Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Film se odehrává v Nizozemí a je zobrazen ze tří rovin: První je z pohledu nájemného vraha Park Yi (Woo-sung Jung), který se zamiloval do malířky Hye-young (Ji-hyun Jun), ale nechce se jí vyznat z citů právě proto, že je zabiják, tak jí alespoň nosí každý den tajně sedmikrásky, které má strašně ráda. Druhý pohled je ze strany právě Hye-young, která maluje portréty na náměstí a stále chce zjistit, kdo jí nosí ty sedmikrásky. Jednoho dne se objeví policista Interpolu Jeong Woo (Sung-jae Lee), který se nechá od ní nakreslit a má u sebe právě ty sedmikrásky, ona se domnívá, že on je právě ten tajemný ctitel a tak se do něj zamiluje. Třetí pohled je policisty Jeong Woo, který využil pouliční malířky, jen jako krytí při sledovačce, jenže jak se postupně začal scházet s Hye-young, tak se do ní zamiloval. Jenže vše se nějak zkomplikuje a Hye-young je postřelena při přestřelce a přijde o hlas. Policista je odvolán zpět do Koreje a na scénu se opět vrací zabiják. Jestli vše dopadne dobře? No to se nechte překvapit. (c.tucker)

(více)

Recenze (131)

golfista 

všechny recenze uživatele

Dlooouho jsem neviděl korejský film. Po smršti v roce 2005, kdy jsem viděl každý týden jeden :) jsem se trošku "přejedl"......... Pro návrat k asijské kinematografii jsem si ovšem nemohl zvolit lépe. Je to možná tím, že Deiji není až tak "korejský" a také zasazení příběhu do holandských reálií mu v mých očích hodně pomohlo. Příběh naštěstí zůstal čistokrevně korejský (romantické drama jak má být - i když tentokrát s hodně neobvyklými prvky) a režisérovo ztvárnění mě prostě nadchlo. Jeden z nej filmů letošního roku. ()

Renton 

všechny recenze uživatele

Scénář: Jae-young Kwak .. Upozorňuji, že jsem měl možnost vidět a hodnotím pouze DIRECTORS CUT VERZI. | | Fantasticky natočená romantizující podívaná s pitomoučkým a kýčovitým příběhem. Výsledný produkt od tvůrce Volavky se scénářem korejského guru romantického žánru je tak složitým zklamáním. Audio vizuálně je snímek naprosto úžasný – hudba, střih, ale zvláště kamerová práce dua Wai Keung Lau, Man-Ching Ng je excelentní a snadno by se dala použít jako studijní materiál - často se mění úhel záběru, švenky, oblety, podhledy, různé filtry a vůbec, vše je velmi dynamické a pestré. Škoda, že takovou pestrost nemá už důraz na příběh, který je režisérem roztahaný do tří linii, které postupně zaplétá dohromady a jednotlivé scénky samoúčelně natahuje na mnoho minut. Poslední třetina už jela v obvyklejších kolejích, polohu kriminálního dramatu zvládá Lau mnohem lépe a zvedá vše do lehčího nadprůměru. ()

Adrian 

všechny recenze uživatele

Krásne po všetkých stránkach. Podobným filmom človek s radosťou odpustí aj "úsmevný" scenáristický lapsus identifikácie zločinca v aute na základe žánrovej klasifikácie hudby, ktorú vyšetrovateľ podľa vyobrazeného počuť nemohol ... ;-) . DC verzia z trojuholníka charakterov rozvádza ďalej najmä ženskú hrdinku. ()

May 

všechny recenze uživatele

Wai Keung Lau. Urcite to nejlepsi, co Daisy mohlo potkat. Hongkongsky reziser (trilogie Infernal Affairs), diky kteremu se z casti film oprostil od, pro Koreu typickych, prekombinovane klisovitych momentu, kterych byvaji romanticke filmy posledni dobou stale plnejsi. Nepochybuji o tom, ze kdyby se Kwak Jae-yeonguv scenar (My Sassy Girl) k Daisy dostal do rukou nekomu na domaci pude, byl by film jen dalsim v rade. Wai Keung Lau ale vytvori nevidane poeticky a vizualne strhujici film, ktery se i v tech nejkycovitejsich scenach stale drzi v mezich unosnosti logicky mysliciho divaka a jako celek tak pusobi naprosto odzbrojujici silou. Tak jako Praha v Lover's in Prague pusobi preslazene, historicke centrum holandskeho Haarlemu neuveritelne krasne souzni s krehkym pribehem a dechberouci hudbou Shigeru Umebayashiho (2046) a minimalne ve mne zanechal pocit jednoho z nejnadhernejsich filmu poslednich let, ktery ve sve vypiplanosti nema konkurenci. Casto se mi nestava, abych prestala vnimat, co je to cas... Director's Cut verze vypravi pribeh uplne jinou cestou, zobrazuje osudy hlavnich hrdinu hloubeji a jednotlive. Neni ani zdaleka tak konzistentni, graduje do momentu, kdy do sebe zapadnou vsechny dilky skladanky. Spoustu zaberu nahrazuji zabery naprosto jine a podstatne rozvedenejsi. DC Daisy je uplne jinym, avsak o nic horsim filmem, pro lidi, kteri vsak drive videli korejskou kratsi verzi, bude sledovani te Lauovy mozna zklamanim. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Malířka, nájemný vrah a agent Interpolu jsou ideálními vrcholy vztahového trojúhelníku. Takže, kdo vlastně pro malířku postavil most přes řeku a každý den jí v 16:15 hod. zanechává na prahu květiny? Divák se to brzy dozví a tápání Hye-young je rozhodně sledovatelné. Mě tedy tato romance, drama i akce v jednom hodně bavila, ale tomu pobíhání Korejců po Holandském Nizozemsku moc nerozumím. ()

EdaS 

všechny recenze uživatele

Velké zklamání. Buď ta moje režisérská verze je úplně jiná než to, co viděli místní pětihvězdičkoví hodnotiči, nebo je procentní průměr jen důsledkem nadhodnocování všeho korejského. Docela nudný, předvídatelný a dýchavičný film dokazuje jen to, že Jun Ji-hyun rozhodně není dramatická herečka (i když to měla od poloviny filmu fakt ztížené), a My Sassy Girl byla vlastně spíš výjimka než pravidlo (zvlášť po nedávné trpké zkušenosti s Windstruck). Od scénáristy a hlavní hvězdy MSG a režiséra Volavky bych čekal něco výrazně chutnějšího. Až budu chtít dojímavý film o citlivém nájemném vrahovi, pustím si radši Leona. ()

Pethushka 

všechny recenze uživatele

Měla jsem trochu strach z toho, že se film odehrává v Holandsku. Teď jsem šťastná, že se film odehrával právě tam. Ten způsob podání, hudba a krajina tvoří dohromady úžasnou kombinaci. Vše do sebe hezky zapadá a přesto to není přehrané. Má to svoje prvky a jednotlivé příběhy se zajímavě proplétají. I přes to, že se jedná o tragický snímek, bylo to jako pohlazení. A k tomu navíc to herecké obsazení! Za film jako celek a hlavně za srdcervoucí konec dávám 5*. ()

Zíza 

všechny recenze uživatele

Dobře se na to kouká, prostředí pěkné, kytičky taky. Hudba moc příjemná. Jenomže tohle mi tak nějak kazí příběh, který patří spíše k průměru (navíc byly chvíle, kdy jsem vysloveně koukala, kde co lítá, než abych dávala pozor, co se děje na obrazovce, protože mě to prostě v tu chvíli nezajímalo, nezaujalo). Ale jestli máte rádi klišé, které se skládá ze "zbraně" a "srdce", jen do toho. Navíc Woo-sung Jung je sympaťák. ()

tombac 

všechny recenze uživatele

May pěkně a trefně shrnula vše podstatné, tak jen přidám pár nadšených dojmů :-) Jak málo jsem o filmu samém věděl, o to větší zásah mezi oči i do srdíčka jsem dostal... Wai Keung Lau je obrazový virtuos, spousta obrázků by se dala z filmu vyjmout, zarámovat a pověsit na zeď, kamera je precizní, její plynulé nájezdy a neobvyklé úhly záběru dávají filmu do vínku lehkost a grácii. A když se k tomu přidá úžasná hudba... Co se mi tolik líbilo na, zřejmě dosud nejlepším režisérově filmu, strhujících Infernal Affairs, poskytla mi Daisy také v neméně strhujícím balení, navrch vpletené do jímavě romantického a křehkého (omlouvám se May za opakování, ale vhodnější slovo mě zkrátka nenapadá) příběhu a tvořící překrásný a ladný celek. Nádhera! Po prvním dostaveníčku s Daisy mohu směle prohlásit, že jsem právě viděl jeden z filmových vrcholů tohoto roku, možná ten největší ze všech. S delším časovým odstupem jsem se podíval na Director's Cut verzi. Všiml jsem si několika menších změn, leč po tak dlouhé době od zhlédnutí korejského sestřihu nemohu říct, zda se jedná o změnu k horšímu či lepšímu. Co říct mohu: opět se jedná o mistrovský kus filmařiny. ()

Shit 

všechny recenze uživatele

Excelentní příběh, atmosféra, herci i celková technická stránka filmu, ze který nejvíc vyčnívá úžasná kamera a vizuální dojem, tady neni moc co řešit, korejci maj na tyhle filmy prostě talent a dokážou s nima skvěle pracovat a přinutit diváka, aby to fakt se zaujetím sledoval od začátku až do konce. Jinak pro pořádek shlédnuta Normální verze ()

Dragoni 

všechny recenze uživatele

Nádherný film s kouzelnou hudbou, výbornou kamerou, vynikajícím příběhem a to vše v nádherném prostředí Nizozemí. Shlédnutá verze Director's cut. Určité techniky a prvky filmu, značne připomínaly film Volavka, který byl dřívějším režisérovým počinem. 85 % ()

sniper18 

všechny recenze uživatele

Je to celkom dobrá romantická dráma. Má veľmi dobrý príbeh o maliarke malujúcej portréty na námestí, do ktorej sa platonicky zamiluje nájomný zabijak a robí všetko preto, aby jej pomáhal, ale nechce ju ohroziť a tak sa jej neukazuje, no ona ho chce spoznať. Až raz sa pri nej zastaví policajt, o ktorom si myslí, že je práve ten tajomný ctiteľ a jemu to vyhovuje, ale keď po nevydarenej akcii on odíde a ona príde o hlas, rozhodne sa zabijak zabojovať o jej srdce. Spracovanie ma ale skôr sklamalo, dej je dostatočne zaujímavý a dokáže baviť po celý čas, takže sa to dobre dopozerá, ale problém je, že ma dej nedokázal skutočne vtiahnuť, postavy si ma nedokázali získať a tak mi bolo prakticky jedno, ako to skončí, čo ma teda veľmi mrzí, lebo tá zápletka je dosť sľubná. Ale aj tak je viacero situácií zaujímavých, či už tých romanticky ladených, ako postavenie mosta alebo akčnejších, napríklad výborne zvládnutý záver s dvojicou hlavných rivalov, ale zároveň čiastočne priateľov. Nájde sa tu aj akcia, samozrejme nie je jej moc, ale tie asi dve prestrelky sú celkom slušné. Herecké obsadenie je skvelé, Jeon Ji-hyeon v hlavnej úlohe, výborný Jung-Woo-sung a ani Lee Sung-jae nesklame, ale ako som spomínal, k ich postavám som si nedokázal vytvoriť dostatočný vzťah a tak mi bolo takmer jedno, kto ako skončí. Réžia a technická stránka sú vydarené, jedinou slabinou je len to, že dej nevtiahne, ale vizuál sa mi páči, je tu veľmi dobrá kamera a páči sa mi aj prostredie. Holandsko bolo zaujímavou voľbou. Škoda, Daisy je dobrý film, má mnoho dobrých stránok, ale podľa mňa sa z toho dalo získať aj viac. Nesadlo mi to až tak moc, ako by som chcel. 73% ()

Hellboy 

všechny recenze uživatele

Ne-hollywoodským stylem natočená kriminální romance o korejcích v Amsterodamu. Zvláštní režisérův styl mě poněkud rušil, ale i tak mě film docela vtáhl. Přes určitou míru nepravděpodobnosti děje jsem se ale nedokázal přenést a proto hodnotím tak, jak hodnotím. ()

kitano 

všechny recenze uživatele

Najväčší kórejský sympaťák Jung Woo-sung ako zamilovaný nájomný zabijak? Presne tak. A tak ako dobre to znie, tak dobre sa na to aj pozerá. Režisér fantastickej Volavky vzal to najlepšie z kórejských romancí a pripojil "volavkovskú" zápletku, kde žena spája dvoch mužov z ktorých je každý na opačnej strane zákona. Kórejsky srdervúce, a Hongkongsky dravé.Vynikajúce. Ako čerešnička na torte sa objaví v menšej no výraznej úlohe bývalá superstar zo Shaw Brothers - skvelý David Chiang. Škoda, že sa na plátne neukáže častejšie. V HK krimi by sa očividne nestratil. (9/10) ()

gogo76 

všechny recenze uživatele

"Flowers!"...Kórejská netradičná romantika má výbornú atmosféru, ktorej výrazne pomáhajú európske ulice Amsterdamu. Love story v prvej hodine výborne šľape, režisér má stále v zálohe nejaké prekvapenie, preto nuda nehrozí. Osobne by som filmu pár minút pridal, chýbalo mi pár scén, kde by policajti a gangstri mohli jasnejšie ukázať, kto proti komu a prečo. Možno aj preto záverečná pomsta hlavného hrdinu, príde tak nejako narýchlo a gangster-boss pre nedostatok priestoru nevzbudzuje taký rešpekt, aký by si zaslúžil. Je to iba malý nedostatok, je to hlavne smutná love story a v tomto funguje skvele. Pomerne veľký priestor dostáva hudba a smutná záverečná pieseň ma chytila za srdce. "Flowers!"...80%. ()

balone 

všechny recenze uživatele

Zasazeno do Holandska do země květin, jedna z takových květin je i tento snímek, krásně voní, je příjemný se na něj dívat. Avšak nelíbilo se mi tam to vyškatulkování toho dobrého a zlého. A i ten konec byl příliš moc předvídatelný a americký. Krásná hudba a práce kamery jsou vyjímečné. 75% ()

Ketri 

všechny recenze uživatele

Dalo by se říci, že v tomto filmu tvoří základ tři hlavní postavy. Omyl, jsou čtyři. A ta čtvrtá je ta nejlepší. S každým střihem jsem se těšila jaké barevné ladění Lau zvolil. Jako by Lauův film byl sám o sobě jednou velkou olejomalbou ve stylu francouzských impresionistů a ve středu plátna doplněnou o ukázku holandské krajinářské školy.Jako kdyby někdo "maloval obraz kamerou". ()

hippyman 

všechny recenze uživatele

dát na jednu paletu romanticko-akčně-dramatickou směsici barev, to chce nejen odvahu a nápad, ale taky s ní pak umět malovat... Wai Keung Lau to zde zvládá opravdu zručně a výsledkem je poměrně povedený obraz s podmanivou hudbou, silným závěrem a jemnou vůní sedmikrásek... 80% ()

Reklama

Reklama