poster

Mé druhé já

  • Francie

    À ton image

  • Slovensko

    Moje druhé ja

  • Austrálie

    In Your Image

Drama / Sci-Fi / Thriller

Francie, 2004, 90 min

  • Siegmund
    ***

    Thrillery opravdu nemusím, ale tento je jakýsi jiný. Především se vyznačuje tím, že v něm nejsou žádné „lekací“ scény. Film je příjemně napínavý, a to i když je děj celkem průhledný. Herecké výkony jsou na slušné úrovni. Kdyby se nejednalo o thriller, řekl bych, že to je příjemný film na odreagování se. Ale i přes tyto, řekněme klady, ho 2 x vidět nemusím. (Sobota 26.06.2010)(26.6.2010)

  • SOLOM.
    ***

    Popravdě jsem se na tento scifi thriller docela těšil a to hlavně díky hereckému obsazení. N.Kinski i Lamberta mám rád oni tu nepředvedli vyloženě špatné herecké výkony, jenomže největší slabinou byl slabší scénář, který nedokázal ani z poloviny vytěžit ze svého potenciálu – v čemž má samozřejmě velký podíl i neschopnost režiséra/ky natočit pořádné dramatické scény. Atmosféra nám sice místy nabídne slušnou dávku napětí – ovšem těchto momentů je tu opravdu poskrovnu. Očekával jsem obdobu filmů Omen či Godsend (ze stejného roku), jenže ty byli mnohem blíže hororovému žánru, tady z toho z něj moc nesálalo, přestože jej někteří k tomuto žánru rovněž přiřazují. Leč s ním toho moc společného vážně nemá. S přivřeným okem dám průměrných 50% za Audrey DeWilder, ze které jednou může vyrůst docela sexy kost.(9.1.2016)

  • eraserhead666
    ***

    Takový krásný díl Akt-X by to byl. Vypadly by z toho ty nezáživné na celovečerák natahovací scény a svištělo by to jak namydlený blesk. Sice nevím, jak by se do toho napasoval Fox s Danou (jako ústřední dvojce by asi moc nefungovali :-) ), ale přesně tam by to bylo docela dobré pokoukání. Ono ne že by to jinak nebylo, ale může za to jen jedna jediná věc - herci a herečky. Pokud máte Lamberta tak nějak rádi (a já jo) prostě vám vadit nebude a ten jeho věčně bolestínskej ksicht se na tu roli docela hodil. Nastassja Kinski mě v prvních minutách filmu až vyděsila. Tohle, že má být ona? Ale nakonec sundá paruku a je to pořád ta krásná (některé ženy prostě krásní až věkem, zrají jako víno) a v jisté míře pořád dobrá herečka co bývala. No a Audrey DeWilder zde dokonale ztělesnila mokrý sen všech pedofilů. Jak vzhledově, tak herecky. Docela jí to sedlo a i přesto, že scénář hercům neumožňoval prakticky nic, si to asi i užila. Jako tak špatné, že se na to koukat nedá to není, koukat se na to dá, dá se na tom najít i něco pozitivního, příznivého a hezkého. Jen se to možná nemuselo držet tak při zdi a v některých ohledech (krev, erotika, vypjatější scény) to mohlo i přitvrdit. 2,5*(19.1.2013)

  • Nick Tow
    ***

    Keďže Nastassja Kinski aj Christopher Lambert sa už nejaký ten čas pohybujú na území druholigových projektov a téma sa mi zdala tiež akási "profláklá", dlho som odolával. Do okamihu, keď už v "požičke" neozaj nebolo nič aspoň trochu k svetu. Práve vtedy na človeka sadne nadržanosť, že by si zo zúfalstva radšej pozrel aj eskymácku telenovelu, než by len tak čumel do steny. Konalo sa v podstate milé prekvapenie: citlivá réžia, pekná hudba, niekoľko elegantných vizuálnych vychytávok a v neposlednom rade skvelý výkon roztomilo skazenej žabky Audrey deWilder. Škoda preškoda, že príbeh je natoľko priehľadný a schematický, že každý dejový zvrat tušíte skôr, než vás naňho tvorcovia začnú pripravovať. Vrátane konca /zámerne nepoužijem slovo pointa/. Ale nebol to celkom stratený čas...(3.8.2006)

  • MickeyStuma
    ****

    Psychologicko-mysteriozní příběh svým způsobem i ukazující varovný prst nad klonováním člověka. Je to sice jen teorie, ale co když. Mathilde nemůže mít děti a protože manžel Thomas dělá na porodnickém oddělení a zná se s jistým člověkem zabývající se právě možnostmi klonování, následující události jsou více než jasné. Vše samozřejmě v plné tajnosti. Krásná dcerka Manon budí jenom radost, ale když se dostane do puberty, začnou se dít věci. Manon vlivem klonování nejen že získala po matce zcela identickou podobu, ale dokonce i paměť a tak na světlo boží vyvstane i jedno velké tajemství. Následující události vezmou za své, které dospějí do šokujícího finále. Psychologicko-mysteriózní příběhy moc na růžích ustláno nemají. Takovéto snímky mají pomalejší tempo a tím i pomalejší budování atmosféry. Je tedy potřeba se do toho patřičně více ponořit, jinak dojde zcela k nepochopení stavu věci. Příběh je silný a po psychologické stránce hodně citový. Bolestné vzpomínky a pocit viny v takovémto ražení pronásledují celý život snad každou ženu. Nastassja Kinski podala ve své roli úctyhodný výkon. Christopher Lambert je už takový, jak ho povětšinou známe. A Andrey De Wilder coby naklonovaná dcera Manon? Její přirozená démoničnost nemohla být lepší. Scénář napsaný dle knihy Louise L. Lambrichse nesází přímo na hororový žánr. Je ponechána rozvaha a větší realističnost v dané koncepci životní tragédie. V ničem se v žádném případě netlačí na pilu a jen postupný přirozený vývoj všeho dění uceluje takřka komorní šokující atmosféru, kterou by jistojistě nechtěl prožít nikdo. Je to značně jednoduchý snímek, ale ve svém námětu zásadní.(15.2.2019)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace