poster

Na cestě

  • USA

    On the Road

  • Velká Británie

    On the Road

  • Francie

    Sur la route

  • Brazílie

    Na Estrada

Dobrodružný / Drama / Road movie

USA / Velká Británie / Francie / Brazílie, 2012, 140 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Reesam
    ****

    Film mi místy přišel jako film Into the wild. Mám v lásce takové melancholické filmy, kde jedinou starostí je sex, drogy a alkohol. A když se k tomu přidají dva moji oblíbení herci jako je Kristen Stewart a Tom Sturridge, je z toho slast pro mé oči. Herecké výkony jsou parádní, ale zápletka nijaká a to, že se vrací z New Yorku do Denveru a zpátky, tomu moc nepřidá. Občasné scény byly zbytečné a fádní. Ale celkový film, pointa a závěr, byl fajn.(10.8.2013)

  • ainny
    **

    Nějak na mě ta doba dýchla. Dýchlo na mě i to očekávání, když po spoustě let knížka kdysi znovu vyšla a já ji měla z první ruky. Ale... to věčné ale. Kamera dobrá, soundtrack dobrý, jenže mě to holt nevtáhlo. Sal i Dean jsou v mých očích úplně jiní, než je ukázal film a raději si je takové ponechám. Takže repríza u mě rozhodně nehrozí. Raději vytáhnu z knihovny tu zažloutlou knížku.(2.4.2014)

  • curunir

    ,,NECÍTIM ĽÚTOSŤ, TÁ JE PRÍLIŠ BANÁLNA, MELANCHÓLIA ZASE VEĽMI MDLÁ. NAJSKÔR TO BUDE ZLOSŤ." __ Walter Salles nakrútil po ,,Motocyklových denníkoch" opäť film o mladosti ikonickej postavy, opäť s podobne vystavaným dejom a opäť sa je načo pozerať. Kerouacovo slávne dielo mám v počítači stiahnuté ako audio knihu, ale dosiaľ ma nelákalo vypočuť si ho, keďže by som dal skôr prednosť jeho literárnej podobe. Dokonca aj ku tomuto filmu som sa dostával vyše mesiaca, kým som si našiel chuť pozrieť si ho. Je jednoducho skvelý, chytil ma hneď od začiatku. Keby Kristen Stewart hrala iba vo filmoch ako je tento alebo ,,Útek do divočiny" patrila by moje obľúbené mladé herečky. Garrett Hedlund je absolútna hviezda a neskutočne mi pripomínal Petra Sagana (,,Počúvaj, viem robiť viac vecí naraz. Moja energia je neobmedzená."). Je to na 4* alebo na 5*? Neviem. Možno teraz na 5* a pri inom pozretí na 4*, alebo úplne naopak. Myslím na Deana Moriartyho... (doteraz 2483. hodnotení, 185. komentár k filmu)(25.11.2015)

  • castor
    ***

    Až moc neučesaná road movie, která trpí na neustále se opakující motivy, ježdění tam a zase zpátky, vracení se k jednomu, pak zase k druhému nocležníkovi – vše bez ladu a skladu. Tu a tam se tvůrci zastaví, nabídnou divákovi „vydechnutí“, ale naneštěstí i zamyšlení se nad tím, jak to šlo všechno udělat lépe. Před kamerou se totiž sešli solidní mladí herci (Kristen Stewart mě těší pokaždé, na tom se nic ani tentokrát nezměnilo), podařila se naladit vcelku slušná atmosféra. Sex, drogy, chlast, smysl života, neustálé hledání, přátelství, pohybování se na hraně zákona, melancholie, nezávislost, touha po štěstí, po něčem novém, neznámém.. všechno a nic, navíc se špatným tempem a díkybohu titulky, které nakonec přeci jenom vyběhnou. Jeden velký flám a taky velký bordel!! Zklamání na hranici dvou a tří hvězd..(10.12.2012)

  • Aknah
    ***

    Jo, už asi po 20 minutách jsme všichni pochopili, že život je krátkej a tak ho prostě ŽIJ! Ale že film tenhle význam nabízí pouze prostřednictvím drog, rychlé jizdy a střídání hulení, sex, hulení, teploušskej sex a hulení... je otázka. Film by si rozhodně zasloužil kratší stopáž, protože nikdy jsem tak ráda neviděla titulky! Je to tak mezi 2-3 hvězdama.. ale musim za hlavní obsazení dát palec nahoru, protože byli všichni velmi dobří! Bohužel takové ty lepší scény, nebo dialogy s myšlenkou, či emocionální vypjetí, by se dle mýho sestříhaly do příjemné půlhodinky, kdy si každej uvědomí, že život je těžkej, máš si vážit přátel a ve výsledku asi nebejt sjetej každej den bez prachů a s holou prdelí.(1.9.2014)

  • - Režisér Walter Salles rozhodol, že pred začiatkom nakrúcania musia všetci herci absolvovať čosi ako "beatnický tábor". Kristen Stewart (Marylou) to opísala ako „tri týždne čítania beatnickej literatúry a počúvania nahratých rozhovorov autora literárnej predlohy Jacka Kerouaca“. (Saraswati)

  • - Sal Paradise (Sam Riley) má doma na zdi za svým psacím strojem pověšenou malou podobenku Arthura Rimbauda, francouzského prokletého básníka, který měl velice intimní vztah se svým nejlepším přítelem. (Moena)

  • - Většina záběrů z cesty pochází z 60 000mílového výletu Hudsonem z roku 1949 napříč USA, který absolvovala ústřední trojice Hedlund, Stewart a Riley společně s režisérem Sallesem, kameramanem a zvukařem. (Brousitch)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace