Reklama

Reklama

Měla to být jen obyčejná rodinná dovolená Paula, jeho ženy a malé dcerky. Na cestě jsou však napadeni agresivním motorkářským gangem. Když se Paul probere, dceru i manželku nalezne zavražděné. Policie ihned zahájí vyšetřování, ale Paul hledá vrahy sám. Všichni měli neprůhledné helmy, nikomu nelze nic dokázat. Jako by město bylo nabito agresivitou, Paulovi vyhrožují, napadnou ho. Neušetří ani Sarah, sestru jeho ženy, která se k Paulovi připojila. Paul se rozhodne jednat. (Česká televize)

(více)

Recenze (31)

SeanLSD 

všechny recenze uživatele

Nepredvídateľný, skoro každou ďaľšou scénou a prudkými zmenami ich nálad prekvapujúci, skvele napísaný thriller s chvíľami až príliš ujetými momentmi v hudobnom podmaze, hereckom prejave a dialógoch. Tie ostatne okamžite prezrádzajú spisovateľskú ruku, vybrúsené, nápadité, na často až dosť uletené detaily zamerané, ale vždy zaujímavo posúvajúce dej. Najvzrušujúcejšia je ale tá trvalá nejednoznačnosť v ponímaní dobra a zla, ktorá pretrváva aj po odhalení vskutku vypointovanej pointy a stále akoby ďalej pátra v hlbinách ľudskej duše, odkiaľ vytryskáva praveká agresivita. V americkom filme by ma takáto neistota a nečiernobielosť šokovala omnoho viac. PRIANIE SMRTI, ktoré viacerí považujú za predobraz AGRESIE je proti tomu jasne rozčlenené a yankeeovsky správňácke, čiernobielo primitívne. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Takovou sbírku nesympatických postav aby člověk pohledal. Agrese v nás, v něm, v tomhle - ale vlastně ne v motorkářích, jak to na první pohled vypadá a jak to nakonec soudkyně řekne - vlastně motorkáři, i když se chovali taky jako idioti, byli tu nejhodnější a zbytečně se na ně hážou všechna obvinění. Zato otec od rodiny, ten je byl už předtím pěkný nácek a agresor, a ta sestřička je taky pěkně vykutálená, a co teprvá ten scenáristův obětní beránek, ten barman - chudák Brasseur, když takovou ptákovinu musel hrát. Nesympatický film o hnusných lidech, bez nadhledu, bez reálnějšího a objektivnějšího pohledu na svět. Strašné, ale skutečně strašné dialogy a postavy se chovají všechny jak po lobotomii. ()

Reklama

MI-380 

všechny recenze uživatele

První třetina se pěkně rozjíždí, pak ale přicházejí na řadu režijní i scénáristické nesmysly, takže ani tři velké hvězdy francouzského filmu nemají šanci film zachránit. Catherine Denevue předvádí svou krásu, Jean-Louis Trintignant charisma a křivé zuby. Bláznivá dlouhá honička uprostřed filmu s veselou westernovou hudbou je naprosto nepatřičná a Claude Brasseur - to byla tedy role!? .. 60% (aktuálně 196 hodnotících je na průměru 54%). ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Film, ktorý sa svoje posolstvo snaží vtĺcť divákovi do hlavy snáď v každej scéne. Každý človek je agresívny, v súčasnosti dominuje násilie a sex. A presne o to tu ide, na každého dôjde, každý dostane tú svoju chvíľku, kedy sa prejaví ako násilník. Bohužiaľ to postavám nedodáva na ambivalentnosti, ale skôr na vykalkulovanosti prezentácie dôležitej témy. Menej by bolo určite v tomto prípade viac. ()

Vesecký 

všechny recenze uživatele

Třetí hvězdičku zachránil až překvapivý závěr, kdy byl odhalen pravý vrah. Na druhé straně zase poselství, v němž se de facto obhajovalo výtržnictví motorkářů, muselo poněkud zklamat, i když - přiznejme si - samotná povaha Paulova byla dost svérázná a způsob, jakým řešil nebezpečí, které číhalo v okamžiku útoku motorkářů, byl nesmyslný a provokativní, takže si dost zavinil sám. Jinak byl film dost fádní, řada scén byla zbytečně zdlouhavá, ba i zbytečná, zdálo se, že bylo třeba dát dost prostoru umění kaskadéru, ostatně honičky ve francouzském filmu 60. a 70. let byly velmi časté a byly i rysem francouzského filmu té doby. Deneuveovou mám jako herečku rád, ale zde také vyznělo její herectví naprázdno. To snad nejlepší byl onen vrah - Claude Brasseur. ()

Galerie (8)

Reklama

Reklama