poster

High Rise

  • Velká Británie

    High-Rise

  • Slovensko

    High–Rise

    (festivalový název)

Drama / Sci-Fi / Thriller

Velká Británie / Belgie, 2015, 112 min

Komentáře uživatelů k filmu (94)

  • Anderton
    ***

    Mix Snowpiercera, Dredda, alebo Šílení a mnohých ďalších podobných filmov vo vizuálnom šate pripominajúcom Wesa Andersona alebo Petera Greenawaya. Či skôr ich kombináciu. Film ale pôsobí výrazne svojsky a vyvoláva dojem ťažko nepreniknuteľného artu. S tým súvisí určitá ťažkopádnosť a neprehľadnosť deja. Film trvá subjektívne dlhšie ako dve hodiny, čo nie je práve dobrá vizitka pre dramaturga. 70%(15.9.2016)

  • Malarkey
    **

    Co tohle bylo za nesmysl, to mi nikdo nevysvětlí. Těšil jsem se na chytré a zajímavé sci-fi zakomponované do sedmdesátých let. Jenže výsledek byl asi nejuzívanější extrakt nudy, který jsem za poslední dobu viděl. A nezachránila to ani zajímavá architektura a s tím spojené kvality kameramana. U toho jediného se dá opravdu mluvit o kvalitách.(25.5.2016)

  • kiddo
    ****

    Do nebes vynášeného Ballarda, ať už v knižní, nebo filmové podobě, jsem nikdy nepobírala, a proto jsem se v jeho případě odjakživa nedokázala rozhodnout, zda mám před sebou jen banální navoněné hovno v podání kryptického kecala, který se přes svůj nedostatek myšlenek hrozně rád poslouchá, anebo jsem prostě vylízaný plebs, co není schopen poznat, kdy má koho uctivě masturbovat. Pověřit adaptací High-Rise Wheatleyho byl tudíž geniální nápad, protože teď už si s tím kultem kolem Ballarda nevím rady ale vůbec. Pokud vám ovšem ke spokojenosti stačí audiovizuálně bombastické videoklipy, popřípadě vás pořád ještě baví předstírat vlhnutí z fádních afektovaných metroušů (v tomto ohledu je Hiddles obsazen perfektně), rozhodně si přijdete na své.(12.7.2016)

  • tron
    *

    Od istej chvíle sa film stáva nepochopiteľným sledom snových scén, nenadväzujúcich na seba. V jednej Hiddleston tancuje na večierku, v druhej preťahuje polonahú babu, v ďalšej klusá halucinogénny biely kôň (na streche mrakodrapu), potom strih a je tam akýsi chlapec v okuliaroch. Následne vypuknú nepokoje, ale nikto poriadne nevysvetlí, prečo. Lebo vypadla elektrika? To z ľudí robí krvilačné zvieratá? To som fakt nevedel. Tak to aby som si začal v činžiaku dávať bacha, keď nám najbližšie búrka strhne elektrické vedenie. Nápad „sveta v jednom mrakodrape“ (obchody, vyššia a nižšia vrstva, architekt s imidžom Boha, namakaná strešná gigantická záhrada) je bohovský, ale film ako taký sa vôbec nevydaril. Rozhodne nečakajte žiadny krvák, napínavý triler, ale ani poburujúcu komornú drámu (či nedajbože sci-fi). Je to taký, ehm, dekadentný WTF úpadok. A Hiddleston by sa mal fakt už okamžite prestať pred kamerou vyzliekať, zle sa na to pozerá.(1.12.2016)

  • movie
    ***

    65% Kdo přistoupí na Wheatleyho hru, bude potěšen a naopak. Čekal jsem to ovšem jiné, přiznávám se, že snad o něco hlubší, méně ironičtější a snad mnohem chladnější.(28.6.2016)

  • pan Hnědý
    *

    V posledních snímcích se s Wheatleyem rozcházím a to rapidním způsobem. Tohle snad nemohl natočit tvůrce geniálního Kill List s perfektní optikou a depresivní atmosférou. High-Rise - nejhorší explicitní zobrazení násilí, co jsem kdy viděl. Že bude patřit Ben k tomu nejhoršímu ze Cinematiku jsem nečekal. [Cinematik, Piešťany 2016](15.9.2016)

  • EvilPhoEniX
    **

    Na High Rise jsem se od prvního traileru těšil, bohužel Wheatley dává přednost nudě před zábavou jak už ukázal v předešlých filmech, potvrzuje to i nyní. Myšlenka filmu je sice slušná, ale nevyužitá ( Doufal jsem v civilizovaného Snowpiercera) dostal jsem ehm art designově načančanou noblesní nudu, kterou neutáhne ani Hiddleston. Nejvíce mě na celém filmu zaujala scéna, kde Hiddleston stahuje kůži z hlavy člověka. Zkrátka Non-Sensual Mess Of Dream Scenes . 40%(30.4.2016)

  • choze
    *

    Stylově natočená, rozvláčná nuda, uprostřed proložená uspěchaným, pořádně nevygradovaným konfliktem. Radši si pusťte SNOWPIERCERA.(6.5.2016)

  • xxmartinxx
    **

    Film, který chce uhodit hrozně moc hřebíček na hlavičku, ale rozmlátí prakticky všechno kolem. V dnešní době značně banální alegorie, které chybí nějaký dojem nadčasovosti a platnosti, převládá jen neutuchající snaha být hrozně "moc".(8.9.2016)

  • 3DD!3
    ****

    Dystopické psycho o rozkladu civilizace v působivém vizuálním kabátku. Velmi dekadentní.(17.12.2016)

  • Rogue
    ***

    Jasné vítězství formy nad obsahem.(6.7.2016)

  • Davies182
    *

    Inťoušskej rádoby meditační blábol plnej xmrti nudící filosofie o slastech a strastech šplhání po sociálním žebříčku a demoralizujícím úpadku společnosti. I drcení na přijímačky FHS musí bejt tisíckrát záživnější než tahle filmová encyklopedie humánní extravagantnosti. Sraní duhy.(4.8.2016)

  • Wacoslav1
    ****

    A co uděláme s tím koněm? Sníme ho!!! Tohle se dá těžko hodnotit a ještě hůř komentovat. Tohle je čistej úlet jehož doslovný smysl mi dokonale uniknul. Jasně je tu nějaká ta sociologická kritika konzumní společnosti a jejího pokrytectví. Najdou se tu i nepokrytě nastíněné levicové politické názory, ale hledat v tom hlubší smysl to je docela solidní mozkolam. Nicméně někde jsem si přečetl citát, že někdy je důležitější než samotné dokonalé pochopení filmu jeho pocit z něj a to pro tenhle film stoprocentně platí a mě to zkrátka sedlo nedokážu přesně specifikovat proč, ale sedlo. Jenom si myslím, že zkušenější režisér by to dokázal ještě o něco lépe rozpracovat a vypointovat, protože tohle je jasné vítězství formy nad obsahem. Každopádně Wheatley je beze sporu talent a od Seznamu smrti a kvalitní povídky Unearthed z cyklu abcs of death tu udělal další krok kupředu (ještě si budu muset sehnat Pole v Anglii) Film rozhodně nedoporučuji milovníkům zvířat ani nikomu kdo má panickou hrůzu z čehokoliv co je jenom trochu cáknutý artem (hlavně ať se na to nekouká verbal proboha!) vlastně ho nemůžu doporučit vůbec nikomu a dokážu i pochopit když tomu někdo napere odpad a nebaví ho to, protože je to čistokrevnej bizár na kterej si člověk musí udělat náladu, ale mě čas od času takovej film přijde vhod. Navíc snad mě tu už všichni dobře znáte a víte, že Wacoslav1 není žádnej artovej hnidopich a devět z deseti podobných filmů bych sprdnul pod černou zem, ale tohle je ten desátej. Pokud máte rádi podobný šílenosti tak směle do toho, jinak čelem vzad. Tohle je moje barva! 75%(14.6.2016)

  • dr.horrible
    **

    Ben Wheatley sa rozhodol, že potrebuje svetu demonštrovať svoje politické názory. A tak tu máme skvelú réžiu, strih, soundtrack. Premrhané na stupidný film.(20.5.2016)

  • dO_od
    ****

    // Dekonstrukce společnosti, za kterou by se ani Kubrick nestyděl? Skoro. Něco tomu schází, některé charaktery nejsou tak úplně dotažené, ale jako celek to je mnohem zajímavější, než jak to na první pohled vypadá. A konečné pasáže jsou pak přímo předávkované vizuálními nápady, na které byla radost se dívat. Takový dvouhodinový videoklip s přesahem. Místy nuda, jinak ale mimořádně povedený experiment. 7-8/10(1.8.2016)

  • AppleCore
    ****

    Pod rouškou žánru "akční", pod kapotou žánru "sci-fi" a za dveřmi žánru "thriller" by asi leckdo očekával strhující "akční sci-fi thriller". Ona je to ale spíš psycho(logická) sonda do zdánlivě dokonalý společnosti, kde všechno funguje tak, jak fungovat má. Sice co nižší patro, tím nižší sorta, avšak čím výše jste, tím prohnilejší se všechno jeví. A tak sledujeme, kterak se parta všech možných vrstev všech možných pater snaží vypořádat s výpadky proudu bez toho, aniž by se cokoli vyřešilo. Místo toho se servíruje opulentní vizualizace, která je víc závislá na významech samotných obrazů, spíš než na slovech či scénáři (na obrazech stojí film od samotnýho vzniku víc, než čemkoli jiném). Proto kdo viděl předchozí Wheatleyho tvorbu, asi nebude překvapenej, že se film víc blíží Poli v Anglii, než k Avengers. Jinak mi to osobně v lecčems připomínalo Bioshock... jak první tak Infinite. Koho zajímá, jak lze film nejspíš chápat, můžete navštívit můj deníček.(1.5.2016)

  • Crocuta
    ***

    Zajisté mělo jít o vysoce sofistikované podobenství, jehož poselství jsem ovšem já osobně nějak nepobral ... Dekadentní, místy přímo nihilistické ladění bylo zajímavé a vynikající kamera a přehršel sexu a násilí mohou být dobré ingredience, pokud ale chybí soudržný příběh a celé vyprávění se rozpadá ve sled jinotajných halucinogenních videoklipů, člověka to pomalu ale jistě přestává bavit... Nicméně za vidění to stálo, to zase jo.(2.1.2018)

  • eLeR
    ***

    Tak tu máme jeden mrakodrapček, kde na horných poschodiach žijú tí vyvolení a na dolných poschodiach tí obyčajní. Potom im začne blbnúť elektrika a nastane chaos a mela .... a všetko možné, čo sa deje v skazenej spoločnosti. Ti obyčajní sa vzbúria a tí vyvolení sa správajú ako zvieratá. Človek sa niekedy nestačí čudovať na čo sa pozerá. Vďaka fantastickému vizuálu, retro farbám, zaujímavej muzike, dobrým hereckým výkonom (predovšetkým Evans) sa tá prehnaná dĺžka tohto filmu dala vydržať. Ja som spokojná s touto divočinou.(27.6.2016)

  • Chrustyn
    **

    Nezáživná podivnost, která chtěla být chytrou sci-fi a je pouze nudnou blbostí.(30.3.2017)

  • d-corso
    ***

    Totální minutí se s literární předlohou. Zvolená forma frašky nesedí k Ballardově temné grotesce. Wheatlemu jsem hodně věřil a zklamání je o to trpčí. Jediný, kdo ve filmu zvládl Ballarda tak i nadále zůstává Cronenberg.(9.7.2017)

  • Deschain
    ****

    Mansell obstaral asi môj najobľúbenejší soundtrack za rok 2016. (kino Úsmev, Art Film Fest Košice - 18.6.2016)(1.1.2017)

<< předchozí 1 2 3 4 5
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace