Reklama

Reklama

Každý hřích i zločin zanechávají nějakou stopu. Ambiciózní, chladnokrevný Rus Nikolaj Lužin pracuje v Londýně pro významnou mafiánskou rodinu. Jeho největší předností je rychlost a chladnokrevnost. Ani na okamžik neváhá porušit zákon, použít násilí či někoho dokonce zabít. Situace se změní ve chvíli, kdy porodní asistentka Anna objeví deník ruské dívky, která zemřela při porodu, a rozhodne se pátrat v její minulosti… Kriminální thriller režiséra Davida Cronenberga (tvůrce známých titulů eXistenZ, Moucha, Mrtvá zóna, Dějiny násilí) byl na Torontském mezinárodním filmovém festivalu v roce 2007 oceněn hlavní cenou za režii (David Cronenberg), další získal za výpravu, střih a zvuk. Kromě toho mu patří ještě další významná filmová uznání. (Česká televize)

(více)

Recenze (1 045)

POMO 

všechny recenze uživatele

Pôsobivá komorná dráma, ktorá vo mne napriek prostúčko jednoduchej zápletke zanechala silnejšie dojmy než veľkolepý Americký gangster. Filmársky maximálne komplexná záležitosť pre nepopcornového diváka, v ktorej do seba všetko zapadá ako kolečká v Mortensenovych hodinkách za 160 litrov. David Cronenberg potvrdzuje svoje majstrovsko v modelovaní postáv, v čom ho podporujú fantastickí herci. Zatiaľ najlepší výkon Vigga Mortensena. Taktiež zasadenie do prostredia a vystihnutie rusko-mafiánskej kultúry je na mierumilovného Kanaďana Cronenberga neskutočne silné a autentické. No a ako bonus autorský podpis eňo-ňuňo v podobe scény v saune. Najlepší z posledných piatich Cronenbergových filmov. ()

kOCOUR 

všechny recenze uživatele

Syrové, drsné a dokonale vygradovné, přestože chybí hranice, kde gradace začíná a kde končí. Cronenberg rozplétá a zaplétá až příliš snadno, vše ale překrývá neskonalým režijním umem. Mimochodem, poprvé od Pána prstenů mám pocit, že Aragornův Mýtus padl a nastupuje Mortensenovo očištěné herecké Ultimátum. ()

Lima 

všechny recenze uživatele

S trochou nadsázky řečeno, postava Naomi Watts jakoby vypadla z nějakého naivního románu Daniely Steele a vytváří tak dokonalý kontrast s tvrdým mužským světem podsvětí s poněkud nekompromisním nádechem (detailní podřezávání krků, nůž v oční bulvě). Právě tento kontrast je největší předností příběhu, který není nijak objevný, nutno ale říci, že Cronenbergova neokázalá režie je velmi příjemná a účinná, protože navzdory triviální zápletce dokáže jeho film vtáhnout do děje tak, že vám těch 100 minut uběhne strašně rychle. Oproti předchozímu slabému ´History of Violence´ opravdu velmi poutavé s několika vskutku nezapomenutelnými scénami (úvod, saunová bitka Mortensena v ´rouše Adamově´). Na fenomenální trojici Mueller-Stahl, Cassel, Mortensen bych se mohl dívat celé dny.... ()

Gemini 

všechny recenze uživatele

Dokonale zvládnuté "drama z podsvětí", kterému vévodí vynikající výkony ústředního mužského tria, brilantní kamera, a hudba, kterou si Howard Shore bude moci ve své tvorbě zařadit mezi nejlépe souznějící s filmovými obrazy, a hlavně atmosférou celých Východních Příslibů. Ty jsou velmi kompaktním (až komorním) filmem s v zásadě poměrně prostým dějem, poměrně naturalistickou "estetikou", a s tím související poměrně štědrou dávkou starého dobrého ultranásilí. Které se navíc děje bez honiček či přestřelek, a dokonce zcela bez střelných zbraní. Zato pěsti (a lokty, kolena a tak) a nože (a kleště, břitvy a tak) se tu užívají když ne hojně, tak rozhodně výrazně, a taky patřičně úderně. Vedle rudé barvy krve (a interiéru Semjonovy poctivé ruské restaurace) je tu nejdůležitější barva "tetovací". Viggo Mortensen si dělal domácí úkoly poctivě, a hlavně díky němu si do sytosti užijete symboliky tetování "ruských" mafiánů, respektive vorů. To jsou takoví ti chlapíci jako Andranik Soghojan, co "řeší problémy" (jako hrozící válka gangů), a když už jsou zadrženi a obviněni, tak si v klidu nějaký čas posedí ve vazbě (třeba v Brně, kam si každý týden nechají dovézt nový kvalitní oblek - to jsem si nevymyslel), pak jsou z ní v Praze (kam je "pro jistotu" doprovází neobvykle početná eskorta) "nějak" propuštěni, a v poklidu odcházejí na letadlo do Soči, odkud budou vydáni - mám-li citovat velitele ostrahy výkonu trestu - leda tak na poštovních známkách;) Ale zpět k filmu - pokud by si nějaká žánrovka zasloužila pokračování, tak je to rozhodně tahle. Vzhledem k roku výroby je to už dost nepravděpodobné, ale kdo ví, třeba Vladimir Vladimirovič pozve Davida Cronenberga do Moskvy, a natočí tam spolu hezky šťavnatou epopej o báječných hoších z FSB;) Každopádně kvůli Mortensenovi skoro lituju, že vzniklo Až Na Krev - nebýt Day-Lewisovy kreace v onom "budovatelském snímku", Oscar by Nikolaje Lužina neminul. 80% ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Je přirozené, že lidé jedí. Je přirozené, že lidé jedí také ve filmech? Neřekl bych. Pokud nejde vyloženě o „žrací“ film, zřídkakdy narazíte na scénu s jídlem, která vám utkví v paměti. Do zhlédnutí Východních příslibů pro mne takovou scénou byl recept na delikátní omáčku na špagety z Kmotra. A nyní? Anna vchází společně s majitelem do kuchyně útulného rodinného podniku a je jí nabídnuta ochutnávka z velkého hrnce, v němž probublávají kusy čehosi červeného, co s jistou obezřetností snímá také kamera. "Lidské ostatky!", napadlo mě jako první. Jak následně vyjde najevo, režisér s námi hraje hru – šlo o pravý ruský boršč. Co oceňuji s každým dalším Cronenbergovým filmem více - tu hru může hrát každý. (více) 85% Zajímavé komentáře: DaViD´82, Visáč, Vitason, m.zub ()

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Na Cronenberga poměrně umírněné, ale jeho režijní styl je stejně silně znát. Jako téměř všechny filmy, co jsem od něj viděl, i tento na mne pocitově zapůsobil velice chladně, avšak díky silné syrovosti se mu podařilo upoutat mou pozornost. Na Cronenbergovu hru nepřistoupí všichni, ale já si tuhle citově odosobněnou partii občas zahraju rád. 80% ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Trošičku víc přitlačit na "kmotrovskou" pilu. Jít až na doraz ohledně vztahů a zákonů mezi vory a ubrat takový ty cancy kolem toho mimina tak je to pět pěticípovek jak vyšitejch. Musím však s radostí konstatovat, že tím mé výčitky končí. Hned na začátku mě profackovala z plátna slečna brutalita a od té doby co jsem byl vtažen do zdánlivě normální restaurace, kde malčiky gavarit parusky jsem hltal záběr po záběru. V té restauraci bych měl strach si objednat třeba jenom ten blbej boršč, protože bych se bál, že když si hlasitěji usrknu, bude se za chvíli v boršči koupat moje hlava, tak parádně nám Cronenberg přiblížil atmosféru. Házení mrtvoly do Temže bylo natočený tak skvěle, že nepochybuji o nové disciplíně na olympiádě. Navíc tato disciplína nám jde skvěle a tréninky se sudama na Orlické přehradě vzbuzuje nadějí, že se ohledně medailí nemusíme spoléhat jen na to zda přijedou hokejisti z NHL. S čeho jsem byl taky slušně odvařenej byli ty kerky, no ty vole, to byla radost,tomu já říkám tetování a ne ty módní sračky na kůži kdejaký celebrity, dychtící po image drsňáka - rebela. Tuším, že Viggo měl na zádech kérku chrámu Vasila Blaženého, no úžasně inspirativní, já si na záda nechám vytetovat naši poslaneckou sněmovnu, tím naženu hrůzu skutečně každýmu ! Scéna v sauně, kde všichni spatříme Aragonovu prdelku a bůhví co tam holky ještě vypozorují je lahůdková, ne kvůli adamitovi Viggovi, ale kvůli naprosto přirozeně brutálně natočení bitce, opravdu jestli budu v sauně a někdo tam promluví rusky,tak vystřelím pryč jak motorová myš. Dialogy je krása poslouchat a čas od času se v nich objeví neskutečně vtipnej drahokam. No a na závěr jsem si nechal herce, kurva u koho začít ? Tak jo, gentlemansky začnu u Naomi Watts, krásná ona je o tom žádná, kdyby mě zavolala a slušně mě poprosila tak bych se s ní klidně vyspal, ale herecky své mužské kolegy nevzala, postrádal jsem tam větší souznění s postavou - 4.místo. Vincent Cassel - moc se mi líbí umí a i tady válel jak nejdražší váleček na těsto, ale nepřidal nic víc - 3.místo. Armin Mueller-Stahl - Jooo tak to bylo něco, to byl uragán dokonalého herectví ta jeho laskává tvář a ty jeho vlídné slova budily větší strach než slibovaná Topolánkova ekonomická reforma. Měl v podstatě jedinou smůlu a ta měla jméno Viggo Mortensen -2.místo. Tamtadadá herecký vítěz filmu je Viggo Mortensen - neskutečnej, prostě on je vor, on je rus, on je drsnej, on je trvdej a to jenom stojí, to se jenom koukne a stejně jsem věděl, že bych ho nikdy nechtěl potkat. Herecká tsunami co zde předvedl musí smést každýho diváka. Viggo velmi silně zabouchal na dveře mé herecké TOP. S východními přísliby máme v Čechách své špatné zkušenosti, ale pokud by se mě někdo zeptal po skončení filmu jaké přísliby jsou nejlepší, neváhal bych ani chvilku a řekl bych "No přece ty východní." P.S. POMO děkuji za titulek během závěrečných titulků u filmu, abych nezapomněl film ohodnotit na csfd.cz, málem bych totiž ba to zapomněl :) ()

Cervenak 

všechny recenze uživatele

Skvelý Viggo v tak trochu harlekýnovej gangsterke, ktorú Cronenbergova nekompromisná réžia posúva na celkom iný level. Vždy, keď čakáte, že kamera tradične hollywoodsky uhne, ona sa naschvál vráti späť a naservíruje vám nejaký chutný detail v plnej paráde. ()

Isherwood 

všechny recenze uživatele

Cronenberg nadobro opustil fantaskní svět lidských obsesí a začal prozkoumávat obyčejné lidi v mezních situacích. Synopse ruských gangsterů v Londýně zaváněla falešně nosovým přízvukem a litry vodky, ale výsledek je spíše o konfrontaci odlišných světů, do kterého když vstoupíme, nedostaneme se z něj, ať už jsme mafiánský řidič s tajemstvím, zdravotní sestřička s vnitřním stigmatem, či ukrajinská emigrantka v nedobrovolné roli prostitutky. Uchvacuje to v momentech, citově naplňuje v celku, byť ten epilog by se dal zkoumat dlouhé chvíle. A ač to zní jakkoliv paradoxně, Východní přísliby jsou hodně jinou alternativou Lásky nebeské jakožto londýnského vánočního filmu. 4 a ½. ()

Radyo 

všechny recenze uživatele

Tak trochu mrazivé drama, které kromě zajímavého příběhu stojí hlavně na výborných hercích. Všichni v hlavních rolích jsou dokonalí a přesvědčiví. David Cronenberg u mě zase zabodoval. ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet £25,000,000Tržby USA $17,266,000Tržby Celosvetovo $56,105,902Tržby za predaj DVD v USA $13,050,164 //počet predaných kusov 661,912║ __Režisér David Cronenberg sa týmto počinom vracia opäť k svojmu osvedčenému žánru a to thrilleru, len pred nedávnom nám v brutálne prevedenej Histórii násilia pripravil zo svojej dielne malé prekvapenie v tom, že zmenil svoj vyprávacký štýl. Z niekdajšej temne ponurej prezentácie jeho snímok(Crash, eXistenZ, Pavúk), odrazu badať akúsi zmenu vo vykresľovaní príbehu, dá sa povedať že týmto prerodom zaujal aj omnoho širšiu časť publika, čo je badať ako príkladná odozva na tržbách z komerčného hľadiska. Treba ale povedať, že svoj zaužívaný trend v rámci šteklivých erotických scén ponechal a nedokázal si ich odpustiť. Takže dá sa povedať, že svojím vnútorným prerodom z určitej časti, presvedčil aj nás tých bývalých jeho neprajníkov, tým ako nás dokázal upútať a vtiahnuť do deja od prvej minúty. Bez toho aby sme mali pocit zhnusenia, či zvrátenia nad tým čo nám chce vlastne tými surovo podávanými obrázkami povedať. Malou výhodou je že film má výbornú gradáciu, čim nás prijme sa nad prebiehajúcimi udalosťami zamýšľať a posúva nás do úlohy kde začíname fandiť hlavnej postave trápiacej sa v ťažkých chvíľach života. __Práve Prísľuby z východu sú v určitom rámci takým voľným pokračovaním jeho predošlého počinu a to nielen preto že tam hrá opäť výborne hrajúci Viggo Mortensen(zisk nominácie na Oscara). V prvom rade ide o štruktúru filmu, kde sa záchytne rovinné body príbehu opierajú o určitý skrytý dejový zvrat, ktorý prichádza na rad zhruba v druhej polovici snímok. Príčinou zvratu sa stáva práve postava v podaní Vigga Mortensena a tým pádom to až moc pripomína podobnosťou oba filmy odohrávajúce sa v podobnej šablónke. Na osobu tohto herca treba spomenúť, že Cronenberg mu šije úlohy na mieru a to čo sme s ním videli doteraz sa dá označiť len ako odvar toho čo podáva v týchto úlohách. Dokonca sa neostýcha pobehovať po pľace úplne nahý, čím si môže značne pribuchnúť dvierka do komerčnejšej produkcie. Takže mám troška obavy či producenti budú vôbec rátať z jeho postavou Aragorna v pripravovanom Hobbitovi, čo by bola škoda. Nuž ale to je len môj pohľad a prekvapenie z toho čo tento herec svojím prejavom na pľace dokazuje a že pred ničím sa nezastaví. Taktiež zmena výzoru na vyčesaného mĺkleho Rusa Nikolaia ho len predhodila pred ďalšiu ťažkú hereckú métu, s ktorou si bravúrne poradil aj keď priestoru vo filme až tam moc nemal. A preto je dôležité, či ostatný herci dokázali vyplniť svoje party tak aby dej fungoval. Takže v tomto smere ešte treba spomenúť herecký výkon Naomi Watts ako pátrajúcej zdravotnej sestričky Anny ale i Vincenta Cassela ako namysleného Rusa Kirilla, ktorý z nikým nejedná v rukavičkách a svojím povýšeneckým správaním sa chce len ukázať pred otcom aký je len schopný ako jeho budúci nástupca na mafiánskom tróne ich rodiny, takže známe mená vystužil svojími postavami dej tak aby bolo na čo pozerať. __Samozrejme príde aj na slabšie chvíľky v deji ale zas to nie je nič čo by kazilo dojem ide len o nejaké doslova pasívne úseky, kde sa nič podstatné nedeje a tým pádom to príbeh nikam v tej chvíli neposúva, našťastie netrvajú moc dlho. Z celkového pohľadu je to pre daný žáner z mafiánskeho prostredia v celku originálne podané, či už od vykreslenia postáv až po samotnú dejovú osnovu, takže nehrozí že by sme pri filme zažívali nejaké deja vu. /videl v kine: 75%/ () (méně) (více)

imf 

všechny recenze uživatele

Komorní, dokonalé, velepečlivé vysoustružené... od interiéru ruské restaurace, přes potetovaný exteriér Viggo Mortensena až po neustále sjetého Cassela. Zjevně to mělo působit naprosto odosobněně, ale právě to způsobilo, navzdory tomu, že uznávám ten film z technického, režijního i ze spousty jiných hledisek, že mě tentokrát Cronenberg vůbec neoslovil. Smířená sedmička. Dějinám násilí dám přednost kdykoliv. ()

Marigold 

všechny recenze uživatele

Rozvedení Cronebergovy režijní brilance z "Dějin násilí". Zatímco tam se obyčejnost (a její kontrast s násilím) soustředila na běžnou americkou rodinu, v Příslibech ji Cronenberg paradoxně koncentruje do světa vorů v zakone (tedy ruské mafie). Kdo čeká černo-bílou, hnusácké karikatury, démonizace, bude překvapen. Cronenberg měří stejný díle obyčejné rodině, jako mafiánům, nechává je večeřet, hýčkat děti a stejnou pozornost věnuje proříznutému krku jako posezení při garmošce. Výsledkem je fascinující vypravěčský tón, který jen málokdy sáhne ke zvýšení hlasu (a právě tehdy je film nepatrně pokažený falešnými tón velkého dramatu). Viggo Mortensen je úžasný, jeden z nejpůsobivějších fyzických výkonů herce, které jsou v současnosti k vidění. Naomi jen kvete, vrásky nevrásky. Zápory? Opět scénář, který má dost děr v logice a struktuře příběhu. A také twist, který narozdíl od Dějin hlavní postavu spíše sploští. Což nic nemění na tom, že Přísliby jsou fantastickým thrillerem a Cronenberg má životní fazónu. [85%] ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

David Cronenberg stárne a moudří. Točí filmy, které jsou pro větší publikum než jehož dříve natočené snímky. Je to rozhodně dobře, protože Dějiny násilí jsou kvalitní podívaná a Eastern promise rozhodně ještě lepší. Opět je zde Viggo Mortensen, který podle mě předvádí oscarový výkon, v roli řidiče syna významné osobnosti ruské mafie. Hned vedle něj je krásná Naomi Watts , která jako by mládla a v každém dalším snímku je krásnější a krásnější. Celé obsazení je naprosto skvělé, bez jediné chybičky trefené, včetně Vincenta Cassela, který mě osobně velmi překvapil. David Cronenberg pečlivě buduje atmosféru a v některých okamžicích dá vzpomenout na svou "krvavou a úchylnou" minulost. je to jedině dobře, protože takovéhle scény dodávají snímku realističnost a trochu té brutality. Je jisté, že všechny okouzlí Viggo Mortensen, který předvádí neskutečný výkon a například jeho hlas prošel obrovskou změnou. Jediná nevýhoda tohoto snímku je jeho průhlednost. Po půl hodině, možná dřív, je vám všechno až do konce jasné a to je opravdu u tak kvalitního a skvěle obsazeného snímku smutné. Přesto je Eastern promise skvělý snímek, který nikomu nesmí uniknout, protože je horkým kandidátem minimálně na nějakou oscarovou nominaci. ()

Renton 

všechny recenze uživatele

Scénář: Steven Knight .. Eastern Promises rozhodně nejsou bezpohlavní film :-) Co předvádí Viggo Mortensen je jedním slovem úžasné. Úžasné minimalistické herectví. Ostatně na hercích stojí tento snímek především a většina také bezchybné výkony předvádí. Vůbec celý film je takový úsporný s pomalou kresbou vztahu ve zločinecké organizaci a odkrýváním zápletky, kdy mezi tyto pasáže tu a tam prosákne brutálně naturalistický moment, aby neznalého poměrů usadil a znalého potěšil svou otevřeností. Podařená, východem nasáknutá, gangsterka, jakých zrovna moc není. K maximu chybí snad jen propracovanější příběh a závěr. David Cronenberg nepatřil k vyhledávaným režisérským jménům, ale pokud bude zpracovávat témata, jako v posledních dvou filmech, určitě už žádný nevynechám. 85%. ()

KarelR 

všechny recenze uživatele

Cronenbergovy filmy jsem nikdy předtím nevyhledával, ale po skvělých Dějinách násilí jsem se jeho dalšímu podobnému dílku nemohl vyhnout. I tentokrát se celkem zadařilo a sonda do zákulisí ruské mafie, kde není největší svině ten nejhlasitější, ale právě naopak, je od začátku do nějakých patnácti minut před koncem naprosto vynikající. Dojde i na jednu absolutně nezapomenutelnou scénu, která vás utvrdí v tom, že časy Aragorna jsou dávno zapomenuty a Mortensen by mohl pomýšlet i na oscarovou nominaci. Ale jak už jsem řekl, kšefty s mafiány v potemnělém Londýně nejsou to jediné, co se může podělat... Nebudu tady specificky nadávat, abych nespoileroval. Uvidíte sami. 8/10 ()

Adrian 

všechny recenze uživatele

Jednoduchy pribeh podopierany bez vynimky skvelymi hereckymi vykonmi a tazivou atmosferou odvratenej strany londynskeho podsvetia, ktore je zivnou podou pre "rodinny" biznis z Vychodu. Cronenberg znova dokazuje ze explicitne sceny nasilia a nahoty vie podat nie ako samoucelny exces, ale ako plnohodnotnu zlozku pribehu. Podobne ako ini uzivatelia mi je len luto toho zbytocneho twistu, ktorym sa otvara posledna patnastminutovka filmu. Rozhodne nie je z kategorie "blbych", len v tomto pripade zbytocny, vzhladom na dovtedy perfektne fungujuci "stroj". ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Velmi slušná filmová studie zvyklostí, poměrů a rituálů v ruskojazyčné mafii působící v londýnské diaspoře... David Cronenberg měl vždy obsesi z násilí, přestal ho však zkoumat v jeho patologické podstatě (zjevné v jeho dřívějších filmech) a ve svém uměleckém i duševním vývoji se posunul k zkoumání násilí u člověka, pohybujícího se v mezní situaci. Stejně jako v Dějinách násilí i ve Východních příslibech je onou mezní situací patriarchální společenství mafie, nyní však specifické svým místem původu - ruská mafie Vory v zakoně a konkrétně její londýnská odnož. Hned zpočátku je proti tomuto světu exponována v kontrastu životní situace mladé zdravotní sestry, naturalizované Rusky, která již však přišla o své původní kořeny i jazyk, a je vlastně zosobněním obyčejných lidí (což je přímo ve filmu několikrát zmiňováno). Iluzi obyčejného slušného člověka zdárně kolem sebe vytváří i hlava celé mafiánské rodiny, na první pohled slušný, spořádaný a vážený postarší hoteliér (s dokonale matoucí tváří Armina Mueller-Stahla). Skutečnost ovšem vypadá jinak, stejně jako v případě jeho řidiče, na první pohled bezcitného a chladnokrevného zabijáka, který v sobě ale skrývá stopu humanity. Takto rozehraný příběh si v sobě nese ještě spoustu dalších rozehraných tajemství a dějových překvapení, zachovává si však žánrovou morální tenzi a typickou relativizaci běžných etických zvyklostí. Za zmínku stojí typicky Cronenbergovská explicitnost a popisnost násilných scén, vyvedená v naturalistických detailech, jakož i důraz na symboliku a rituály (tetování, iniciační obřad...) uvnitř voronské mafie. Stejně tak Cronenbergovsky dokonalá mizanscéna a režijní lehkost, s jakou posouvá vpřed své vyprávění, navíc s několika silnými momenty (scéna v sauně, odklízení mrtvoly...). Pod jeho vedením rozkvétá i potenciál ústředního hereckého tria - Viggo Mortensen (úžasná řeč těla, tolik v kontrastu s podprůměrnými pseudohvězdami béčkových akčních filmů), Armin Mueller-Stahl i Naomi Watts předvádějí bravurní výkony... Velmi silný, byť v podstatě komorní, thriller, v něm rezonuje mnohé, třeba i velmi slušná ruština... ()

Související novinky

Tvůrce Gangů z Birminghamu dělá seriál o Ferrari

Tvůrce Gangů z Birminghamu dělá seriál o Ferrari

15.07.2022

Tvůrce Gangů z Birminghamu a rovněž scenárista filmů jako Východní přísliby, Noční jízda nebo Spencer Steven Knight našel svůj příští námět. Britský veterán oznámil, že chystá novou sérii o životě… (více)

David Cronenberg si vybral svůj další projekt

David Cronenberg si vybral svůj další projekt

13.05.2022

Legendární kanadský režisér David Cronenberg (Moucha, Dějiny násilí) letos po osmileté pauze od uvedení svého posledního snímku Mapy ke hvězdám z roku 2014 představí svůj nejnovější příspěvek do… (více)

Statham v pokračování Východních příslibů?

Statham v pokračování Východních příslibů?

04.12.2020

Pokračování thrilleru Východní přísliby bylo v plánu prakticky od premiéry snímku v roce 2007. Hlavní roli v původním filmu o ruské mafii ztvárnil Viggo Mortensen (Zelená kniha) a patří mezi nejlepší… (více)

Anne Hathaway bude loupit během pandemie

Anne Hathaway bude loupit během pandemie

11.09.2020

Režisér Doug Liman (Na hraně zítřka) a herečka Anne Hathaway (Interstellar, Debbie a její parťačky) společně chystají nový snímek Lockdown, jenž má podle všeho být mixem nízkorozpočtové romantiky a… (více)

Reklama

Reklama