Nastala chyba při přehrávání videa.
  • castor
    ***

    Renomovaný tvůrce Tom Tykwer předkládá divákům poměrně zajímavou hru a kvalitní řemeslo, ale nesnaží se zrovna o to, aby pro ně ona hra byla snáze stravitelná. Leccos zbytečně komplikuje, scénář je odtažitý, místy nedotažený a hlavně ukecaný, jistá odtažitost a nezúčastněnost sálá i z ústředního dua Owen-Watts.. všechno je to minimálně škoda, protože třeba přestřelka v Guggenheimově muzeu je naprosto výživná, invenční a oproti zbytku filmu tak naštěstí zapamatováníhodná. Konspirace bílých límečků mě nicméně tentokrát do kolen nedostaly..(5.6.2011)

  • johnn333
    ***

    Trochu života do toho umírání! Ten film se pokouší oživit jedna zajímavá přestřelka a jeden zajímavý dialog, jinak se Tykwerovo odosobnělé dílko konstantně dusí pod nánosy dalších a dalších dialogů, zvratů, dialogů a zvratů. Patrně vinou ziskuchtivých bankéřů... pardon, producentů vznikl zajímavý kočkopes, ze kterého by však jiskru, tempo, nebo spád nedostaly ani elektrošoky. Není to vyloženě hloupé, jen neskutečně rutinní. Inteligentní akční thriller. To je meta, které Tykwer nedosáhl. Úspěšným evropským tvůrcům by mělo být dovoleno v zámoří točit žánrovky podle jejich nejlepšího vědomí a svědomí. Tady do toho Tomovi musela kecat armáda studiových chytrolínů. Takových filmů totiž vznikají desítky a desítky... Plus za lokace. 60%(23.4.2009)

  • Cervenak
    **

    Úúúúúúú, tí bankári sú ale ZLÍ!!! :-) OMFG! Niečo tak zle napísaného a v konečnom dôsledku stupídneho sa len tak nevidí. Vážne, toto by lepšie zvládli aj Besson s Kamenom. Niežeby mali rôzni Bournovia a Huntovia zložitejšie zápletky - ide ale o to, AKO to podáte. Scenárista tohto filmu považuje diváka za hlupáka a tak mu všetko servíruje priamočiaro, priam prostoducho, a neštíti sa ani tých najzákladnejších scenáristických "podrazov" (základné pravidlo "nie sú prípustné náhody, ktoré hrdinovi výrazne pomôžu, len tie, ktoré mu život skomplikujú" je porušené hneď niekoľkokrát). Clive Owen prejde celým filmom s jedným výrazom tváre bez záchvevu emócií, Naomi Watts iba sem-tam pohodí blond hrivou... a to je všetko. Tak za čo vlastne 2*? Za jednu parádnu prestrelku. A toho sme sa dočkali od tvorcu geniálneho Parfému!(8.5.2009)

  • Botič
    ***

    Vítejte ve výkladní skříni Toma Tykwera, který se svým zlatým řezem nesoustředí ani tak na hlavní hrdiny jako spíš na své milované památky a moderní umění. International v jeho rukou nabobtnal do sterilní jednorázové podívané, která nenudí ale nadšení vzbuzuje jen párkrát, přičemž je příjemné sledovat přetavení zavedených klišé ale i když je snímek dlážděný evidentně dobrými úmysly scénáristův um nebo spíše ne-um podráží Tykwerovi nohy. Jediné co po skončení snímku zůstane divákovi v hlavě je vynikající přestřelka v Guggenheimově muzeu, díky níž dávám třetí hvězdičku. Naomi Watts se v příběhu ztrácí, aby z něj nakonec zmizela úplně a Clive Owen bezprecedentně hází otrávené pohledy na všechny strany. Škoda promarněné šance. International není vyloženě špatným filmem ale na Tykwera je to přeci jenom podívaná nemastná, neslaná. 5/10 FEBIOFEST 2009(30.3.2009)

  • Amarcord_1
    ****

    70% - Po stránce koukatelnosti je International velmi atraktivním filmem. Od prvních do posledních minut je divák udržován v napětí, jež v ideálním případě přeroste v lehkou paranoiu. Pro mě toto ale ideální případ nebyl a ono napětí u mě neprošlo žádným vývojem. Přes očividnou kvalitu režisérovu (vizuální i hudební) mi vyprávěný příběh připadal, že klouže jen po povrchu své vlastní myšlenky. Vykreslení postav, ani motivace jejich jednání nejde příliš do hloubky, a tak když dojde k nějakému důležitému bodu, člověk má pocit, že se tak událo bez konkrétní logické příčiny. Příliš mnoho věcí mi zkrátka jako divákovi zůstalo nevysvětleno. International je velkou hrou s tématem mezinárodní konspirace, konající se na mnoha místech (patrně proto ten název...), a obsahující mnoho nepřesvědčivých momentů a postav. No jo... Akce má ale skutečný říz, film má rozumnou minutáž a Owenův psí kukuč obohatí každou podívanou. Kéž bych taky někdy zažil Guggenheim tak krásně prázdný... :o)(14.2.2009)

  • - Přestřelka uvnitř newyorského Guggenheimova muzea byla natočena ve starém opuštěném skladišti. Budování interiéru zabralo 4 měsíce a byly použity originální plány muzea. (TomikZlesa)

  • - Do kin putoval film pod krycím názvem "Across Boundaries". (TomikZlesa)

  • - Výbuch automobilů v traileru je upravený výbuch z filmu Ghost Rider. Ve filmu se nevyskytuje. (Chrustyn)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace