poster

Bereavement

Krimi / Horor / Thriller

USA, 2010, 103 min

Režie:

Stevan Mena

Scénář:

Stevan Mena

Kamera:

Marco Cappetta

Hudba:

Stevan Mena

Producenti:

Stevan Mena

Střih:

Stevan Mena

Scénografie:

Jack Ryan

Kostýmy:

Charlotte Kruse
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • KOZEL84
    *

    Dementní vidle:Epizoda-kdo to má kurva počítat,prostě zas.Nesporně vyspělý talent Mena natočil remake tisíců každoročních remaků remaků z remaků....ale sám si to napsal,takže bacha!Do vidlí přijede nové maso a jako v každých správných amerických vidlích i v těchto na ni čeká místní retard s ostrým sklepením.A to bych se vsadil,že ta jeho kraksna tutově neměla technickou,čili bezpečnost provozu mu taky moc neříká.Očividně to má na háku.Bodejt' by neměl,když fízly od koblih vytáhne akorát vyhořený barák,což je přesně včas na záchranu aspon' štěněte (dobrá práce klucí).Nuda jak kráva,originální jak kráva,atmosféra jak (mrtvá) kráva a kozy jak kráva.Takhle pěknou práci s tílkem naposled předvedla Jessica Biel v Maskru (ehm.remake.ehm).Jednu z nostalgie nad walkmanem (jo,až takové vidle) uroním,ale stejně si říkám---proč?(30.9.2011)

  • zdenny
    ****

    Vynikající John Savage ve velice brutálním filmu, který ale rozhodně není jen o jatečním zabíjení. Protože jestliže má divák zájem a hledá ve filmu i něco víc, než jen bezduchá jatka, při sledování tohoto filmu má možnost tak učinit. V jedné pasáži se mluví o dvou teoriích, které vysvětlují sociální chování člověka. Jedna říká, že sociální charaktery jsou důsledkem genové dědičnosti, ta druhá, že důsledkem je výchova a sociální prostředí, ve kterém člověk vyrůstá a žije. Je na divákovi, aby se přiklonil k jedné z nich. Film nám dá sice jasnou odpověď. Také můj názor je ten, že sociální charakter osobnosti je tvořen především výchovou. Proto se i ve filmu dočkáme zajímavého, avšak vcelku logického vyústění. Mrtvol je celkem dost a beznaděj, která třímá nejen v obětech je umně přenášena i na diváka. Ač nám vrah své motivy nesdělí, není to na škodu. Je prostě nemocný a takový člověk mít důvod nemusí. Alespoň ne ten, který bychom jakž takž chápali. Atmosféra a kamera člověka dokážou velmi dobře vtáhnout a pohltit. Třebaže film je, dá se říct, jednoduchý. Ale jak říkám, pokud někdo chce uvažovat, zde prostor je. Výhodou horrorů je většinou jejich na první pohled jednoduchost, a proto jsou chápány většinou divácké obce. Skrývají se v nich však časté otázky různých charakterů. Každý není akademik, a proto věřím, že horror je žánr, který umí i nevysoce vzdělaného člověka vtáhnout do akademických otázek - a to jednoduchou formou. A v tom je jeho velká přednost a výhoda.(14.10.2011)

  • petero
    **

    Od Bereavementu ako prekvelu k výborného Malevolence som čakal dosť, hlavne po chýroch ako Steven Mena režijne dospel, čo je pravda. Tým sa však dostal na hladinu mainstreamu na ktorý sa dobre vo všeobecnosti pozerá, ale keď scenár neprináša nič nové v rámci profilovania vraha a ani dejovo vôbec nezaujme, je to zle. Tam kde Malevolence začínal ako krimi a skončil ako slasher, Bereavement je od začiatku do konca ničím nevzrušivou lineárnou ukážkou napichovania obetí na hák s peknou hlavnou predstaviteľkou a pár podarených sekov nožom to už nezachráni. Viac nápadov ako choroba chlapca v začiatku a odkazov na podobné diela (stará dodávka flákajúca sa okolím) a bolo by fajn.(16.9.2011)

  • Beastmaster4
    ****

    Rozhodně dobrý krvavý thriller, který se až na výjimky drží na hladině snesitelnosti. Ne, že by tady nebyly hnusné záběry, krev a morbidní způsoby smrti, ale celé je to natočené v duchu, který je ve filmech na dnešní dobu dle mého ještě přijatelný. Scény, které na mě byly "moc" jsou tu cca dvě. Režisér do té doby pro mne neznámý tedy získává mou pozornost a rozhodně budu sledovat jeho další pokusy. Krvavé filmy tohoto typu zrovna nemusím, ale tady mne zaujalo několik aspektů (Únos chlapce, jehož nemoc mu nedovoluje cítit bolest a jeho tzv. výchova psychopatem. Dívka, která ztratila rodiče, rozplétá tajemství vražd aj.). Navíc skvělou Alexandru Daddario nelze přehlédnout a to nejen díky jejímu sexy vzhledu a záběrům na její bujné poprsí pod trikem bez podprsenky :-). Pak mne napadá pouze otázka, jestli takové vzrušivé obrazy neovlivňují mé celkové hodnocení :-D. A dále, i když v dnešní době to asi nemá cenu, by mne celkem zajímalo, kdo malému chlapci v roli Martina vysvětlí, co ve filmu vyváděl. Film počítám není přístupný dětem pod 12 let, ale to, že tam zhruba devítileté dítě předvádí takový masakr asi filmařům moc nevadí...To jen taková úvaha na závěr.(3.9.2011)

  • Sysel_CZ
    *

    Pokud jste schopni užít si krvavý film o tom, že někde mimo civilizaci se nonstop ztrácí ženy, čirou náhodou mají v okrese s 1 obyvatelem na km2 stará jatka, která 30 let nefungují, ale stále se v nich všude svítí (a tedy bych nechtěl být tím vrahounem bez práce a platit mu účty za elektřinu - a plyn, protože neustále tam něco hoří), a NIKDO se na ta jatka nikdy nepodívá... policii uvidíme v závěru, kdy na nás hodí smutný kukuč, a pointa je, že někteří fakani nemají mysl ani duši, ani ponětí, kdo jsou a kde jsou, nedokážou se snad sami vymočit - ale dokážou rozporcovat malou holčičku a ještě trefit potmě "domů", kam ještě nikdy netrefovali a nikdy odsud nevykročili... je to film pro vás....(14.12.2011)