poster

Cashback

Krátkometrážní / Komedie / Drama

Velká Británie, 2004, 18 min

Režie:

Sean Ellis

Scénář:

Sean Ellis

Kamera:

Alex Barber

Producenti:

Lene Bausager
(další profese)
  • Kryšpín
    ****

    Krátkometrážní film Cashback jsem viděl až potom co jsem viděl celovečerní verzi. Je to přesně výstřižek 18ti minut z celého filmu. Konkrétně pasáž v obchodě, kde představuje spolupracovníky a kreslí tam v zastaveném čase nahé holky. Takže pokud jste viděli celovečerní verzi, viděli jste i tuhle. Naprosto přesná kopie a obě jsou skvěle udělaný frame po frame. Jen je v tomhle jina hudba - klasika. Sean Ellis má otevřenou bránu do Hollywoodu a jsem zvědav na jeho nový film, který je žánrově odlišný.(27.7.2008)

  • BluT
    *****

    Přesně čtvrthodinový film (pokud odečtem úvodní a závěrečné titulky) je rozdělen na tři rozdílné části. Komedie, drama a erotický. V některých okamžicích se prolínají, jinde jde každá část sama a ostatní čekají až na ně přijde řada. Přičemž jedna z nich umí krásně chodit po schodech... Nejméně je tam podle mě dramatické složky, protože tam není snad jediná vyloženě dramatická scéna, ale drama jakoby decentně dokresluje scény. Někdy se však úplně vytratí a ostatní složky se tím zdůrazní. Komediální část je parádní. Snad všechny postavy ze supermarketu jsou jak "literární typy". Jeden je ztělesněním provokace, druhý mu zdatně sekunduje, další je jak zesílený výtažek z pořádku milovného člověka. Avšak erotická složka mě vyloženě zmrazila. Je možná zvláštní, že to říkám, protože byla naprosto úžasná a fascinující, ale možná by bylo vhodné jí trochu ubrat. Nabourá totiž požitek z předchozího dění a změní celkovou atmosféru. Ale třeba to byl režisérův záměr. Ocenit musím i hudbu, která se k snímku vyloženě hodí.(11.9.2008)

  • rekkky
    ***

    V rámci tohoto krátkometrážního snímku prakticky neopustíme prostory jednoho supermarketu Sainsbury's, ale s pomocí fantazie se dostáváme z tradičního prostředí do netradičních koutů myšlenkových proudů hlavní postavy Bena. Děj je zaměřen na dění uprostřed obyčejného supermarketu, ale rozličnými prostředky je ozvláštněn natolik, že dostává určitý náboj a proto je svým způsobem zajímavý. Atmosféra některých scén a asociací je vskutku nevídaná.(5.8.2014)

  • sanikope
    *****

    Pri pozeraní celovečerného filmu som si hovoril že tam kde končí krátky film tam by mohol skončiť i ten celovečerák, a to som nemal ani páru že skutočne existuje takýto kraťas a že bol predchodcom celovečeráku. Až po vzhliadnutí som sa dozvedel o jeho bytí. Už počas sledovania tej dlhej verzie som si vychutnal tú nádhernú časť v saintsbury's keď si hrdina zastaví čas a nechá sa kolísať stojacim časom keď letiaci čas na chvíľu zastaví. A plus si ešte veľmi dobre pamätám na tie noci v kauflandoch a teskách kedy noci nemali konca a rána neprichádzali.(10.4.2010)

  • Baki
    ****

    Tento kraticky filmecek jsem se rozhodl shlednou po tom, co jsem uvidel trailer na "celovecerni film". A musim rici ze me oporavdu ohromil. Vetsina lidi si mozna rekne, ze tam jde jen o nahe zenske a typka co si to uziva, ale o tom to neni. Je to o krase, skoro dokonalosti momentu. Jiste jste zazili chvili a prali jste si at trva vecne. Tenhle film je hlavne o krase a jeho hudebni doprovod je velice vkusne zvolen. 80% je jistych ;).(15.7.2007)

  • - Režisér Sean Ellis musel vedení skutečného obchodního řetězce, který má otevřeno 24 hodin denně, přemlouvat, aby mu dali k dispozici na 3 dny jeden ze svých supermarketů. Scény, kdy jsou nakupující dívky svlečené, tak raději nechal na poslední natáčecí den a vyplatilo se mu to, protože hned následující den měl telefonát se zděšeným manažerem, který se obával, že v jejich supermarketu se natáčelo porno. (Zdroj: LFŠ) (ynot)

  • - Po natáčení byl hotový film předložen ke schválení na soukromé projekci deseti vysokým manažerům řetězce Sainsbury's. Po skončení promítání byla přibližně polovina nadšena a druhá polovina znechucena. I přes obavy z poškození značky dali filmu nakonec zelenou. (Zdroj: LFŠ) (ynot)

  • - V každém Ellisově filmu se objevuje číslovka představující jeho aktuální věk. V případě Cashbacku je to číslo domu, kde bydlí Sharon (Emilia Fox), tedy 34. (ynot)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace