• masr
    **

    Chromofobie je bez sympatických postav. To by nevadilo, kdyby alespoň nějaká z nich byla hodná pozornosti, zajímavá, uhrančivá - což se také nestalo. A tak se před očima prezentují nezajímavě předestřené tisíckrát filmařským průmyslem vytěžené problémy (korupce mocných, vztahové problémy zaneprázdněných, přátelství mezi lidmi s odlišnými zájmy, úpadek a pád prostitutky samoživitelky).... Pak už nic nezachrání ani zajímavé barevné ladění a architektonické zarámování.(30.3.2009)

  • Šakal
    ***

    Mozaikové příběhy mám rád! Tento mě, ale moc neoslovil. Po filmařské stránce je to poctivě odvedená práce, herecké výkony jsou také zcela na úrovni, ale samotný příběh mě nijak zvlášť neoslovil a nebyl jsem patřičně vtažen do děje. Byl to na mě moc " chladný příběh ". Chyběli mně tam postavy, kterým bych ze srdce přál nebo je naopak k smrti nenáviděl. Tento film vám před očima uběhne, aniž byste o něm nějak více přemýšleli, natož aby se vám nějak více zaryl pod kůži! Nejslabší mozaikový příběh, co jsem měl ( zatím ) možnost shlédnout. 3 a 1/2 *!(26.1.2009)

  • Necrotongue
    ***

    Film vůbec nebyl špatný, mě takové depresivní, cynické snímky baví, navíc jsem se tady potkal s parádní hereckou sestavou, takže jsem si poměrně dlouho myslel, že budu hodnotit čtyřmi hvězdičkami, ale ten závěr... To byla od tvůrců kudla do ledviny, jak by řekli chlapci z Rychlých šípů: "Bylo to nečestné a nesportovní." Tempo filmu sice nebylo nijak strhující, ale já jsem si užíval celou řadu situací, ve kterých si lidé byli navzájem vlky a dobře jsem se bavil.(19.2.2018)

  • Autogram
    **

    Skladačka príbehov, ktorú nie je možné brať ako celok, naviac všetky príbehy stoja za nič. Nedá sa do nich vcítiť a už vôbec nie stotožniť. Jednu hviezdu neobjektívne pridávam za Penélope Cruz, ktorá v úlohe šľapky s dieťaťom bola asi jediná, ktorej sa niečo dalo uveriť a jej zanedbaná domácnosť pripomínala domov. Najhoršie pocity som mal práve v dome hlavnej postavy s „modernou“ architektúrou, kde by som nechcel bývať ani zadarmo, nenazval by som ho inak ako sklenené peklo.(13.2.2014)

  • Aelita
    ***

    Divák se časem stává filmofobným - odolným vůči filmovým sdělením, protože se ta sdělení donekonečna opakují a variují. Mozek hledá nejen novinky, ale i zákonitosti. Z novinek se stávají schémata, ze schémat automatismus nebo ještě hůře nuda. Před pár lety by mne tento film velmi zaujal, dnes jen potvrdil to, co již vím – věci nás mění, oddělují a oddalují. Objekt moderního umění (co je umění a co je moderní umění je otázka sama o sobě) "Chromophobia", což je plasmová dvojobrazovka, která reaguje na nejmenší změny v okolí, se ukazuje být citlivější, než úspěšní z vnějšího pohledu, majetní lidé, kteří se vyhýbají přirozeným lidským citům a emocím. Doprovodný text k tomuto artefaktu hlásá: "The silver screen has an exagerrated capacity to reach its audience, touching places that the brush can only dream of" (Stříbrné plátno má zvýšenou schopnost oslovit své diváky, dotknout se míst, o kterých si malíři se svými štětci můžou nechat leda zdát). Zvrácenost moderní civilizace projevuje se i v tom, že se člověk dívá na filmy, aby cítil to, co má cítit v běžném životě, a prožívá jen zástupné city. Až otupí se i tento vjem, bude člověk pak schopen cítit ještě něco kromě fyzické bolesti? ___ Trojka za příliš prvoplánové a zromantizované podání charakterů a témat – obzvlášť té osamělé nemocné prostitutky.(7.10.2011)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace