Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Guzo
    **

    Pokud pominu některé takřka nulové výkony herců a to, že ten scénář taky mohl být líp propracovaný, jedná se o místy nadprůměrné dílo z české tvorby za poslední dobu, což ale opravdu moc neznamená :( Jinak všudypřítomné reklamy mi ani trochu nevadily, proč by měly? dodatek: Martin Kotík točil Pánskou jízdu? Tak snad bude tahle tendence postupného zlepšování i nadále pokračovat :)(26.8.2009)

  • JFL
    odpad!

    Televizní pohádka o tom, že dobrý a poctivý člověk vítězí nad zlotřilci, která končí s typicky českým hospodským plivancem na politiku. Pozoruhodné pouze jako experiment, jak televizní humor nefunguje na plátně, které diváka nelobotomizuje jako televize, případně coby novácký film, jehož hlavní padouch se podobá bývalému řediteli Novy. Jinak dno absolutního zoufalství oděné do všech myslitelných klišé české TV kultury a korunované závěrečnou postelovou scénou (je vidět, že hodnota porevoluční valuty nahoty a sexu dodnes nevyprchala).(19.11.2008)

  • NinadeL
    **

    Typický současný filmový polotovar. Námět je akceptovatelný, dokonce aktuální. Někteří herci mají své za sebou, takže by nemuseli vyloženě tápat. Žel, celé to stojí na těch méně zdatných a vizuál to má vyloženě směšný. De facto mě jen těší, že je to lepší, než Chyťte doktora. Ten Xindl byl ovšem řádně WTF, to nabrali praxi ve Zlatý mříži?(30.8.2010)

  • jitrnic
    ***

    Přibližně stejně vtipné-nevtipné a stejně lacině natočené jako Všechno nejlepší!. Tentokrát měl Martin Kotík k dispozici o něco lepší scénář - má sice řadu hluchých míst, ale dialogy jsou poměrně povedené a hodně drží tenhle film nad vodou herci. Že jsou Janžurová s Langmajerem skvělí herci netřeba připomínat, líbili se mi i Zadražil a Hampl, u kterých doufám, že se brzy dočkají pořádné role. Ostatní hrajou špatně, ale přijatelně. Určitě na Vy nám taky, šéfe nechoďte do kina, je to dobré jako večerní televizní relax s nohama na stole.(12.11.2009)

  • Enšpígl
    ***

    Atraktivnost reklamní branže se dá využít k mnohem originálěnjším příběhům / např. : Francie - Roztržitý; USA - Po čem ženy touží / než jen k napěchování více či méně skrytých reklam. Někdy jsem měl pocit, že firma, která v tomu filmu nemá reklamu, jako kdyby ani neexistovala. On product placement je k vidění samozřejmě i v mnoha filmech zahraničních filmech, ale většinou není tak trapně, nevkusně a násilně vsazován do děje, jako je tomu u nás. James Bond nechť poslouží jako příklad, že i product placement ve filmu může mít styl, vtip a být vkusně vsazen do příběhu. Vy nám taky, šéfe, nechť poslouží jako příklad, kudy cesta nevede. Pak mám ještě jednu výtku a to je ohledně erotických scén, prosím Vás, to jako budu muset jít na každý natáčení erotické scény, zahrát, ji, natočit ji a ještě si jí sám zrežírovat, aby byla sexy ? To tady nikdo jiný kromě mě fakt neumí? Ach jo. Přitom třeba v Sandře Novákové je tolik sex apealu, že by z ní i lední medvěd roztál. Další výhrady už nemám. Film je prostě klasická nenaročná odychovka, své diváky si určitě najde a mnohé pobaví, jako třeba mě. Někteří uživatelé CSFD si snímek určitě vyhledají, aby mohli svým odpadem demonstrovat, že podobný druh humoru oni nehledají .(16.12.2008)

  • - Herečky Bočanová a Kadlčková od narození trpí klaustrofobií a scéna ve výtahu byla zpočátku ohrožena. (Zdroj: ČSFD.cz)

  • - Václav Vydra, který ve snímku hraje kandidáta do Evropského parlamentu, obléká ve filmu módní značku Blažek. Ta shodou okolností nedávno zvítězila ve výběrovém řízení, po kterém se stala hlavním dodavatelem kravat a šátků v Radě EU v době českého předsednictví. (suicide)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace