poster

Armáda démonů: Matka slz

  • italský

    La terza madre

  • anglický

    Mother of Tears: The Third Mother

Drama / Fantasy / Horor / Thriller

Itálie / USA, 2007, 98 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Aluska88
    ***

    Myslím, že Dario Argento musel mít slabou chvilku, když točil tento film, neboť jsem přesvědčena, že kdyby byl v lepší formě, dokázal by z takového námětu vytěžit mnohem více a hlavně by to dopadlo mnohem lépe. Hlavní a dost zásadní slabinou tohoto filmu je scénář. Některé scény a dialogy, které, ač měly působit zřejmě děsivě, vyzněly často spíše směšně a hloupě. Spousta jich je sice velmi povedených a působivých, ale nestačí napravit vše ostatní. Scénárista zřejmě také nebyl v náladě. Oproti tomu dokáže snímek držet nad vodou přítomnost Asii Argento a vydařená hudba, která svým hororovým vyzněním zachraňuje to, co tvůrci neúmyslně předvedli spíše jako nepovedenou frašku. Především fenomenální závěrečný song Mother Of Tears v podání Daniho Filtha a Claudia Simonettiho. Marně jsem doufala, že alespoň konec by mohl být trochu nápaditý, asi jsem toho čekala moc. Mohl to být děsivý horor, na který budete dlouho vzpomínat. Nevyšlo to. Škoda.(22.2.2009)

  • PetrPan
    ****

    Třetí a poslední matka páně Argenta oplývá asi největší dávkou brutality a gore skopičin, zejména úvodní vyvržení muzejní restaurátorky opravdu stojí za to, krvelačný divák musí být spokojen. Dříve ne až tak podstatné mystérium tří mocných čarodějnic zde pro mne překvapivě narostlo až do apokalyptických rozměrů, ovšem zrovna tenhle motiv na mne působil trochu levně. Sehrané bojůvky na ulicích, výskyt afektovaných moderních čarodějnic apod. mi příliš nesedly, stejně jako digitální finále. Přes všechna negativa mne z nějakého neznámého důvodu ( uhranutí ?) opět Argentovo pojetí filmu nadchlo, možná ta snová atmosféra, možná ty výše zmíněné skopičiny a pak celá ta mozaika obrázků, nevím, čtyři.(29.9.2014)

  • T2
    *

    Rozpočet $3,5miliónaTržby USA $54,947Tržby Celosvetovo $3,119,957║ Pekná ukážka amatérskej práce po všetkých možných a nemožných smeroch, od prevareného "nudného" príbehu, cez krvavé scény aj keď prevažne v prevedení v starej dobrej školy, ktoré na dnešnú dobu ale vyznejú skôr rozpačito a smiešne, než aby nejako mohli fungovať pre dej, tobôž vystrašiť, príde aj na počítačové triky a tie sa na prekvapenie dejú zniesť aj keď dohromady nič preborné neponúknu, o nejakú temnejšiu atmosféru skoro film neškrkne, herecké výkony na zaplakanie, dialógy sú čistý vývar, opäť samoúčelná nahota(to možno upútavalo v 80.rokoch ale teraz???), ... v celku veľké sklamanie, určite som čakal o niečo viac než takýto bezvýznamný vývar 100x videného horrorového klišé. /20%/(27.4.2009)

  • petero
    **

    Po Jennifer zo série Masters of Horror som dúfal že mi šmakne aj La Terza Madre, ale nebolo tomu tak. Podobne ako Suspiria ma nechala chladným aj La Terza Madre. V dnešnej dobe mi to príde ako päsť na oko zakomponovať satanistický film do súčasnosti v štýle brakového vedenia 70tych rokov talianskej produkcie včetně zo začiatku trápneho no ku koncu sa vylepšujúcemu gore. V kobkách atmosféra už bola (lepšia) i keď opäť zostup Asii k Matke nárekov ma viac uspalo ako napružilo a celkovo tomu chýbala monumentálnosť ktorú určite nevytvorí záber na horiaci chrám vo viditeľne trikových dvoch plameňoch obklopený zopár ľuďmi alebo dvojica postrkujúca sa niekde obďaleč znázorňujúca úpadok spoločnosti pred apokalypsou. Udo sa tu opäť nestihol ani ohriať ešteže odišiel štýlovo a vyložene ma potešilo len fantastické odpravenie čarodejnice obrovským monolithom na rozdiel od toho WTF najšokujúcejšieho momentu filmu. Osobne dávam prednosť Soavimu pred Argentom.(19.2.2008)

  • SOLOM.
    ****

    Jak už jsme měli možnost poznat díla tohoto pána horrorů, neexistují pro něho žádné tabu. Hromada mrtvých, litry krve, podřízlé krky, useklé končetiny, kanibalismus, nahota – to vše můžeme zhlédnout i v tomto filmu. Odborníci sice říkají, že Suspiria byla lepší než Matka slz, ale mě se tento snímek líbil skoro po všech stránkách. Hudbu složil opět Simona Simonetti, který jí měl na starosti i v předešlém díle Inferno. Skvěle do filmu zapadala, chvílemi byla mysteriózní, strašidelná, temná – prostě každá scéna byla dobře podchycená a skvěle podbarvovala atmosféru. Efekty dělal Sergio Stivaletti, takže bylo na co koukat. Kamera zabírala detaily do nejmenších podrobností, až to bylo někdy i dost nechutné.(1.7.2008)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace