Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Waldemar Matuška hledá ztracenou píseň - "sísovský" střihák ze starších hudebních filmů domácí produkce. Ani v ukázkách, ani v dotáčkách nic mimořádně zajímavého. Použity byly scény nebo písně z filmů "Limonádový Joe aneb Koňská opera", "Hrdinný kapitán Korkorán", "Funebrák", "Provdán svou ženu", "On a jeho sestra", "Za tichých nocí", "Ta naše písnička česká", "Kdyby tisíc klarinetů", "Madla zpívá Evropě", "Zločin v šantánu", "Hotel Modrá hvězda", "Pytlákova schovanka aneb Šlechetný milionář", "Kristián", "Přítelkyně pana ministra", "Noční motýl", "Těžký život dobrodruha", "Ďábelské líbánky" a "Znamení kotvy". (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (8)

Karlos80 

všechny recenze uživatele

V hlavní roli Walda Matušků, hledající ztracenou písničku:-) Typický Sísovský střihový film, složený ze starších hudebních filmů z domácí produkce a z let 32-71. Nic světoborného, ani nic mimořádného, na druhou stranu vše i tak trochu zbytečné, jak v těch ukázkách tak i v dotáčkách. Některé melodie přežily dodneška, některé zcela zapadly, ale i tak celkem se to zkousnout dalo, když už nic jiného. Hudba: Zdeněk Liška. ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Zpívající film stojí uprostřed mezi neuvěřitelnou krizí Krále komiků, zoufalým neumětelstvím Blues pro EFB a totálním úpadkem Barrandovského Nocturna. Nejenže se tady na té koláži podílel Myrtil Frída, ale dramaturgy byli Frank Towen, Inka Zemánková a Kamarádi táborových ohňů (!), takže ve výsledku nikdo ani neví, z jakých filmů a let byly ukázky vybrány. Titulky hovoří o korpusu 32-72, uživatel Karlos80 od 32-71 a ono je to ve skutečnosti od On a jeho sestra (1931) po Ďábelské líbánky (1970) plus dotáčky 1972. Takže nezbývá než se podivit nad novými významy takových dílčích střihů, jakými je odpověď na otázku kdo vystřelil oko Horáci Badmanovi? No přece Hrdinný kapitán Korkorán! Přidáme-li si k něčemu takovému Waldemara Matušku jako posluchače Nočního motýla, případně šmíráka ze Zločinu v šantánu a Helenu Vondráčkovou jako secesní přelud/filmovou hvězdu v charlestonkách... není příliš jasné, co ve skutečnosti FilmFan24 považuje za příjemné. Možná je to zpívající bloud. Každopádně v čb. Úpravě Sám já chodívám rád pro Waldemara může konkurovat jen Dívka v modrém pro božského Karla z ON v hlavní roli. Tak to už snad raději tu dechovku, přátelé. ()

Marthos 

všechny recenze uživatele

Já znám dámu ze šantánu, má na sobě vodopád. Vodopád je z volánů a v tom je ten vážnej pád. Já znám dámu ze šantánu, setkání je v nedoznámu. Standardní neumětelsky zaranžovaná pěvecká exhibice pro Matušku a Vondráčkovou, což volně přeloženo znamená jeden zbytečný film v dramaturgickém plánu navíc. V kombinaci s již obligátním vykrádáním filmového archivu, nota bene v dobách, kdy bylo naprosto v pořádku postavit vedle sebe Anny Ondrákovou a Evu Pilarovou, je výsledný tvar více než rozpačitým šlápnutím do kuřího oka. Nejtěžší sísovský arzenál je ale teprve přichystán pro další desetiletí laciného retrospektivního marasmu. ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Střihové filmy prostě nemá rád, nechápu jejich smysl, protože je pořád lepší se podívat na původní filmy. Většinu jich nejspíš poznáte, ale některé jsou pro mě neznámé. O to více je škoda, že zde o nich není nic podrobněji řečeno. Tím vlastně "Zpívající film" přichází o tu dokumentární funkcí, kterou mohl mít. Body jsou za těch pár nových scén s Waldou. ()

GIK 

všechny recenze uživatele

Výborný taneční i pěvecký výkon Matušky. Skvěle zazpíval píseň Sám já chodívám rád od R.A. Dvorského. Film jako celek asi nic moc ale při přeskakování horších písniček se mi to líbilo. ()

Reklama

Reklama