Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Harry Sin je hongkongský policista v utajení, který se nyní vrací mezi své kolegy. Vůbec mu však nepřijde, že život by se pro něj zlepšil, právě naopak, staří přátele se k němu neznají, kolegové mu očividně nevěří, sleduje ho navíc ICAC. Harryho nervy jsou tak napnuty k prasknutí. Jak moc je těžké, aby se člověk nezměnil k horšímu díky prostředí, ve kterém pracuje, dá se tomu vůbec zabránit? (Vavča)

(více)

Recenze (4)

Vavča 

všechny recenze uživatele

Dle mého velmi zajímavý filmík, který rozbijí jistá žánrová schémata o práci policistů undercover, hlavní hrdina(kterého hraje Nick Cheung) se vrátil po mnoha letech v utajení mezi kolegy, kteří mu nevěří, zajímá se o něj i ICAC, kromě toho je v konstatních problémech, protože mezi policisty kamarády nemá, jsou k němu rezervování, chladní div ne nepřátelští, bývalí přátelé a známí z řad triád se k němu nechtějí moc znát, stejně jako dlouholetá přítelkyně. Trpí rozkladem identity, ne-li osobnosti, film, který se snaží jít po psychologické a dramatické stránce, aniž by by vynechával napětí, akční sekvence. Velmi vypjatý konec a důležitá výpověď o jedné skupině lidí. Herman Yau je prostě poslední dekádu klasik HK scény. Film mimochodem považují mnozí za jeden z nejdůležitějších snímků, který v nové dekádě v Hong Kongu vznikl (omlouvám se, ale teď nemohu najít ten link na hkcinemamagic.com). ()

sochoking 

všechny recenze uživatele

V tomto filme sú fakt husté kaskadérske kúsky a sú podané tak, akoby to bolo normálne, na dennom poriadku, akoby sa ani nechumelilo! ()

Cedr 

všechny recenze uživatele

On the Edge vyniká naprosto profesionálním storytellingem. Herman Yau do pouhých 88 minut s ekonomickou precizností dostal vše potřebné. Ač jde o vcelku tradiční žánrovku, tak Yau se svým scénářem a postavami pracuje s nebývale elegancí a lehkostí. Krom předzávěrečného melodramatického zaváhaní (které film naštěstí celkem ustojí) nelze vůbec nic vytknout. Nick Cheung a Francis Ng jsou podle očekávání vynikající. Je to ale Anthony Wong, kdo ve zdánlivě méně podstatné roli kraluje, kdykoliv se objeví na plátně. Akce je špičková a hlavně skvěle zakomponována do děje. To samé platí pro romantický subplot, který je v 9 z 10 případů v akčních krimi filmech spíš rušivým elementem. V On the Edge je ale nedílnou součástí celistvého storytellingu. To nejzajímavější je, že narozdíl od takových Infernal Affairs, On the Edge nepůsobí zas až tak velkolepě. Všechny jednotlivé součástky jsou sice kvalitní, ale ve své podstatě nepříliš výrazné. Spojením těchto součástek ale vzniká nerozbitně precizní žánrovka, která si ve finále uchovala svou přirozenost. On the Edge je nenápadný hit, který dokazuje, že sladí-li se správně vše podstatné, tak dva plus dva může snadno být pět. ()

Reklama

Reklama