Reklama

Reklama

VOD (1)

Mladý Marco Polo se vydal se svým otcem a strýcem na dobrodružnou výpravu za obchodem až do daleké Číny. Jenže netuší, že se jeho pobyt u dvora mocného císaře Kublaj-chána protáhne na sedmnáct dlouhých let. Pokud chce znovu vidět svůj domov, musí překonat řadu nebezpečných nástrah a intrik...  Mladý Marco Polo odcestuje se svým otcem Niccolem a strýčkem Maffeem z Benátek do daleké Číny, kde chtějí navázat obchodní kontakty s dvorem mocného císaře Kublaj-chána, mongolského dobyvatele, který panuje celé Číně. Císaře zaujme Marcova mladistvost a otevřená povaha a pořádá Marca, aby zůstal na jeho dvoře. Ostatní se vrátí zpět do Itálie. Začíná sedmnáctiletá odysea. Marco si poctivě zaznamenával všechny svoje dobrodružství, které prožil v císařství opředeném tajemstvím. Tvrdé zkoušky jeho charakteru z něho udělaly nového, ušlechtilejšího a tolerantnějšího člověka. Musí však hodně překonat, pokud chce vidět znovu svůj domov. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (37)

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Marco Polo v Číně po americku. 1) Film nemilosrdně odhaluje fámy a mýty středověkých mongolsko - čínských dějin. Mongolský chán pocházel ve skutečnosti z Irska a podle toho taky vypadal. Na jeho dvoře se mluvilo benátskou italštinou._____ 2) Psychologie postav je poněkud nevěrohodná, ale kdo z nás, bílých ďáblů, může vědět, co že se honí hlavou žlutým drakům, že?_____ 3) Sledoval jsem film poměrně se zájmem, protože je o cestování, je historický a člověk nikdy netušil, čím ho scenáristé ještě překvapí. ()

Zemi11 odpad!

všechny recenze uživatele

Ne, tak to vážně ne. Obraz mi přišel zašedivělý, nevhodně zvolené kostýmy na mě nepůsobili dojmem 13. století. Vše bylo jaksi vyumělkované, nepřesvědčivé. Neurovnaný děj se nesl ruku v ruce s nesmyslností celého scénáře v poklidném tempu až do závěrečných titulek. Nemám důvod si pustit druhý díl. Naprosto zbytečný film vystavěný na zájmu lidí o pojem MARCO POLO. Ale mě málokdo opije rohlíkem. ()

Reklama

ripo 

všechny recenze uživatele

Chlapci sa zakusli do príliš veľkého sústa ... Zobrali si na plecia toľko, čo by malo vystačiť pinajmenšim na 5-dielny seriál ... Potom sa to snažili natlačiľ do dvoch dielov ... Povrchné, avšak snaha sa nedala uprieť ... Vadil mi európsky Kublajchán ... Bol príliš tučný a nemal "šikmé" oči ... Tá tretia hviezdička len z nostalgie z nedávnej návštevy Pekingu a jeho Zakázaného mesta. Závidel som tvorcom, že mohli natočiť ľudoprázdne miesta za Bránou nebeského pokoja ... V mojom prípade tam bolo neustále natlačených aspoň milión Číňanov ...)) ()

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Dobrodružno-historické filmy z prostredia Číny a celkovo Ázie, nepatria medzi moje obľúbené žánre. Tento dvojdielny film som videl niekedy v roku 2008 a musím povedať, že kedže som nemal nič lepšie v televízore na výber, film som zhliadol bez väčších výhrad. Vo filme je plno záber na krásne scenérie a prírodu a človek sa môže len kochať nad krásou nezastavanej Číny. Veci ako kostými a kulisy netreba komentovať, všetko bolo odvedené veľmi profesionálne. Hudba bola dobrá tiež, ale ničím nevynikala. Tento životopisný film radím k tým lepším a pútavejším. ()

pakobylka 

všechny recenze uživatele

To není o Marco Polovi - cestovateli, ale o Marco Polovi - ČLOVĚKU. Neříkám, že zrovna tohle zpracování je nejlepší a nemohu a ani nechci posuzovat, nakolik se liší od skutečnosti - mám silné podezření, že by se Marco Polo VELICE divil - asi by se o sobě leccos dozvěděl. Odlehčený, nenáročný, dobrodružný - poněkud zjednodušený a zromantizovaný film vypráví o muži s touhou po poznávání neznámých světů, který se snažil v rámci daných možností chovat tak, aby neztratil vlastní tvář. Nevím, jestli to bylo úmyslem autorů, ale já jsem dospěla ještě k jednomu závěru: Civilizace, které se považují za velké, mívají sklon k nadutosti, dívají se na ostatní národy svrchu a označují je různými hanlivými přízvisky - "barbaři“ a tak všelijak podobně. Ale přitom se VŽDYCKY - ve větší nebo menší míře a v různých ohledech - samy "barbarsky“ chovají. ()

Galerie (12)

Reklama

Reklama