Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Gilmour93
    ****

    Mrtvý bankéř, dobrý bankéř.. Moderní architektura jako nedílná součást formy, nenasytné finanční instituce, zarputilý agent Interpolu, co si musí najít cestu, jak vymoci právo a jedna krutopřísná přestřelka, která se musí logicky odehrávat v Guggenheimově muzeu, protože je uměleckým dílem. A co si budeme nalhávat, jednu pěticípou akvizici má International jen za to, že připomíná Michaela Claytona..(28.11.2016)

  • Botič
    ***

    Vítejte ve výkladní skříni Toma Tykwera, který se svým zlatým řezem nesoustředí ani tak na hlavní hrdiny jako spíš na své milované památky a moderní umění. International v jeho rukou nabobtnal do sterilní jednorázové podívané, která nenudí ale nadšení vzbuzuje jen párkrát, přičemž je příjemné sledovat přetavení zavedených klišé ale i když je snímek dlážděný evidentně dobrými úmysly scénáristův um nebo spíše ne-um podráží Tykwerovi nohy. Jediné co po skončení snímku zůstane divákovi v hlavě je vynikající přestřelka v Guggenheimově muzeu, díky níž dávám třetí hvězdičku. Naomi Watts se v příběhu ztrácí, aby z něj nakonec zmizela úplně a Clive Owen bezprecedentně hází otrávené pohledy na všechny strany. Škoda promarněné šance. International není vyloženě špatným filmem ale na Tykwera je to přeci jenom podívaná nemastná, neslaná. 5/10 FEBIOFEST 2009(30.3.2009)

  • 3DD!3
    ***

    Nádherné záběry všeho možného, bez jakkoliv zajimavého scénáře. Dost mě překvapuje že se do toho dali ukecat jak Clive Owen tak Naomi Watts, protože takovýhle hloupý a překombinovaný film si je prostě nezaslouží. Nebýt herců, Tykwerova smyslu pro úchvatné záběry a netradiční hudby, válel by se INTERNATIONAL v kalných vodách mezinárodního odpadu.(27.5.2009)

  • Jeremy.jk
    ***

    Clive Owen je výborný herec - nejvíce mi sedl ve filmu Inside Man, kde si střihnul inteligentního lupiče, a proto jsem se na tenhle thriller velice těšil, ovšem dostalo se mi vcelku zklamání..... Nebylo to ani tak jeho výkonem, nýbrž poněkud nudným scénářem, který mě od příběhu ( hlavně v druhé polovině ) '' odstrkoval '' dál a dál, až jsem měl chuť to vypnout. Když tohle pominu, vidím slušný námět, výborné obsazení a kdyby to dostal do rukou '' zručnější '' režisér, kdo ví, čeho bychom se dočkali... takhle jen 50%.(1.6.2009)

  • Satan
    ***

    Scénář je rozmělněný do několika koutů a Tykwer se po celou stopáž snaží ke každému koutu zvlášť doběhnout a naservírovat divákovi to, co chce. Jednou mu to vyjde, podruhé přijde s křížkem po funuse a potřetí si splete jeden kout s druhým. Jinak řečeno je tam napětí, je tam akce, je tam vtip, ale nějak to spolu drhne. Clive to ještě jakž takž udýchal, ale Naomi je tu vyloženě na okrasu. Důkaz, jak moc důležité je stanovit si před samotným filmem priority. Má to bavit? Má to diváka donutit přemýšlet? Singer, resp. producenti chtěli všechno, ale ve výsledku nedostali prakticky nic. A jedna dokonalá přestřelka film neudělá. [Přesná stopáž: 113 min](7.4.2009)

  • - Do kin putoval film pod krycím názvem "Across Boundaries". (TomikZlesa)

  • - Přestřelka uvnitř newyorského Guggenheimova muzea byla natočena ve starém opuštěném skladišti. Budování interiéru zabralo 4 měsíce a byly použity originální plány muzea. (TomikZlesa)

  • - Guggenheimovo muzeum se mimo jiné také objevilo na začátku filmu Muži v černém (1997). (mauro)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace