Externí recenze k filmu (11)

  • CinemaMagazine.cz (Kamil Fila) **

    "Grandhotel spadá mezi další české filmy od mladých režisérů, jejichž hlavní postavou je chcípák, kterého máme „prostě jen tak jako“ litovat. Tady samozřejmě někde klíčí moje nedůvěra k podobnému typu produkce, protože mi neumožňuje ani identifikaci s hrdinou (jelikož se necítím být chudáček…" (více)

  • Filmkabi.net (Jan Hlubek) ****

    "Ta tam je typizovaná Praha „mladýchlidípracujícíchvreklamníagentuře“ i její barová estetika. To tam je značkové „samotářské“ oblečení, na nějž obyvatelé „grandhotelu“ prostě nemají. V Ondříčkově vyprávění zůstává pouze jaksi opravdový pocit obyčejného peklíčka. Nedá se z něj sice jednoduše odletět,…"

  • Filmpub.cz (Jan Lipšanský) ***

    "Ani tento snímek se nevyhnul figurkaření, viz postava recepčního v podání Jaromíra Dulavy, která nemá žádný další či větší rozměr, nebo při návštěvě herny figurky hráčů a bodyguardů. Přesto jde alespoň o nějaký, a kupodivu slušný, pokus o nějaké poselství, posílení nějakých pozitivních hodnot v…"

  • Filmweb.cz (Tomáš Trantina) ***

    "Zalidnit film postavami, z nichž ani jedna není z těch, které se dají bez problému označkovat nápisem „normální“, není až tak složitá záležitost. Daleko těžší je ale pospojovat takovéto figury v homogenní celek, který dokáže v divákovi vyvolat pocit důvěrné známosti a jakýchsi familiérních sympatií…" (více)

  • Kinema.sk (Tomáš Binčík) ***

    "Nebyť režisérovej schopnosti zabiť príšerné gýčovitou scénou poctivo budovaný sled udalostí, mohol byť Grandhotel niečím viac než štandardnou celovečernou alternatívou k hollywoodskej bezduchej produkcii, či posedeniu s kamarátmi pri pive. Takto zostáva nedotiahnutým pokusom dokonale pobaviť a…" (více)

  • MovieZone.cz (Petr Cífka) ***

    "Ondříček nás sice elegantně uvede do dění, s prvním „jako prostě“ Marka Taclíka se ale dere na plátno obrovská trapnost a všeobjímajícího dialogová nemohoucnost, při níž by bylo úlevné i polykání střepů ze žárovky. Ptám se sám sebe: To na place opravdu nikdo neslyší tu kostrbatost? Nikdo si nevšímá…" (více)

  • Nekultura.cz (Martin Strnad)

    "Pokud nemáte chuť na český tak trochu naivní a poetický film, nebo jste životem už natolik protřelí, že veškeré vaše iluze už dávno umřely na úbytě, pak raději Grandhotel obejděte široce vykrojeným obloukem. Tento snímek není pokusem o generační výpověď á la Samotáři, není to černá komedie jako v…" (více)

  • Premiere.cz (Barbora Šťastná) ***

    "Škoda že David Ondříček jako by nevěřil v sílu těchto okamžiků. Přirozenou melancholii Fleischmanova samotářského příběhu stále nabourávají režisérovy pokusy nás za každou cenu bavit, trousit nadbytečné fórky s televizními moderátorkami, ždímat humor tam, kde ho vlastně vůbec není zapotřebí. Kdyby…" (více)

  • Rozhlas.cz (Věra Šmejkalová)

    "David Ondříček je režisér, jehož snímky jsou poetické a vizuálně atraktivní, ale kterému se vytrácí obsah. Grandhotel je dobře herecky obsazený - štěněcí pohled Marka Taclíka ve spojení s křehkostí Kláry Issové funguje, číšník a příležitostný dealer Patka Jaroslava Plesla je ujetý přesně tím směrem…" (více)

  • Tiscali.cz (Darja Nečasová)

    "Scenáristé se pokusili většinu postav charakterizovat slovními tiky, které ovšem ve většině případů z dialogů neorganicky trčí: Fleischman prokládá svou řeč slovní vycpávkou „jako, prostě“, Patka zase mluví v heslech, ukončených formulkou „tečka cézet“, pokojská Zuzana neustále mluví o tom, co jí…"

  • Tiscali.cz (Jan Jaroš)

    "Jestliže Marek Taclík dokázal svému Fleischmanovi vtisknout jakési dětsky bezelstné, v konfliktu někdy až výbušné počínání (asi nejzřetelněji právě při modelaci této postavy rozpoznáme příznaky hravosti), Klára Issová si se svou Iljou již nevede tak úspěšně, s trochou bezradnosti sem vnáší odlišné…"

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace