Režie:
Luc BessonScénář:
Luc BessonKamera:
Thierry ArbogastHudba:
Anja GarbarekHrají:
Jamel Debbouze, Rie Rasmussen, Serge Riaboukine, Gilbert Melki, Franck-Olivier Bonnet, Tonio Descanvelle, Grigori Manoukov, Akim Chir (více)Obsahy(1)
Každý máme svého Anděla. Gangster pařížského podsvětí André má dluhy, vymahači jsou mu v patách, a tak se rozhodne skoncovat se životem. Na mostě, odhodlaný ke skoku, však není sám. Spatří krásnou dívku Angelu, která se chystá udělat to samé. Jejich pohledy se letmo setkají a nádherná neznámá se vrhne dolů. André neváhá, skočí za ní a zachrání ji. Vděčná Angela je pro něj ochotna udělat cokoliv. Když se jí André svěří se svým trápením, kráska ho zbaví všech dluhů. Proč to ale udělala? (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (263)
Obsahový i obrazový stereotyp. Stokrát viděný námět nepřináší vůbec nic nového a veškerá hypotetická síla dialogů zaniká v jejich nesnesitelné ukřičenosti. Jamel Debbouze byl sice skvělý v Amélii i ve druhém Asterixovi, ale už by nikdy, opravdu nikdy neměl dostávat vážné role, protože je prostě k smíchu. Navíc scénář mu příliš nepomáhá, protože jeho postava se přestane chovat jako odpudivý debil asi až deset minut po "proměně". A nevím, jestli závěr měl být dojemný nebo působivý, ale působil přesně opačně a já marně vzpomínám, kdy naposled jsem se u filmu cítil takhle trapně. Druhá hvězda za příjemný vizuál a Bessonův smysl pro detail. ()
Luc Besson měl taky jednu svou Angel-u a ta stála u něj, když točil Brutální nikitu, objímala ho když pracoval na Magické hlubině a hladila ho, když točil Leona. Tenhle jeho anděl však odletěl a Luc si myslel, že bez něj dokáže natočit něco poetického, úchvatného a i trochu romantického. Místo toho natočil černobílý blábol o tom jak je důležité a nutné milovat sám sebe a respektovat se. Snažil se tam zakomponovat i trochu humoru, který film ještě více sráží, protože se nikdo netváří jinak než vážně. Konec snímku je velký děs. Andělé vidí budoucnost, ale jak to že ta budoucnost se neodehraje? ()
MFF KV .. Scénář: Luc Besson .. ,,Lidi už nevěří na zázraky!" _ AngelA je překrásná, dokonalá, dech i kulervoucí. Dialogy jsou sice dlouhé, takřka všudypřítomné, ale srší minimálně humorem s nádechem lehké romantiky. Stačí se přenést přes nadpozemskou tématiku a jste v ráji. Navíc režie dobrá, kamera výtečná.. Doporučuji. 85%. ()
Luc Besson dokázal svým černobílým snímkem, že krása filmu nespočívá v barevnosti, ale v příběhu a naopak krása života spočívá v jeho barevnosti. O pět hvězdiček se Luc Besson musí podělit s kameramanem Thierrym Arbogastem, který dokázal, že Paříž můžeme vidět různě, ale vždy bude nádherná a svůdná. Luc Besson a Thierry Arbogast se musí podělit o pět hvězdiček ještě s Rie Rasmussen. Ta dokázala, ale ne, ona nic nedokázala. To já se jen zamiloval do jednoho filmového anděla stražného a moc si přeji, aby ten můj anděl strážný vypadal, mluvil a choval se tak, jak Rie Rasmussen. ()
André je v průseru. Jde mu o krk ,a do toho všeho zachrání dívku, která mu svěří svůj život........... . Jednoduchej příběh, velice zajímavá kamera. Černobílý film. Proč? Snad pokus vytvořit něco hodně zajímavého jako v dobách největší slávy. Nevím, nevím. Přesto je to zajímavé. Velmi zvláštní scénář, kterému vévodí spousta (občas úsměvných) dialogů, podtržený právě kamerou, která chtě nechtě zaujme. S hodnocením váhám. Nebylo to tak špatné. Myslím, že vznikl film pro Filmový klub. Mohlo by to být i za 4, ale lidé žijí hodně materialisticky a nevěří na zázraky. ()
Galerie (26)
Zajímavosti (4)
- Film obsahuje odkazy na snímky Nebe nad Berlínem (1987) režiséra Wima Wenderse a Život je krásný (1946) Franka Capra. (Terva)
- Natáčení probíhalo v Paříži, převážně v lokalitách Montmarte a Seine River a také ve studiu Eclair. (Terva)
- Jamel Debbouze je ve skutečnosti jen o 13 cm menší než 178centimetrová Rie Rasmussen. Scéna pod mostem, kde je možné výškový rozdíl zaznamenat, je umocněna schodem, na kterém Rie Rasmussen stojí. Svo roli hrají i hereččiny lodičky s podpadkem. (smith22)
Reklama