poster

Max Payne

  • USA

    Max Payne

  • Slovensko

    Max Payne

  • Velká Británie

    Max Payne

Akční / Krimi / Thriller / Drama

Kanada / USA, 2008, 100 min (SE: 103 min)

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • genetique
    ***

    Keď som sa dopočul, že je plánované sfilmovanie hry Max Payne, tak ma ako prvé napadlo, že pôjde (po nespočetných pokusoch kvalitne natočiť film podľa PC-hry) konečne o adaptáciu, ktorej hernú predlohu som hral a ako decko žral. Následne som však zostal v pochybnostiach, či dokáže triviálny príbeh hry, ktorý je však pre jej hráča viacmenej druhoradý, uspokojiť diváka, pre ktorého je dej poväčšine prvým faktorom následného hodnotenia. V rozpakoch som teda zostal aj ako divák. Musím povedať, že príbeh bol zaujímavo ochutený a doladený, a z pohľadu hráča by to bol veľmi zaujímavý podklad pre hru, no filmovo-chuťové poháriky diváka ostali určite neuspokojené. Spomaľovacie scény ako poznávacia značka hernej predlohy zostali nanajvýš nevyužité, nekompromisnosť a sympatická brutalita použitá v hre sa z filmu vytratili lusknutím prstu. Akcie je pramálo, prvá hodinka prakticky neponúka nič, čo by mi pripomenulo skvelú atmosféru hernej predlohy. Azda len Wahlberg ako verná kópia počítačového Maxa a všadeprítomný sneh. Nadšenie a nádej z možného a hlavne lepšieho pokračovania vylepšila neobjektívny dojem z filmu. 65%.(5.4.2009)

  • Fr
    **

    Nevěřím v nebe. Věřím v bolest. Věřím ve strach. Věřím ve smrt..…. Je to koukatelný, protože Maxův svět je dobře udělaný, včetně Černých andělů. Je to nudný, protože M.Wahlberg je nudnej a příběh slabej. A tak jen podotýkám, že by jste měli vydržet až do úplnýho konce titulků, protože jinak se nedozvíte, že …. . PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE *** NAPĚTÍ * Co uvidíme (možná) příště? Řeknu hodně málo: Age of Empires! Davové scény, bitvy mezi národy, mohutná opevnění a hektolitry krve! Aby nám nebyl Max ještě dobrej!(4.3.2009)

  • T2
    *

    Rozpočet $35miliónovTržby USA $40,689,393Tržby Celosvetovo $85,416,905Tržby za predaj DVD v USA $24,286,586 //počet predaných kusov 1,327,325║ Prvý krát čo ma režisér John Moore sklamal, dobre viem že talentu moc nemá ale za to aspoň ako tak zručne či rutinérsky dokázal vždy svoje projekty zvládať, tu to je proste jedná veľká nezáživná bublina, ktorá sa snaží vizuálne tváriť ako pochmúrne ladené "zasnežené/upršané" SIN CITY ale nulový efekt to má pre tento film. Príbehovo otrepané, dokonca ani akcia moc tomu nedá, Mark Wahlberg ako keby držaný na uzde, jedine čo tam robí tak sa tvári ako najväčší búchač/macher. _"Ruky preč od tohto!"_ /25%/(14.6.2009)

  • Djkoma
    **

    Člověk, který proletěl oběma díly Max Payne rychlostí světla, se pokusil vystihnout celou podstatu hry. Výsledek? Stylizovaný a krásný obraz bez smysluplného obsahu. John Moore dokázal vytvořil vzhled, který má k dokonalosti krůček, ale na vše ostatní bohužel zapomněl. Je to smutné, protože z počítačové hry šlo těžit mnohem více než využití dnes již klasického komiksového vzhledu a jmen postav. Obsazení je na první pohled zajímavé, ale naprosto nevyužité a i když se režisér snaží vás děsit vzhledem jedné postavy, o pár minut později zemře trapnou smrtí a vy z toho nic nemáte. Scenáristickou beznaděj podtrhuje také příběh, plný klišé a nelogický, který neobsahuje ani jediný inteligentní a nečekaný zvrat. Pro milovníky filmu ještě jedno zklamání. Právoplatný bullet-time, který jsme tak ve hře milovali, se zde objeví cca v druhé půlce filmu a to regulérně asi třikrát (z čehož první setkání je spojení trapnosti a neschopnosti všech zúčastněných... střílet na někoho kdo je pod vámi a minout ho o cca 10 metrů...). Herci nejsou tak špatní, jak někdo říká a ani Mark Walhberg není nijak špatný, ale nedostal potřebný prostor ani možnosti, o čemž by taková Olga Kurylenko mohla mluvit své (svou povinnou "nahou" scénu naštěstí má). Sečteno podtrženo, milovníci hry budou kromě vizuálu dost zklamání, ostatní budou koukat, co se jim to vlastně snaží režisér říci a kdo vlastně je ten Max Payne a proč má jeho jméno na někoho stejný vliv jako plané neštovice... PS: pokud to někomu chvílemi přišlo, jako reklama na současnou seriálovou vlnu(Prison break, Heroes)... nejste sami, kterým to přijde ;)(5.11.2008)

  • Sarkastic
    **

    Tak takhle dopadlo převedení mé vůbec nejmilovanější PC hry na stříbrné plátno…Problém Maxe Payne je v tom, že to prostě není Max Payne, a to téměř v žádném ohledu. Pokud jsem si třeba u filmového Eragona stěžoval na to, jak ho tvůrci podělali, tak ten měl s původní předlohou alespoň něco málo společného, zato Mooreův počin jakoby originál téměř úplně ignoroval. Vypadalo to, že se řídil heslem „Podobnost čistě náhodná“. A to nejen v otázce příběhu, ale i postav (ať už šlo o samotný charakter či vzhled; nejvíc se asi podařilo přestřelit u Jima Bravury) a dalších detailů (třeba jediný pořádný bullet time už víc ani zkazit nešel, vždyť ten záporák střílel vážně několik metrů úplně mimo a k tomu ještě do strany). A trapný dovětek po závěrečných titulcích je zlým snem; oni opravdu plánují pokračování? Modlím se, aby se téhle látky chopili jiní tvůrci a začali pěkně od nuly, a to už ve výběru hlavních představitelů; dokázal bych si na jejich místě představit herce jako jsou třeba Clive Owen a hlavně Julianne Moore, pokud se teda musí Mona Sax nutně narvat už do prvního dílu (již při hře jsem si říkával, že její postava jako by této herečce z oka vypadla). Jistě, kdybych Maxe Paynea nehrál a díval se tím pádem na film, který existuje jen sám o sobě, zřejmě bych to jako takový průser neviděl, ale Mooreovo dílo se na originál prostě a jasně odkazuje, a to beru jako tu nejvyšší drzost, takže dávám ještě hodně milostivé 2* za sem tam nějaký nadějný záchvěv a technickou stránku, víc ani náhodou (a to raději hodnotím až den po zhlédnutí, abych alespoň trochu vychladl). Protože ve výsledku je tenhle snímek dobrý tak akorát na to, aby jeho divák dostal neodbytnou potřebu okamžitě si zahrát hru a spravil si tak zničenou chuť. Výstižný komentář: selfesteem(19.5.2013)

  • Ludacris

  • - Spoiler: Počet mrtvých ve filmu je 38. (Zdroj: ČSFD.cz)

  • - Mark Wahlberg bol za tento film v roku 2008 nominovaný na Zlatú malinu, v kategórii najhorší herecký výkon. (Jello Biafra)

  • - Viac ako 15 týždňov trvalo navrhnúť a pomocou počítača vytvoriť Valkýry. (Greenpeacak)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace