Nastala chyba při přehrávání videa.
  • kaylin
    ****

    Na indických filmech to většinou nejsou hudební čísla, která mě zaujmou, ale v případě snímku "Om Shanti Om" jsou to i hudební čísla, která mě hodně bavila. Mají v sobě skvělou pozitivní energii, jsou skvěle natočená, nápaditá a krásně kýčovitá. A do toho příběh, který je dobrý a skvěle zahraný výbornou ústřední dvojicí.(19.5.2017)

  • MaedhRos
    ****

    Bollywood je pro mě pole neorané, takže Om Shanti Om pro mě byl v první řadě filmem a až v druhé řadě reflexí. Narážek, odkazů a fórků jsem tak dozajista postřehla jen mizivé procento. Nijak mi to ovšem nezabránilo si tuhle jízdu užít a až to pole bollywoodské trochu zorám, asi si dám repete. (Propos, vesměs zde spíše kritizovaná první polovina filmu mě bavila přímo nehorázně a celek mi mj. i díky ní - a její délce - dokonale ladí.)(25.4.2013)

  • ladynka
    *****

    Stále jsou tu přítomné iritující prvky Bollywoodu jako pestrobarevné výjevy, které mě při sledování nutí nasazovat si sluneční filtr. Pořád si myslím, že indičtí herci nemají žádný filmový sexappeal. Stále trvá moje přesvědčení, že ty taneční scény mají nahrazovat sex. Ale někdy mezi tím a hlavně po přenesení filmu do současnosti se z pastiše stala trefná, ale laskavá parodie. A scénka, kdy se tanec a zpěv konečně účinně zapojí i ve vyprávění (konec - převyprávění), je pro mě vrcholem nejen tohoto bollywoodského filmu.(9.9.2010)

  • Niktorius
    ****

    Pokud všichni nejsou šťastní, film ještě nekončí. Zajímalo by mě, jeslti je v Bollywoodu ještě něco nebo někdo, z čeho si Farah Khan nestačila za těch 162 minut udělat legraci. Když rozdávali nadhled, proslulá choreografka a autorka rovněž skvělého Main Hoon Na si pro něj musel jít alespoň dvakrát. Po Om Shanti Om už pokukuju po příhlášce do jejího fanklubu a přemýšlím, kde se v ní bere taková hravost a schopnost točit (na evropské poměry) takové šílené žánrové mixy, v nichž se nálada střídá každou pátou minutu, aniž by byla výsledkem nepoživatelná lunaparková zpatlanina. ________ Vtipná smršť z předávání Filmfare Award (ano, je to primitivní humor, ale trefný, úderný a nepřekračující hranice dobrého vkusu) zaujme stejně jako scény, v nichž se film přehoupne z humorné reflexe Bollywoodu do mysteriózního thrilleru a narozdíl od ostatních komentátorů nemám s tou thrillerovou zápletkou žádný problém. Vlastně bych byl naopak rád za její větší rozvinutí, protože atmosféru tajemna se režisérce povedlo vykouzlit - i na malém prostoru a se zářivými neony za každým rohem - s úctyhodnou bravurou. ________ Snad bych i sáhnul po pěti hvězdičkách, ale to by nesměla být situace taková, že film doopravdy začíná až někdy po osmdesáti minutách, kdy konečně dostane jiskru, chytne příjemný temporytmus a začne se pořádně vyprávět. To předtím je katastrofálně natahovaný a všude možně vycpávaný flashback, který by se dal odbýt v deseti minutách a jehož přítomnost jen tak tak omlouvá autorčin humor a přitažlivý feeling (pro hindskou kinematografii zlomových) sedmdesátých let. Ale když se člověk nakonec naladí nasprávnou vlnu a fascinovaně kouká ná tu výbornou závěrečnou sekevenci s titulní písní, na nějakých trapných osmdesát minut rozpaků rád zapomene. ________ P.S: Tento film rozhodně nedporučuji těm, kteří chtějí s Bollywoodem teprve začít, protože by se připravili o všechny narážky a radost z toho, že ve scéně z Filmware Award se mihne celý současný Bollywood All Stars Team. ________ P.P.S: Jsem ochoten diskutovat o tom, že nízká záliba, kterou jsem našel v první polovině, byla způsobena mými vpodstatě nulovými znalostmi o Bollywoodu v sedmdesátých letech (v době vzniku komentáře jsem z tohoto období viděl jen Sholay), v důsledku čehož mi mohla uniknout spousta fórů. ________ P.P.P.S. Om Kapoor who? :-)(14.4.2009)

  • Aljak
    *****

    WAW! Síce sa to zo začiatku javilo ako bežná bollywoodská romanca o zaľúbenom mužovi, ktorý sa pokúša získať srdce slávnej herečky. Potom niekedy tak po prvej tretine sa však celý film radikálne zlomil a razom sa celý dej presúva o 30 rokov neskôr - a tam sa ešte len začnú diať veci. Hlavný hrdina Om sa totiž znovu narodil a to, po čom túžil v minulosti sa stalo skutočnosťou. Razom je z neho úspešný a uznávaný herec, no to nie je všetko - v svojich 30 rokoch si totiž spomenie na svoj minulý život a po tom ako si všetko uvedomí, začína veľkolepú pomstu prostredníctvom oživenia starého nedokončeného filmu. Ako samotný Om povedal "Film ešte neskončil"... Napriek nevýraznému začiatku bol ten príbeh vo fáze po 30 rokoch skvelým dielom, kde svojim štýlom pripomínal slávny motív z filmu Moulin Rouge, teda pretvorenie reality do filmového scenáru. Aj to prostredie, v ktorom sa to celé odohrávalo bolo skvelo vybraté - teda priamo v zákulisiach filmových štúdií Bollywoodu. No a toľko indických hviezd, čo sa v tomto filme počas rôznych scén a piesní mihlo, to bolo až neuveriteľné. Ja osobne ako fanúšik Bollywoodu som bol z toho nadšený - nielen z prostredia, ale aj z celého projektu Om Shanti Om.(30.7.2013)

  • - Film patří mezi komerčně nejúspěšnější bollywoodské snímky všech dob s výdělkem přes 794 200 000 rupií. (Niktorius)

  • - Hudební scéna Dhoom Taana, ve které Deepika Padukone vystupuje po boku se Sunil Duttem, Rajesh Khanem a Jeetendrou, byla složena ze záběrů z filmů Amrapali (1966), Saccha Jhutha (1970) a Jay-vijay (1977). Požadované scény musely být digitálně restaurovány a původní herečky z nich byly vymazány. Deepika Padukone byla natočena před modrým pozadím ve stejných pozicích jako původní herečky a nakonec byla digitálně vložena na jejich místo do restaurovaných scén. (Raztubyl)

  • - Hudební scéna Dard-E-Disco měla být původně natočena jen se zpěvačkou Shakirou, pro kterou dělala Farah Khan choreografii na MTV Video Music Award. Kvůli proíhajícímu turné však musela Shakira nakonec odmítnout. (Raztubyl)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace