Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Cyrus (Saif Ali) přijíždí ke známému sochaři (Nasseruddin), aby mu nabídl výpomoc. Neustále zkouřený umělec neregistruje, že se mladíka jemu přímo před nosem pokouší sbalit jeho znuděná manželka (Dimple). To ale není nejhorší rodinná kletba - stárnoucí senilní otec (Honey) bydlí v domě jeho bratra (Boman), který ho neustále týrá a dává mu najevo, že je jen přítěží, za asistence své mladé manželky. Anebo koho vlastně? A proč vlastně? A jak vlastně? (bolly.cz)

(více)

Recenze (3)

Andrea1717 

všechny recenze uživatele

Určite zaujímavá, temná dráma s prekvapivým záverom. Zvláštne natočené, nejakým skutočne umeleckým pohľadom, kde hlavný príbeh je vlastne vyrozprávaný hlavných hrdinom, poprekladaný zvláštnym zobrazením pochodov (najskôr som myslela, že chorej) mysle rozprávača a hlavného hrdinu. ()

Ramanam 

všechny recenze uživatele

Zajímavé bezesporu a svým zpracováním navíc věc, která se příliš často v indické kinematografii nevyskytuje. Samozřejmě jen s ohledem na to, co jsem měl možnost vidět sám. Umělecký způsob vypravování je zřejmý, což je rovněž silný a obohacující faktor, jenž držel celek krásně pospolu, přičemž stále udržoval pocit tajemna a vzájemného odcizení. Všechny postavy nám představené jsou svým vlastním způsobem pokřivené a nesympatické. Jak nám příběh postupně ukazuje další a další návaznosti a představí osudy zúčastněných lidí, tak není příliš komu přát a s kým se ztotožnit. Opravdu hrozivé panoptikum bídných lidí, dělajících věci, které se mi příčily po celou dobu. Jednoznačně jsem celý příběh pociťoval znechucující pachuť hořkosti. Ovšem tím, že je to vskutku jiné a netradiční za účasti velmi dobrých herců jsem to vydržel a mohu říci, že jsem byl svým způsobem skutečně spokojený. Jelikož se jedná o indický „kraťas“, tak udrží divákovu pozornost po celou dobu, což je pro diváka majícího potíže s délkou klasických indických filmů další plus. Pro milovníky, či hledače věcí nevšedních, by to mohla být zajímavá a „exotická jednohubka“. V hodnocení zůstanu na třech hvězdách. Postavy vše táhly směrem dolů, ale způsob zpracování naopak směrem k vyšším příčkám. A ani jedním z těchto směrů jsem se nechtěl vydat. ()

Reklama

Reklama