007)

  • kinej
    ****

    Tento snímek vytahuje z průměru určitá poutavost příběhu. Jinak se film nijak neodlišuje od ostatních filmových produktů. Filmová řeč se již v dnešní době omezuje na dynamické akční střihy a zpomalené záběry. Zajímavé je to, že se film snaží prolínat naskrz různými žánry. Zpočátku se tváří jako kriminální thriller, aby později přešel do akčního sci-fi. Na mainsteram se snaží nabídnout přeci jen trochu více, než je dnes normou.(15.6.2007)

  • castor
    ****

    Tony Scott je záruka. A i když třeba šlápne vedle a neukočíruje svoje vizuální orgie (Domino), tak mu to mile rádi odpustíme. Slabin má tenhle vystudovaný výtvarník v daném žánru minimum. Pro tentokráte se ocitl na ožehavé půdě sci-fi. Na mamutím trajektu jistý psychopat odpálil smrtící nálož a jeho řádění odneslo na pět stovek nevinných obětí. Teroristický útok začne vyšetřovat agent Doug, zachytí důležité stopy a možné motivy. Zejména ale začne šťourat po mrtvé dívce, která zemřela ještě před výbuchem. Domnívá se, že její smrt je klíčem a přivede vyšetřovatele i k pachateli teroristického činu. Jeho schopností si všimnou esa z FBI a je tak přizván k tajnému projektu. Díky satelitům jsou totiž agenti schopni nahlížet do minulosti. A Doug jim má pomoct, všimnout si něčeho, co je posune dál. „Mrtvá“ dívka, na kterou se celý tým primárně zaměří, navíc Douga osudově omámí (koho by také ne?). Jsou však ale ještě další skutečnosti, o kterých náš hrdina neví. I když celý tým jen sedí u monitorů se záznamy a u sledovacích technických vymožeností, Scott drží napětí a tempo. Opět se těšil nad ostrým střihem a výraznými barvami. Jeho nejnovější thriller ale rozhodně není jen řadovou akční slátaninou, ale i chytrým (i když si budete klást nespočet otázek) dramatem, se kterým si jeho scénáristé několikrát pohrají. Navíc se zdatný režisér Scott znovu sešel s naprosto spolehlivým sympaťákem Denzelem Washingtonem a nejen on, i okolní postavy nevyznívají ploše. Zejména pak příjemný „návrat“ oplácaného Vala Kilmera, teroristická role fanaticky neujasněného Jima Caviezela, chápavý agent Adam Goldberg nebo zcela nepřehlédnutelná Paula Patton, prakticky neznámá, ale o to víc příjemná. Kdo by to byl čekal – u Scotta a jeho producenta Bruckheimera si láska vždycky nějakou skulinkou najde svojí cestu!!(5.9.2007)

  • Boss321
    ****

    Tony Scott si vzal na paškál další akční thriller, tentokrát s tématikou cestování v čase. Scénář je obvzlášť v první polovině geniální a nemám mu co vytknout, druhá polovina už tak dobrá není, ale rozhodně to není žádný blábol. I když je pravda, že podobné scénář už jsme viděli v lepším provedení např. Minority Report. Denzela Washingtona, kterého mám poslední dobou čím dál tím radši, předvedl slušný výkon. Vedlejším rolím Vala Kilmera a Jamese Caviezela nemám co bych vytknul. Tony Scott opět nezkmanal a i zde se můžeme těšit jeho typickému střihu (i když ne takové orgie jako v Dominu) a bohatým barvám. Nebýt slabší druhé poloviny tak je to za jasných pět.....(8.1.2008)

  • kOCOUR
    ***

    Do detailu promyšlené nebo záměrně blbé v povrchně popcornovém stylu spjatém s bruckheimerovskými kamerovými objezdy? Skutečnost, že to nedokáži jednoznačně odlišit mě tentokrát v pozoruhodně pozitivním smyslu dráždí mnohem více než čisté filtry a cool Washington v hledáčku Scottovy kamery. Plusy za hudební podkres ve stylu Bourneovských honiček. (70%)(3.1.2007)

  • - James Caviezel se na poslední chvíli rozhodl natočit scénu, ve které ho srazí auto, bez kaskadéra. Kdyby to nevyšlo podle plánu, hrozilo mu ochrnutí. (imro)

  • - Několik týdnů před začátkem natáčení v New Orleans zničil hurikán Katrina celé město. Produkce se původně rozhodla přesunout do nových lokací, ale nakonec počkali tří měsíce a zůstali. Rozhodli se totiž pomoci tamějšímu obyvatelstvu, aby se co nejrychleji přenesli přes prožité utrpení. (imro)

  • - Tony Scott a Val Kilmer nechali vyrobit pro štáb trička s napísem: „Malcolm X, Ježíš Kristus a Jim Morrison: Deja Vu. Jak bychom mohli selhat?“ Ústřední herecké trio totiž v minulosti ztvárnilo vzpomínané postavy. Val Kilmer hrál Jima Morrisona v snímku Olivera Stona Doors (1991). Denzel Washington zase Malcolma X ve stejnojmenném filmu Spika Lee z roku 1992. A James Caviezel ztvárnil mesiáše pod režisérskou taktovkou Mela Gibsona v Umučení Krista (2004). (imro)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace