Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Alementina
    ***

    Za prve, Michael Cunningham spolunapsal scenar a spoluprodukoval film, cemuz film vdeci za tolik hereckych hvezd, ale knihu napsala Susan Minot, ktera na scenari spolupracovala prave s Michaelem. Coz je napsano uz i v uvodnich titulkach (jen oprava chybnych komentaru :) Za druhe, u sceny Meryl S. s Vanessou R. jsem mela pocit, ze se skutecne potkaly dve stare pritelkyne... a pak si dodatecne zjistuju detaily a ono to tak mozna bude, Meryl s Vanessou hrala ve svem prvnim natocenem filmu Julie v roce 1977. Za treti, je to priserne ROZVLEKLE!(6.2.2010)

  • Sofia
    ****

    Neubráním se srovnání s Hodinami. Zatímco Hodiny byly nesmírně depresivní, z tohoto filmu kouká naděje - naděje, že se dá umřít hezky, v kruhu svých blízkých; naděje, že můžeme prožít plný život, aniž se nám splní všechny naše sny; naděje, že se na konci dočkáme odpuštění od lidí, od kterých bychom to už nečekali...chválím všechny přítomné herečky - až na Mamie Gummer, celou dobu jsem měla pocit, že byla obsazená jen proto, že je neuvěřitelně podobná Meryl Streep (a aby ne, když je to její dcera!), mužské osazenstvo bylo tak nějak bezkrevné, dřevěné...na mě ale film zapůsobil, slzy se koukely :-)(3.12.2007)

  • mat.ilda
    **

    Velké zklamání - hlavně kvůli Claire Danes, kterou jsem už dlouho neviděla a byla jsem natěšená, že budu mít příležitost ocenit její herectví v novém snímku, který navíc sliboval komorní, retrospektivní drama, ale průběhem jsem byla zmatená stejně, jako obě dcery umírající hrdinky - nejasně načrtlé příčiny osudové životní chyby, jejíž následky však nebyly vůbec zmíněny, byly-li nějaké. Nefungovalo ani to, co se nejvíc nabízelo - atmosféra padesátých let a emocionální náboj - zbyl jen důvod, proč se dodívat, jenže ani vyšumělý konec nepřinesl vyjasnění, spíš rozpaky.(14.1.2010)

  • Renton
    ***

    Scénář: Susan Minot, Michael Cunningham .. Time after time. Takže popravdě, šel jsem do tohoto snímku jen kvůli Claire Danes. Tmavý přeliv jí moc sluší a u vlasů její půvab teprve začíná.. Mimo ní slibovalo mnohé ještě jedno jméno - Michael Cunningham, scénárista výborného a náladou dosti podobného dramatu Hodiny. Vrstvená vzpomínka na bezstarostnou dobu padesátých let prolínaná se současnosti, kdy ženě na smrtelné posteli vyplouvají na povrch dávno zapomenuté události. Celý paralelně vyprávěný příběh je tak trochu bublina, která je dosti natahována a na konci nepraskne, jen bez nějaké pompy splaskne. A přeci mě to v záběru trochu citově poškádlilo. 65%.(6.10.2007)

  • ajuska
    ***

    Přesně ten film, u něhož máte pocit, že mu cosi zoufale chybí. Příběh samotný není rozehraný špatně - především tedy jeho retrospektivní linie, v té současné nebezpečně dotírá nuda. Problém je ale asi v tom, že všechny nastíněné skutečnosti postrádají nějaké zásadnější vyústění. Při závěrečných titulkách se nelze zbavit dojmu, že to nakonec byl jen taková nicneříkající mozaika jednoho důležitějšího a několika dalších, vcelku nahodile působících, okamžiků ze života jedné ženy.(4.1.2008)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace