Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Naivní Leo neuspěje ve snaze stát se hercem, jako na zavolanou se však objeví strýc Ivan s lákavou nabídkou. Hodlá kandidovat do europarlamentu a potřebuje do své úspěšně rozjeté reklamní agentury náhradu za ředitelku, která ho podrazila a odešla ke konkurenci. Leo zpočátku netuší, že strýc chce nechat firmu zkrachovat, a proto najal neschopné outsidery - účetní v důchodu Karličku, pubertálního textaře Mikiho, grafika Kamila a mladou manažerku. Ti vůbec nemají tušení, jak to v takové reklamce vlastně chodí. Jejich snažení se sice projevuje vytrvalým odlivem zákazníků, potom však má jedna z hloupých kampaní nečekaný úspěch a zakázky se jen hrnou. Když navíc Leo s ostatními zjistí, oč strýci opravdu jde, rozhodnou se převzít iniciativu, a to s pomocí nečekaného spojence... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Recenze (352)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Upřímně natočená blbost, která kypí product placementem na každý scéně, asi jako tak, když Mádl s Kotkem chlemtali jednu sprajtku za druhou v Rafťácích a přišli si při tom hrozně kůl. Ale nakonec se to stejnak dá naprosto bez problémů přežít a je mi naprosto jasný, proč tomuhle filmu sázej odpady jeden za druhým. On ten scénář trošičku ztrácí rozumný lidský myšlení a některý věty jsou fakt dost daleko od reality, když nebudu počítat příběh, ale popravdě se na to dá v klidu podívat, aniž bych řek, že to je píčovina. To bych dokázal říct o Expertech, Panicovi co je na nic a ne téhle komedii, která krom toho, že je zčásti taková jako ty filmy co jsem psal, také dokáže pobavit a herci sami o sobě dokáží udělat dost. Vy nám taky, šéfe! je sice blbost, ale tři hvězdičky je cena, kterou si prostě zaslouží. Neurazí, a svým hereckým sborem z toho dokáží vyždímat docela příjemné pokoukání, které nezklame, protože čekat od toho moc ani nejde. Plus samozřejmě Sandra Nováková dokáže s leckterým divákem udělat svoje, škoda jen některých naprosto zbytečných scén s ní. Když už natočit erotickou scénu, tak jí natočit pořádně, a ne jako tady. Zbytečně a uboze. Jinak je to ale docela fajnovej film a co víc od takových komedií u nás chtít. ()

Bluntman odpad!

všechny recenze uživatele

Přijde mi naprosto neuvěřitelné, že něco takového jde u nás do kin a lidi jsou ochotni za to platit (ba co hůř, ještě se u toho baví). Existují případy, kdy sitcomy natažené na celovečerní délku fungují docela dobře (MILUJTE SVÉHO ZABIJÁKA), ale tohle ten případ není, protože Kotík nedovede pointovat a nemá vůbec žádný cit pro načasování, neumí si poradit s tzv. "running gagy". Po řemeslné stránce to je naprostá katastrofa, v níž se užívá typických seriálových postupů (záběr na budovu, prostřih do dění uvnitř s otravným hudebním předělem), ale vše je zde dokonce pod úrovní TV. Nepamatuji si, kdy jsem naposled viděl film, ve kterém nejen že někdo nedokázal zaostřit na akci odehrávající se v druhém plánu, ale i postavy a věci v popředí byly neostré a rozmazané. Herci natahaní z příšerných televizních seriálů odvádějí svůj odpadový standard, zamrzí ztrapňování se Ivy Janžurové či nefunkční camea Jiřího Langmajera a Marka Vašuta. Nejhorší ze všeho ale není nepatřičnost "nefilmu" na plátnech kin, jeho řemeslná a herecká nemohoucnost, nýbrž největší a nejhloupější koncentrace product-placementu a celková "hospodovost" díla, ve kterém jsou postavy nesnesitelní idioti, se svými maloměšťáckými sny a nesnášenlivostí vůči politice a se silnou nákloností k sexu. Pamatuji si, že jeden ze zahraničních recenzentů v případě "MOVIE" série pronesl, že viděl víc talentu v hovnu svého psa... inu, já psa nemám. 0/10 ()

Reklama

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Atraktivnost reklamní branže se dá využít k mnohem originálěnjším příběhům / např. : Francie - Roztržitý; USA - Po čem ženy touží / než jen k napěchování více či méně skrytých reklam. Někdy jsem měl pocit, že firma, která v tomu filmu nemá reklamu, jako kdyby ani neexistovala. On product placement je k vidění samozřejmě i v mnoha filmech zahraničních filmech, ale většinou není tak trapně, nevkusně a násilně vsazován do děje, jako je tomu u nás. James Bond nechť poslouží jako příklad, že i product placement ve filmu může mít styl, vtip a být vkusně vsazen do příběhu. Vy nám taky, šéfe, nechť poslouží jako příklad, kudy cesta nevede. Pak mám ještě jednu výtku a to je ohledně erotických scén, prosím Vás, to jako budu muset jít na každý natáčení erotické scény, zahrát, ji, natočit ji a ještě si jí sám zrežírovat, aby byla sexy ? To tady nikdo jiný kromě mě fakt neumí? Ach jo. Přitom třeba v Sandře Novákové je tolik sex apealu, že by z ní i lední medvěd roztál. Další výhrady už nemám. Film je prostě klasická nenaročná odychovka, své diváky si určitě najde a mnohé pobaví, jako třeba mě. Někteří uživatelé CSFD si snímek určitě vyhledají, aby mohli svým odpadem demonstrovat, že podobný druh humoru oni nehledají . ()

Gemini 

všechny recenze uživatele

Režisér Kotík zraje. 75 minut Pánské Jízdy bylo ryzím utrpením bez špetky vkusu a režijního záměru, kdežto jeho nynější počin je při dvacetiminutové nadstavbě už označitelný za film... sice nabízející divákovi opět typické trendy rekvizity a grandiózní dávku produktopisu, který tu bije do očí způsobem zřídka vídaným, a scénáristicky to pořád nestojí za žádnou pozitivní zmínku (byť ústřední nápad dává určitý smysl, realizuje se naprosto nepochopitelně komplikovanými prostředky), ale herecky je to vcelku slušné. Pokud ovšem přistoupíte na premisu, že všichni hrdinové mají být více či méně asociální lemplové, tudíž vaše pocity o různých tečkách a vyhazovech jsou naprosto v pořádku;) Sice tedy pořád nechápu, jaká chorá mysl vyprodukovala myšlenku, že Sandra Nováková je nadějí českého filmu, a byl bych navzdory osobním preferencím ochoten připustit maximálně to, že jde o jednu z našich atraktivnějších mladých "umělkyň", ale jinak jsou herecké výkony asi nejsilnější stránkou celého tohohle díla. Což vzato v globálním srovnání nevyžaduje žádné zvláštní úsilí, a nemusíme to s tím globálem ani brát doslovně, aby bylo vidět, jaké kvalitativní úrovně můžeme komparovat;) Filmařská bezradnost a neschopnost najít kvalitní scénář jsou v tomto případě jednoznačně nepřímo úměrné výslednému hodnocení. Mně rozhodně můžete taky, šéfe, protože vím jistě, že se už nikdy více neshledáme. Bohužel mám obavu, že to platí jen pro tento film, a ne pro tvorbu Martina Kotíka jako takovou - je přece ještě tak mladý a plný chuti točit:P Závěrem nutno podotknout, že mě vytáčí celkem slušně. 40% a hlavně za to proboha neutrácejte žádné peníze, podporujete tím genocidu dobrého filmového vkusu a pohřbíváte budoucnost české kinematografie. Howgh. ()

imf 

všechny recenze uživatele

Asi jsem se zbláznil, ale uznám Kotíkovi vydřenou třicítku za absurdní reklamní vložky a snahu o zkopírování zápletek odjinud. Ten film se pod kopanci do žeber (přisadil si snad každý ze štábu) snaží naznačit, že má potenciál. A možná je to i tím, že jsem si konečně uvědomil, že na rozdíl od Trošky a některých smrtelně vážných pokusů z české dílny se můžu prostě jenom bavit nad tím, jak to jde celé do háje. Vy nám taky, šéfe, je mnohem zábavnější než Anglické jahody. Škoda, že je to v kategoriích, které nelze měřit čísly. :) (30%) ()

Galerie (9)

Zajímavosti (4)

  • V závěru filmu, kdy zaměstnanci oslavují výhru nad Mrázem, má Tereza (Sandra Nováková) rasta copánky a na sobě tričko a džíny. V předchozím a následujícím záběru copánky nemá a oblečení má také jiné. (Rutt)
  • Herečky Bočanová a Kadlčková od narození trpí klaustrofobií a scéna ve výtahu byla zpočátku ohrožena. (ČSFD)
  • Václav Vydra, který ve snímku hraje kandidáta do Evropského parlamentu, obléká ve filmu módní značku Blažek. Ta shodou okolností nedávno zvítězila ve výběrovém řízení, po kterém se stala hlavním dodavatelem kravat a šátků v Radě EU v době českého předsednictví. (suicide)

Reklama

Reklama