Reklama

Reklama

Angel-A

Trailer

Obsahy(1)

Každý máme svého Anděla.  Gangster pařížského podsvětí André má dluhy, vymahači jsou mu v patách, a tak se rozhodne skoncovat se životem. Na mostě, odhodlaný ke skoku, však není sám. Spatří krásnou dívku Angelu, která se chystá udělat to samé. Jejich pohledy se letmo setkají a nádherná neznámá se vrhne dolů. André neváhá, skočí za ní a zachrání ji. Vděčná Angela je pro něj ochotna udělat cokoliv. Když se jí André svěří se svým trápením, kráska ho zbaví všech dluhů. Proč to ale udělala? (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (263)

Jordan 

všechny recenze uživatele

Po šiestich rokoch si Luc Besson sadol na režisérsku stoličku a natočil príbeh o hľadaní samého seba, o nachádzaní cesty k sebe, mierne humornú a miestami dojemnú epizódu zo života drobného popleteného podvodníčka, ktorý sa musí naučiť mať rád sám seba a na to je mu z neba poslaná vysokánska blonďatá kráska (podoba s milou jovovich určite nie je náhodná). čiernobielosť filmu si neviem vysvetliť, určite by sa dala mnohými diplomatickými okľukami zdôvodniť, no pre mňa je to stále iba akési manieristické gesto. V porovnaní s tým, s čím sa naposledy predviedol (teda "Johanka z Arcu") si režiesérsku reputáciu mierne napravil, s dielami predošlými (nikita, leon, magická hlbočina alebo dokonca aj piaty element) sa však merať nemôže. Síce mi to v mnohom práve leona pripomínalo, predsa len je to už trošku vykalkulovaný film (zrejme mierny deformácia dlhoročného bessonovho pôsobenia na poste producenta) a scenár je tiež poznamenaný známkami predošlých projektov, aj keď celý francúzsky, v závere sa zvrhávajúci do americky romantických klišé - ten záver by som vzhľadom na celkom solídne rozohraný a komorne odprezentovaný príbeh celý čas balansujúci na hrane uveriteľného a magického vyriešil rafinovanejšie, ale pán besson si svoje postavy obľúbil možno až príliš, než aby im nedoprial VŠETKO a plnými dúškami, preto to vyznieva trochu neuspôsobene. Na comeback, ak už chcel, aby nám v sálach padli sánky a povedali sme si, "konečne si späť, Luc náš úžasný" trochu umiernené a nevýrazné, rozhodne však nie zlé, naopak, obracia do bessonovu tvorbu do vôd skôr klubovejších nezávislejších filmov, stačí to už len buď viac poeurópštiť alebo potom rozhodne neváhať niekde na pomedzí a rozbaliť to v plnej bessonovskej akčno-vtipnej paráde. lebo rozpačité postávanie jednou nohou v jednom smere a druhou niekde inde nesvedčí žiadnemu filmu. v tomto anjelskom story to však nie je natoľko badateľné, aby to vadilo. ostatne, aby som neomieľal stále to isté, na záver pochválim jamela debbouze, ktorý naozaj vynikajúco zahral svoju rolu, dalo by sa povedať "jednou rukou" - klobúk dolu. ()

Frajer42 

všechny recenze uživatele

Nějak asi začínám Bessonovi pořádně přicházet na chuť. Opět neměl potřebu vytasit na diváky nic složitého. Naservíroval divákům jednoduchý a milý pohádkový příběh o čmoudovi, kterého odevšud vyhazují (dokonce ani ve vězení si ho zamknout nechtějí) a kterému tikají poslední hodiny života, načež do jeho života na poslední chvíli vstoupí anděl - žena, která dá jeho životu smysl. Trošku cítím ve filmu připodobňování našich drahých poloviček právě k andělům. Těžko říct, zda je to jen můj pocit, nebo režisérský záměr. Náš čmoud se tedy postupně učí žít, všímat si všech těch krás kolem sebe a vyplout z materiálního vězení a být konečně volný a svobodný. Na oplátku něco málo naučí i svého andílka. Sledujeme tedy přerod permanentně napjatého člověka, který je věčně nespokojený, neboť se stále za něčím žene a nedovede cítit radost z dílčích úspěchů, protože stále před sebou vidí nějaký problém. Tahle celková myšlenka je opravdu krásná. Film nádherně obsáhl řešení existenčních otázek a všechno proložil jemnou romantikou. Besson umí dokonale pracovat s mými emocemi a ani tato pohádka mě nenechala chladným. Krásná byla i čmoudova průvodkyně Rie Rasmussen, na kterou se mi moc hezky dívalo. Líbilo se mi i zdravě rasistické zvolení černobílého formátu, které dokonale zdůraznilo ústřední černobílou dvojici. Pochvalu si zaslouží i naprosto vynikající hudba. ()

Reklama

Bones! 

všechny recenze uživatele

Nemůžu si pomoct, ale tenhle film na mě doopravdy zapůsobil, nedovedu posoudit do jaké míry na to měla vliv únava, protože to byl takřka noční film. Nicméně zatím mu bez výčitek dám 5* sice trochu slabších, ale přeci... Film určitě budu chtít zhlédnout ještě jednou, možná svůj názor poupravím, ale zatím o hodnocení nemám důvod váhat... ()

Lucasion 

všechny recenze uživatele

"Každý máme svého Anděla." André (Jamel Debbouze) toho svého pozná ve chvíli, kdy chce skočit z mostu a ukončit svůj život kvůli finančním problémům. Na mostě však není sám a po záchraně krásné dívky se jeho život otočí vzhůru nohama, když mu dívka jménem Angela (Rie Rasmussen) řekne, že s ním nějakou dobu pobude. Vyřeší mu dluhy a pomůže mu najít sám sebe. Snímek Angel-A je příjemně romantický a něžně hezky vyprávěný. Dialogy jsou úsměvné a film je tak více než příjemné pokoukání. Oba herci jsou svým způsobem roztomilí. Ria je moc hezká a o hlavu vyšší, což už při první scéně mi vykouzlilo na tváři úsměv. Vizuální moderní pohádka, která je opravdu výjimečná. (85 procent) ()

Aleee89 

všechny recenze uživatele

Z filmů, které jsem zatím viděla od Luca Bessona (myslím ty, co režíroval), můžu zmínit jen jeden, a to Pátý element. No a teď také Angel-A. Film je to zajímavý, netradiční, člověk ani chvilkami neví, co si o něm má myslet. Už to černobílé zpracování na první pohled zaujme. Herců zde moc není, takže je šance ukázat se prakticky pro dvě postavy. A myslím, že představitelka Angely se ukázala dobře. Neotřelý námět zaujme taky. Film má ale své mouchy, které já například spatřuji v čas od času se objevujících nudných scénách, dlouhých dialozích... Ještěže celková délka je jen něco pod hodinu a půl, bohatě to stačí, jinak by se člověk takového filmu s tak rozvleklými scénami asi brzy nabažil. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (4)

  • Natáčení probíhalo v Paříži, převážně v lokalitách Montmarte a Seine River a také ve studiu Eclair. (Terva)
  • Jamel Debbouze je ve skutečnosti jen o 13 cm menší než 178centimetrová Rie Rasmussen. Scéna pod mostem, kde je možné výškový rozdíl zaznamenat, je umocněna schodem, na kterém Rie Rasmussen stojí. Svo roli hrají i hereččiny lodičky s podpadkem. (smith22)
  • Film měl premiéru ve Spojených státech na filmovém festivalu Sundance 2007 . (Terva)

Reklama

Reklama