Nastala chyba při přehrávání videa.
  • dopitak
    ****

    A jde to i bez hudby. Autentický zvuk (líbil se moc!), už méně pěkná autentická kamera. Naprosto nepředvídatelný a rychle uteklý film. Jistě, některé scény jsou herecky nezvládnuté, občas to působí křečovitě, ale jako typicky festivalový film na velkém plátně a s pořádně osolenou hlasitostí to může fungovat skvěle, asi jako předloňský cinema mundovský Je to jen vítr a už míň ještě o rok starší Cigán, též promítaný na CM.(17.1.2014)

  • majo25
    **

    Toľkokrát vychvalovaný slovenský film, dokonca 3-násobne ocenený na odovzdávaní cien Slnko v sieti 2014. Tak som bol zvedavý, čo ponúkne. A teda okrem dlhozáberových scén na všedné udalosti, veľakrát nezrozumitelné texty (ne)hercov, poskakujúcu kameru, ktoré akože mali vnášať autenticitu, som tu našiel plemeno psov, ktoré malo vymletý mozoček. Z toho všetkého môžem akurát do istej miery pochváliť scenár k filmu, ktorý bol tiež ohodnotený cenou Slnko v sieti, ale réžiou rozhodne nie. Hodnotenie: 45%(27.4.2014)

  • Gilmour93
    **

    Antické drama pro ombudsmana lidských práv a frustrací. Adam Mihál není Wes Bentley, snímek Miry Fornay, ač zvýhodněn populárním tématem sociální segregace a naplněn až přes okraj dlouhými záběry a uměleckými ambicemi, není Bentley evropského filmu. Spíše Dacia.. Jen teď a kdysi u seriálu Goro, bílý pes (nehledat prosím rasistický podtext) jsem zažil ten pocit, že lituji psa kvůli tomu, jakou společností je obklopen..(20.4.2015)

  • bourec
    *

    Tohle je přesně film,kterej udělal tlustou čáru za mym předsevzetím,že se pokusim nasát všechny český filmy,a i některý slovenský,abych měl přehled,co se točí.Jenže děsivá úroveň filmařská,ale i žánrová,mě donutila od toho jít pryč.Seru na podobný k uzoufání nudný dramata,a podobný zvratky,a svůj čas radši prospim.Můj pes killler=píčovina na druhou.10%.(10.11.2013)

  • Fr
    *

    ,,MARKU, JSI NÁŠ?…“ /// Povídání o tom, co všechno se stalo, než Markovi došel ve fichtlovi benál… Kamera upřeně sleduje Marka. Ze předu, ze zadu, z boku. Dlouhý záběry a filmařskej styl, co se určitě nějak jmenuje, bohužel mi neřekli jak. Jo, málem bych zapomněl – celkem nuda. Včíl v krčmě někdo zapíčoval na cigány. (to určitě zaujme…) Neherci vodrecitovávaj naučenej text a kamera přestala sledovat Marka. Teď ,,jede“ důchodkyni pogující na dechárnu. (né, je doma. A voblečená debile…) Dlouhý záběry. Furt, stále, pořád. Na piču. (vlastně spíš na hovno - to jen upřesňuju, abych někoho zbytečně nenavnadil…) Mira Fornay bude zřejmě takovej malej Benedek Fliegauf. A možná i Ulrich Seidl. To by někdo mohl vocenit. Třeba festivalovej divák, obdivující nezávislý kousky pro náročnýho diváka. Závěr nakonec přináší trochu toho filmovýho řemesla i pro normálního čoveka, ale že by to kurva bylo nějak strhující… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Potřebuju vysvětlit cigánům, že ,,bílej“ není přítel. 2.) Matka mi zdrhla s Romem. (jsi Rom? Aha, tak to nic…) /// PŘÍBĚH ** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ *(29.10.2013)

  • - Režisérka Mira Fornay obsadila do snímky výlučne nehercov. (Raccoon.city)

  • - Kasting na nehercov trval dokopy dva roky. (LolopelS)

  • - Režisérka Mira Fornay dlho nemala predstaviteľku matky rómskeho chlapca. Keďže v príbehu pracuje ako masérka, začali obiehať reálne masážne salóny v Hodoníne. Takto našli Irenu Bendovú, bývalú účtovníčku, ktorá sa rekvalifikovala pre vlastný zdravotný problém. (LolopelS)