poster

Pravidla násilí

  • Velká Británie

    Straightheads

  • slovenský

    Pravidlá násilia

  • anglický

    Closure

Thriller / Drama

Velká Británie, 2007, 80 min

Režie:

Dan Reed

Kamera:

Chris Seager

Hudba:

Ilan Eshkeri

Scénografie:

Simon Bowles
(další profese)
  • Pepinec
    odpad!

    A safra. To jsem se zase jednou nechal ošálit obsahem. Ten sliboval napínavý a brutální thriller s krvavou lázní. Přitom žebříček napínavých, brutálních a krvavých scén by vypadal následovně; na prvním místě by se umístila srážka s jelenem, druhé by skončilo zastřelení vlčáka, a třetí místo by obsadily moje nehty nudou ukousané do krve. Nebýt toho fantastického obsahu, možná bych jednu hvězdičku z milosti udělil. Ale za ten podvod na diváka po všech házím odpadem. A jen tak mimochodem - od kdy má násilí nějaká pravidla?(3.10.2011)

  • Morholt
    *

    Co se může stát, když vyfakujete v noci na lesní cestě auto, který předjíždíte? No to je přece jasný - skočí vám do cesty jelen, znásliněj vás tak, že nemůžete chodit a kvůli vyraženýmu oku už si ho nemůžete ani vyhonit. Policie pochopitelně nic neřeší, takže se zdá, že jsou prasáci z obliga. Jenže jako na potvoru vám zrovna umře táta, kterej má jen tak mimochodem plnej šuplík bouchaček a když cestou z rodnýho domku málem vrazíte do cválajích jezdců, mezi nimiž se násilník nachází, je jasný, co bude následovat. Nebylo to napínavý, nebylo to brutální a už vůbec to nebylo syrový, jak tvrdil distributor. Taková snůška nesmyslů se opravdu jen tak nevidí. Jak Danny Dyer, tak Gillian si tohle za rámeček nedají. Dávam jednu hvězdu za nahatou Gillian, která je i ve čtyřiceti kost - to bylo totiž to jediný, co stojí za zmínku.(21.2.2009)

  • MareT.
    **

    I přes krátkou stopáž film fascinuje svojí prázdnotou a totální jednoduchostí děje. Celý film je jenom o tom, jak se hrdinové na něčem dohadují a když se už na něčem dohodnou, tak je posledních 10 minut. A to nemluvím o plochosti postav a absolutní nesympatii k hlavní mužské roli. Hlavní ženská role je zase neuvěřitelná a místama jsem nechápal, proč co a jak dělá a lokace se střídaly tak, že jsem se nedokázal zorientovat, kde se hrdinové zrovna nacházejí.(21.1.2010)

  • choze
    *

    Až na skromnou stopáž a Gillian Anderson, která přiláká a udrží pozornost, všechno špatně. Scenáristu neomlouvá vůbec nic, rejžu trochu zjevně velmi nízký rozpočet, ale natočit kvalitní znásilněníčko nic nestojí. Jenže znásilnění stojí za hovno, nad dohadováním se hrdinů zda se pomstít či nepomstít by kroutil hlavou i Hamlet a navrch "hrk hrk ať už to máme z krku" finále. Zaráží jen, jak do toho ukecali Anderson.(26.12.2009)

  • lioncel
    **

    Jediné pozitivum tohoto trošku zmateného snímku (u mě ve smyslu naprosto nevěrohodného náhlého obrácení chování/názorů na trest a pomstu u Adama, ale hlavně toho prvotního strašného zla = útok/znásilnění, které vyprovokoval a provedl ten otec chránící svou dceru(?) před tím samým skutkem a ještě k tomu v její přítomnosti) .. takže to jediné pozitivum pro mě spočívá v tom, že jsem s velkým zpožděním a s velmi příjemným překvapením zjistil, že Gillian Anderson nebyla svého času pouze šikovná a inteligentní : Special Agent Dana Scully, ale i nesmírně krásná a moc hezky vypadající (nahá) žena .. to mi Mulder celá léta úspěšně tajil .. pacholek …(7.10.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace