Reklama

Reklama

Strážci - Watchmen

Trailer 2
Akční / Mysteriózní / Sci-Fi
USA, 2009, 162 min (Special Edition: 215 min, Director's Cut: 186 min)

Režie:

Zack Snyder

Předloha:

Alan Moore (komiks)

Kamera:

Larry Fong

Hudba:

Tyler Bates

Hrají:

Billy Crudup, Malin Åkerman, Carla Gugino, Patrick Wilson, Jeffrey Dean Morgan, Jackie Earle Haley, Matthew Goode, Matt Frewer, Stephen McHattie (více)
(další profese)

Anglický komiksový scenárista Alan Moore bývá považován za jednoho z nejschopnějších a nejvšestrannějších autorů. Legendární komiksový tvůrce se proslavil tituly jako V jako vendeta nebo Bažináč, ale za jeho přelomové dílo bývá považována komiksová minisérie Strážci (v originále Watchmen), kterou vytvořil s kreslířem Dave Gibbonsem v roce 1986. Strážci se setkali s nadšeným kritickým přijetím a představují milník v moderním pojetí komiksového žánru. Alan Moore vytvořil temný mnohovrstevnatý příběh, v němž dekonstruoval superhrdinský mýtus a současně reflektoval tehdejší ohrožení jadernou válkou. Spletité mnohovrstevnaté vyprávění odehrávající se v zároveň v časové souběžnosti i minulosti využívalo všech možností komiksového média a dlouho zaznívaly domněnky, že předlohu nelze převést na stříbrné plátno. Filmové adaptace se nakonec ujal režisér Zack Snyder, který si předtím vydobyl renomé adaptací komiksové verze řecké historie 300: Bitva u Thermopyl. Děj Strážců se odehrává v alternativní historii Spojených států amerických v roce 1985, kdy naplno zuří studená válka a svět se ocitá na pokraji jaderné zkázy. Zápletka se zaměřuje na příběhy jednotlivých superhrdinů během vyšetřování vraždy jednoho z nich – Komedianta. Nekompromisní Rorschach za jeho smrtí vidí rozsáhlé spiknutí, které má zlikvidovat nebo zdiskreditovat bývalé superhrdiny. Ti už dávno nejsou považování za ochránce lidstva, ale živoří na okraji společnosti. Rorschach se je pokusí zmobilizovat ve snaze zabránit jaderné katastrofě. Jejich cílem by mělo být strážit lidstvo. (Česká televize)

(více)

Recenze (2 105)

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Snyder má sice olbřímí talent, ale naprosto nechápu proč svou kariéru buduje na tom, aby okopíroval (ukradl?) práci někoho jiného. Nejdříve Romero, poté Miller a nyní Moore. Ten to odskákal nejhůře, protože předtím si dal Snyder aspoň tu práci dát do svých "remaků" něco vlastní invence, úhel pohledu, prostě něco z něj (a pak to má aspoň nějaký smysl). Ovšem po něčem takovém tady není ani stopy. Když budu mít doma reprodukci Rembrandtovy Noční hlídky "made by Ikea", tak se přece nebudu chlubit tím, jaký je ten plagiátor originální a vizionářský umělec. Mohu třeba uznat, že si s tím dal piplavou práci, a že něco musí umět, protože kdejaký fušér by to nedokázal, ale originál je prostě originál. A kdyby vzal Snyder full HD kameru, pustil jako podkres CD s provařenými hity a p-o-m-a-l-u nasnímal předlohu, tak to vyšlo na stejno. Sakra Zacku, zkus taky konečně již někdy NĚCO SVÉHO! Předem díky. Předchozí spílání se týká Snydera a pouze Snydera, nikoli tedy Watchmenů (ehm, není to dvojité množné číslo?) jako takových. Jak jsem psal - je to naprosto shodné s předlohou, která je dokonalá, takže logicky i jejich celuloidová verze "jedna k jedné" musí být dokonalá. Tedy až na to, že je svým způsobem zhola zbytečná, protože ilustrace k ilustrované předloze je adaptací zbytečnou. Ale přesto dokonalou. No, to se už trochu točím v kruhu. Takže proč dokonalá? Protože Strážci jsou jako Rorschachův test. Můžete v nich vidět nudu, historii lidstva, cool scény, kozy, rádoby cool scény, žádné akční scény, penisy, explicitní násilí, honění si vlastního ega, laciný vizuál, ohromující vizuál, příliš dlouhou stopáž, příliš krátkou stopáž či přesah, který by vystačil na most přes La Manchský kanál. Prostě co chcete. Akorát nevím jestli mám ponechat to plné hodnocení či dát odpad! Oboje tomu plně sedne. Chtěl jsem dát i tři, ale kompromis tady není řešením. To by mi Rorschach dal co proto. ()

Superpero 

všechny recenze uživatele

Líbilo se mi jak je to udělané (komiksem jsem netknutý), ale vyznění či myšlenka je špatná. Sorry, ale když Dr. Manhattan říká, že nedokáže změnit lidskou náturu a pak jedním dechem dodává, že chápe to obětování miliónů ve jménu vyššího dobra aka míru, tak si prostě protiřečí, jako celý ten film. Takhle instantní konec jsem nečekal od díla, které všichni považují za geniální. Je přece jasné, že lidi zase budou válčit!!!!! Kvůli tomu je tam přece daná i postava Komedianta, který chápe že lidi jsou divoká smečka a tak jako nevadí že zabíjí a znásilňuje protože je "parodie na společnost." Jediná kladná a nealibistická postava tam byl Rorschach. A kdyby Dr. Manhattan rozsekal toho nejchytřejšího člověka na zemi na sračky nekec bych ani slovo, ale nasralo mě že akceptoval ten jeho plán, kterej byl prostě úplně padlej na hlavu a ten mír mohl vydržet pár let max. (já vím opakuju se). A navíc tam bylo i naznačeno, že se svět dozví pravdu v podobě Rorschachova deníku. Přišlo mi to jako degradace Dr. Manhattana, kterej jako všemocná bytost nedovede předpokládat, že si někdo třeba napíše deník a že lidstvo prostě v míru nevydrží bez ohledu na to kolik jich vyhladíte, ale že k tomu musí dospět vlastní cestou. Hodnotím vysoko, protože jsem se nenudil a bavilo mě to. ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Otázka již nezní „Kdo stráží Strážce?“, ale „Kdo strážil Snydera?“ Manhattanovi-dík (bohudík) nikdo, jinak by jen stěží mohl natočit tak komplexní, R-kový, brutální, drzý, filozofující, progresivní, odvážný a nedivácký film za $130 M s neznámými herci. ()

hirnlego 

všechny recenze uživatele

Modrák je na roztrhání a slečně Jupiterové to není dost dobré? Kvůli trapnému románku tý dyliny a Batmanova zpaskvileného klonu to není pětihvězda (komix jsem nečetla a nelíbilo by se mi to ani v něm) - NE DÍK :´[ ... Jinak dík :] (4,5*) ()

Bluntman 

všechny recenze uživatele

Zfilmovaná LIGA VÝJIMEČNÝCH je důvod, proč se Moore od komiksových adaptací svých děl distancuje, protože je koncept zpřístupněn co nejširší divácké obci a jsou obroušeny všechny ostřejší hrany. Z PEKLA je vyvedenou žánrovou, detektivně-horrorovou podívanou, která ale zplošťuje komplexní grafický román do podoby šestákového dobrodružství. V JAKO VENDETA je zase aktualizací, která více než myšlenkovou bohatost a nadčasovost komiksu přebírá mooreovské vypravěčské postupy a dovádí je dál. Ani o jedné z výše zmíněných bych nemohl říct/napsat, že se jedná o výborný film a zároveň i výbornou adaptaci komiksu, což naštěstí u STRÁŽCŮ - WATCHMEN neplatí: nejoceňovanější grafický román všech dob je překlenut do filmu, jenž plně a nedivácky využívá jeho komplikované formální stránky a všechny podstatné a podnětné myšlenky byly zachovány._____ Film cílí na fanoušky předlohy, ale nejlepší je ve chvílích, kdy se vydá zcela vlastní cestou a v duchu mooreovského rukopisu rozšíří fikční svět o další události z alternativní historie, přitvrdí či mírně pozmění klimax. Prostřednictvím zpomalených či zrychlených záběrů, a to třeba v rámci jednoho záběru, umocní daný moment, protože na rozdíl od 300 se zde nejde na efekt, ale vše je úslužné celku a efektivní. Díky chytře zvolené hudbě ironicky oglosuje či emociálně zvýrazní scénu, za pomocí rozmanité choreografie dá divákovi pocítit fyzickou bolest postav._____ Podstatu rozporuplného přijetí nevidím v tom, že znalci předlohy hodnotí kladně, protože si vystačí s rozpohybovanými obrázky, a nečtenáři se ztrácí v časových a prostorových rovinách i v postavách, a tak se nudí a hodnotí záporně. Pokud nějaký film překlápí vyprávěcí strukturu komiksových STRÁŽCŮ, pak je to Nolanův TEMNÝ RYTÍŘ, ve kterém jsou informace distribuovány prostřednictvím novin, televizních reportáží či letmých náznaků, každá scéna funguje jako uzavřený celek s vrcholem a přitom zapadá i do "většího obrazu". Snyder totiž alespoň kinoverzi zbavil rámování (žádné citáty, žádné osudy vedlejších postav uzavírající kapitolu), a tak je film popoháněn postavami, nikoliv motivacemi či McGuffinem (kdo zabil Komedianta?). Naladit se tak na meditativní, v podstatě filozofující (nikoliv filozofické) a politické (nikoliv politizující) dílo je ohromně složité, ale kdo to dovede, ten musí uznat, že STRÁŽCI - WATCHMEN lépe natočit nešli. A obdivovat přitom nekompromisnost, s jakou "blockbuster" za víc jak 100 milionů dolarů vyobrazuje sex a násilí, dokonce otevřeněji než v komiksu. 10/10 Director´s Cut: Obavy, že režisérská verze pouze doplní to, co bylo v komiksu, se naštěstí nenaplnily; přesto má svým feelingem DC mnohem blíže grafickému románu, protože onen hnus (který jsem pociťoval při čtení, ale ne při sledování kinoverze) je přítomen. Prodloužením valné většiny scén se pozměnilo jejich vyznění, kdy se z jízlivého černého humoru stala poctivá deprese (cokoliv s Rorschachem, především pak rozhovor s psychiatrem/psychologem), nové scény poté lépe prokreslují postavy (Sůva), ozřejmují jejich motivace (Komediant, Ozzy) a dodávají na působivosti (závěr). Přidání více sexu (prodloužená "Hallelujah") a násilí (napadení Hedvábného přízraku a Sůvy v uličce, vietnamský flashback, útok na Veidta, vysvobození z vězení) není samoúčelné a mnohem komplexněji se zde pracuje s jednotlivými emocemi: mistrovsky natočená scéna vraždy jedné vedlejší postavy, ve které se střetává - stejně jako v celém filmu - minulost s budoucností, je zakončena černohumornou tečkou. A teď bych prosil speciální edici se zakomponovanou TALES OF THE BLACK FREIGHTER, děkuji. () (méně) (více)

Fr 

všechny recenze uživatele

Je za 5 minut 12. Od jaderné války.…. Kladem i záporem je určitě obrovský záběr vyprávění. Jde o dlouhý film, který se hlavou neprožene jako smršť, jenž vypláchne mozek, ale pomaličku servíruje informace, s kým máme tu čest. Tvůrci ukazují věci, kterým by se někdo, kdo by chtěl předvést jen akční jednohubku nezabýval. Aby výpravnost byla dokonalá, jsou triky jakoby v pozadí a jen dotváří zvláštní super hrdinskou náladu v reálném světě. Rorschach je geniální vypravěč. Jeho monology (,,Tohle město se mě bojí. Viděl jsem jeho pravou tvář. Ulice jsou stoky plné krve, ve kterých se utopí všechna havěť. Všichni se budou po pás brodit v sexu a vraždách a kurvy a politici zvednou zrak a budou prosit: ZACHRAŇ NÁS“!) spolu s několika hity minulého století (od Dylana přes Nenu po Wagnera) ve mně vyvolávají pocit, jako bych sem patřil. Zklamání pramení z očekávání. Přiznávám, že takto ,,ukecanej“ komiks jsem nečekal. Dá se to však v pohodě vydržet a odměnou je mi závěrečná hodinka, ve které Z.Snyder dokazuje, že točit akci nezapomněl. PŘÍBĚH ***** HUMOR * AKCE *** NAPĚTÍ ** P.S: Watchmen prostě nejsou akční film. Stejně jako V jako Vendeta v sobě ukrývají mnohem víc! ()

Nathalie 

všechny recenze uživatele

Prvních deset minut filmu bylo zábavných. Komiks jsem nikdy nedržela v ruce a měla načtenou pouze základní mytologii watchmenovského universa. Vedle mě seděl partner, který o Watchmenech nikdy v životě neslyšel a házel lehce vyjevené pohledy na všechny strany. Ty vyčítavé si schovával pro mě. Okénko první: analýza superhdinského mýtu je výrazně zajímavější od Eca, Watchmeni nepřekračují limity komiksovosti. Okénko druhé: jediné dvě zajímavé postavy jsou polobůh achilleovského druhu Adrian Veidt a diovský Dr. Manhattan, který se pohybuje napříč časem a prostorem a víří transcendentálno a modrý falus. Ti dva veskrze dobrosrdeční trumberové brutálních metod a rádobymarloweovský Rorschach zastupují v podstatě onen klasický typus superhrdinů s vyšší mírou brutality, ale i při sekání končetin jsou vedeni nezdolnou touhou páchat dobro a prosazovat spravedlnost drsnými, ale férovými metodami. Mnohem lépe rozpad superhrdinské osobnosti demonstrují Veidt v alexandrovsky nelidském podání Matthew Goodea a zejména Dr. Manhattan, jehož myšlenkové pochody a distanční ve-smírná moudra relativizují civilizaci více než cokoli jiného. Okénko třetí: antiutopistické vyznění a protest proti idealistické zásadě účel světí prostředky v éře na pokraji jaderné války působí lehce naivně, stejně jako politické pozadí, do něhož jsou Watchmeni vsazeni. Okénko poslední: Hlavní otázka asi měla znít: Qui custodiet ipsos custodes? Ale na konci je spíš připomenuto, že Hominem te esse, memento. Těžko si představit něco beznadějnějšího... 70% Special thanks to: Adrian ()

Dever 

všechny recenze uživatele

Soundtrack Tyler Bates: 1. Desolation Row - My Chemical Romance ,2. Unforgettable - Nat King Cole ,3. The Times They Are A-Changin' - Bob Dylan ,4. The Sound of Silence - Simon & Garfunkel ,5. Me & Bobby McGee - Janis Joplin ,6. I'm Your Boogie Man - KC & The Sunshine Band ,7. You're My Thrill - Billie Holiday ,8. Pruit Igoe & Prophecies - Philip Glass ,9. Hallelujah - Leonard Cohen ,10. All Along The Watchtower - Jimi Hendrix 11. Ride of the Valkyries - Budapest Symphony Orchestra ,12. Pirate Jenny - Nina Simone , ()

kiddo 

všechny recenze uživatele

Hodnocení odůvodním na konec, nyní hodlám dštít síru. „Stražci – Watchmen“ jsou ve své podstatě naprosto zbytečný film. Komiks s více méně banálním obsahem totiž není zaměřen na příběh a děj, ale na posouvání a přetváření mezí komiksového média a způsobů vyprávění. Proč a jak převádět překračování hranic v komiksu do filmu, toť je mi záhadou. Snyder tudíž neměl jinou možnost než si udělat z předlohy scénář a tu naprosto šílenou strukturu vyprávění přetáhnout slepě do filmu. V důsledku toho jsou Strážci jen rozpohybovanou kronikou, která k ničemu nesměřuje a zrovna tak by mohla mít místo 3 hodin 2 nebo 6 a dojem by byl naprosto stejný. Vše, co je tady dobré, pochází od Moorea, takže vychvalováním „boření superhrdinského mýtu“ divák/komentátor neukazuje nic jiného než vlastní neznalost. Jediným Snyderovým vlastním vkladem je klipovité používání hudby a občasný vtípek v podobě průletu kamery pod Manhattanovým zadkem nebo podbarvení sexuální scény písní Hallelujah, a to ještě musím dodat, že podobné pomrkávání na diváka mě spíš vyhazuje z filmu, než aby mě bavilo. Výsledných 70% dávám jedině proto, že stejné procento ode mě dostal i komiks a tato adaptace není nic jiného než kniha uvedená s 1 nepodstatnou změnou a 2 výpustkami do pohybu. Edit, tl;dr Tři hodiny zpomalených videoklipů a usltaruperčuprkůl póz. Děkan, Snajdí, nechci. ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Absolutní Zklamání!! Herci mají více rolí.. Iritující ! Hlas DR. Manhattana.. Iritující, také vzhled a chování Ozymandiase byl velmi bídný. Speciální efekty protivné, stálé záběry na slow motion efekty (nezbytné), zasrané flashbacky,3 hodiny bloumání a nudy a rozčilující Hudba! Ten film je vysoce rozpočtová,komerční, Hollywoodská Sračka! Raději bych si vytrhl srdce z mých žeber holýma rukama a hodil to na podlahu a skákal nad ním, tak dlouho, dokud bych neumřel, než abych musel strávit další minutu Watchmenů!!! ()

Subjektiv 

všechny recenze uživatele

POZOR, SPOILERY! - Lidstvo vykoupené proti své vůli obětí lidí nejchytřejším termitem Alexandrem Velikým a k překvapení samotného boha. Pravda a láska nemůžou zvítězit nad lží a nenávistí, protože pravda lásce překáží. Termit to ví. KONEC SPOILERŮ. Tomu říkám životní optimismus. Komiksový optimismus. Silné ****. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Od Temného rytíře neuplynul ani rok a zástupy lidí najednou křičely, že jsou Watchmen na komiksové poměry až příliš seriózní a tím pádem směšní. Na straně druhé se ale Batmanovy nastolené vizuální linie drží natolik pevně, že je Snyderovo dílo najednou na vážné drama příliš barevné. A předsudky se kromě puritánské části společnosti začaly dotýkat i běžného diváka, který najednou nedokáže překousnout pár neurážejících "modrých" záběrů. A uniká tak potěšení z brilantní adaptace, mistrovské režie a hereckých výkonů, které neruší, ale naopak přesně naplňují jednotlivé charaktery a bezchybně tak ruší všechny dosavadní superhrdinské škatulky. Strážci jsou v mých očích veledílem, které paradoxně předběhlo dobu. Jsou moderně a i přes svou štědrou stopáž velmi zručně natočení, ale jejich vzpomínková melancholie v žánru své místo ještě nemá. O to snáze se ale můžou stát nedotknutelnou modlou pro všechny, kteří je přijmou. ()

tron 

všechny recenze uživatele

„Mier postavený na klamstve!“ – „Ale mier.“ Čože? Watchmeni sú nesfilmovateľný komiks? Fakt? V akom zmysle? Prečo? Podľa mňa sa naopak dajú sfilmovať úplne v pohode. Ak máte k dispozícii dobrý rozpočet a nebojíte sa byť drsní (a producenti vám to následne nescenzurujú). To všetko Zack Snyder mal a jeho filmová adaptácia slávneho komiksu Alana Moorea je drzá, poburujúca, originálna, svižná, komplikovaná, brutálna, inteligentná a pritom jednoduchá. Ide o značne doslovnú adaptáciu, z výraznejších pasáží z nej chýba snáď len „komiks v komikse“ o Čiernej lodi (ten sa ale v rovnakom roku dočkal animovaného kraťasu). Vizuál je namakaný, soundtrack báječný, koniec adekvátny, akcie je málo, ale je zvládnutá na vysokej úrovni. Určite poteší skvelý kasting. Najkontroverznejšiu pozornosť logicky pravdepodobne vzbudí Jeffrey Dean Morgan alias Komediant („V podstate to bol fašista.“), ale dá sa povedať, že všetci sú úžasní. A skvelé hlášky k tomu („Vy tomu stále odmietate pochopiť. Ja tu nie som zavretý s vami. Vy ste tu zavretí so mnou.“). Kto stráži strážcov? ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

No rozhodne to neni takovej super mega narez, aby mi to utrhlo koule, ale v zadnym pripade nejsem zklamanej. Snyder v podstate dodrzel to, co slibil. Natocil vyjimecnej komiks, kterej se zadnymu jinymu komiksovymu filmu nepodoba, vyhnul se spouste klise a pojal to v pekne drsnym a cynickym stylu. Na druhou stranu, co si budem namlouvat, stejne sem si uzil nejvic ty typicky komiksovy akce superhrdinu. I kdyz samozrejme ne uplne typicky, tady se v klidu umira a znasilnuje. Co se tyce pribehu, nemuzu se zbavit pocitu, ze by se to klidne dalo vtesnat do dvou hodin, misty to je precejen trochu rozvlekly a konec je lehce natahovanej. Komiks sem sice nikdy necet, videl sem z neho tak maximalne obal, ale pribeh mi zas tak moc komplikovanej neprisel, Snyder sice nesetri s flashbackama, az se kolikrat ta hlavni dejova linie ztraci, ale ja se v tom celkem slusne orientoval. No a co se tyce samotnejch superhrdinu. Je to celkem sympaticka sestava, i kdyz se tady neda nikdo oznacit vylozene za kladase, ale tak nak mi prislo divny, jaktoze vsichni umi tak skvele bojovat, kdyz to sou vlastne obycejny lidi bez zvlastnich schopnosti. Druhej drobnej problem sem mel s Manhattanem, prehlidnu fakt, ze mu ruzne mizi a zas se objevujou spodky, ale zaslouzil by si proste drsnejsi hlas. No a herci jsou fajn, ne ze by podavali nejaky oskarovy vykony, ono ostatne zadnej z nich nema nejak moc prostoru, ale Patrick Wilson je paradni a hlavne me potesil Jackie Earle Haley, kterej pripomina uchyla z Jako male deti. No a dalsi pochvalu si Snyder zaslouzi za vizualni stranku, triky jsou perfektni, ale rozhodne se nejedna o nejakou digitalni podivanou a pusobi to dojmem, ze takovej svet fakt muze existovat. No a posledni pochvala je za paradni hudbu. Snyder proste natocil vyjimecnej, ale ne bezchybnej, komiksovej film a je jen otazkou, do jaky miry na tom ma podil udajne kvalitni predloha. ()

Oskar 

všechny recenze uživatele

Není mi příjemné zůstat se svou jednou hvězdičkou v menšinové ohrádce vyhrazené negramotným, provokatérům a uznaným obecním bláznům ČSFD. A ano, připouštím, že chyba může být a asi je na mé straně. Ale nemůžu jinak. Nudil jsem se jako už dlouho ne a nad mnoha dialogy se i propadal hanbou, jak je to trapné. Abychom si rozuměli - ten film je pastvou pro oko a věřím zasvěceným, že comics, který mu byl předlohou, je úžasný. Ale právě věrnost předloze je faktor, který se často neslučuje s dramatickými potřebami filmu a Strážci jsou toho IMHO dalším důkazem. Zack Snyder je evidentně schopný člověk, ale rozhodně není vypravěč. Film pravděpodobně vytvořil jako přesný opis comicsu, který mu posloužil jako storyboard. Jinak si nedovedu vysvětlit, proč mi něco na pohled tak očividně úchvatného připadá vnitřně tak prázdné, chladné, banální, duchamorně plytké. Od filmu - jakéhokoli - očekávám především příběh, postavy s určitým cílem, o jehož dosažení usilují a je možné jim v tom fandit nebo naopak. Ale se Strážci mám stejný problém jako s Úsvitem mrtvých - postavy jsou mi lhostejné. Bloumají filmem v efektních, ale bezduchých záběrech, trousí dialogy jako z nějaké soap opery, tlachají, blábolí a žvaní, občas někoho zpomaleně zabijí, ale víceméně se plácají odnikud nikam. Připadá mi, že všechno, co film chtěl a měl říct, řekl skvělou obrazovou montáží pod úvodními titulky. Tam je s vydatnou pomocí Dylanovy písně Časy se mění ve zkratce koncentrované totéž, co se pak dvě a půl hodiny ředí v nedramatickém zbytku filmu. A ano, pořád se na to hezky kouká, ale to považuju za kvalitu předlohy. Tleskat Zacku Snyderovi za to, že převedl comics na plátno, aniž by pomyslel na specifické nároky filmového vyprávění, mi připadá jako připisovat autorský kredit Gustava Eiffela člověku, který převezl v neporušeném stavu sochu Svobody z Francie na Manhattan. 20% ()

Související novinky

Watchmen ve stylu Jokera?

Watchmen ve stylu Jokera?

05.01.2021

Dávno před tím, než komiksové Watchmen oživil svým seriálovým pokračováním scenárista Damon Lindelof (Ztraceni, Pozůstalí), nebo se o filmovou adaptaci původního komiksu pokusil Zack Snyder (Muž z… (více)

Jeremy Irons přebírá stráž

Jeremy Irons přebírá stráž

27.06.2018

Už nějakou dobu víme, že kabelová stanice HBO připravuje seriálovou adaptaci slavného komiksu Alana Moorea Strážci – Watchmen. Projekt nebude mít nic společného s filmem Zacka Snydera z roku 2009,… (více)

Watchmeni míří do televize

Watchmeni míří do televize

25.06.2017

Zack Snyder před osmi lety zadaptoval asi nejslavnější comicsovou minisérii všech dob. Kultovní Watchmeni v jeho podání stáli 130 milionů dolarů, vydělali však "jen" 185 milionů, takže je nejde… (více)

Sin City míří do televize

Sin City míří do televize

01.06.2017

Drsná comicsovka Sin City - město hříchu vydláždila v roce 2005 cestu ke Třístovce a k Watchmenům. Fanoušci ihned volali po dvojce, Robert Rodriguez s ní ale otálel dlouhých 9 let a nakonec vydělala… (více)

Reklama

Reklama