Reklama

Reklama

VOD (1)

Při otevírání nové budovy, základní školy Willima Dawese v roce 1959, jsou žáci požádáni, aby pro budoucí žáky nakreslili, jak si představují budoucnost za padesát let, kdy bude časová schránka otevřena. Všichni žáci malují obrázky, jen dívka Lucinda popíše svůj list papíru čísly. Učitelka, slečna Taylorová, jí vezme papír dříve, než čísla dopíše. Lucinda slyší šeptající hlasy, které jí čísla diktují, a když je časová schránka vkládána do skrýše, Lucinda zmizí. Učitelka najde Lucindu v suterénu školy, s krvácejícími prsty od škrábání čísel do dveří... O padesát let později je časová schránka vyndána a každý žák dostává jednu obálku. Caleb Koestler dostane vzkaz s čísly od Lucindy, který neodevzdá ve škole, ale vezme si ho domů. Calebův otec John je astrofyzik a ve vzkazu objeví reálná data. John celou noc přepisuje čísla na tabuli, vyhledává na internetu data a je vyděšený z toho, co vidí... Každé datum označuje den nějakého neštěstí, za datem je uveden počet obětí a následují další čísla, která John nedokáže zařadit. Přeskočí je, čímž dostane další datum neštěstí s počtem obětí. Všechna neštěstí se stala po uložení vzkazu do časové schránky... John jede pro Caleba do školy, ale uvízne v zácpě. Na navigaci uvidí souřadnice, které se shodují s číslem, jež je uvedeno za datem a počtem obětí. Johnovi dojde, že je na místě, kde má dojít k dalšímu neštěstí; podle Lucindy tu má zemřít 81 lidí. John vystoupí z vozu a hned nato kousek od něj havaruje letadlo. John už má jistotu, co která čísla znamenají, a snaží se vyhledat Lucindinu rodinu. Johnovi se podaří najít její dceru Dianu, která má již také dceru Abby. John Dianu osloví, a když se zeptá na Lucindu, na její proroctví a řekne, že má druhý den dojít k dalšímu neštěstí, Diana uteče... Diana se vrátí poté, co k prorokovanému neštěstí skutečně dojde. Vysvětlí pak Johnovi, že poslední datum na vzkazu má být datum její smrti. John s Dianou zjistí, že katastrofa se má týkat všech lidí a jedná se o velký žár. Rozhodnou se odjet do hlubokých jeskyní, ale John chce zjistit souřadnice poslední katastrofy: ze dveří, které Lucinda tenkrát poškrábala, sundává lak. John však netuší, že Abby i Caleb stejně jako Lucinda slyší šeptající hlasy, které jim říkají, co se stane... (TV Prima)

(více)

Recenze (1 542)

Aluska88 

všechny recenze uživatele

Který filmový fanda by nemiloval snímky o konci světa, že?:) Nicolas Cage se v jednom ze svých lepších počinů za poslední léta snaží přijít na kloub starému proroctví, které se (zcela určitě ne:) náhodou dostalo do rukou jeho malého syna. Spousta zdánlivě nahodilých čísel začne profesoru Johnu Koestlerovi po dlouhém bádání dávat smysl a to, co mu vyjde jako finální výsledek, ho zcela šokuje a vyděsí. Se svým objevem hned běží za svým kámošem, kterého si střihl fešný Ben Mendelsohn. Ten mu však nevěří. Pak potká Rose Byrne a věci naberou rychlý spád. Mimochodem, "subway crash" je jedna z nejsugestivněji natočených scén filmových dopravních tragédií. Do toho všeho hraje podmanivá hudba. Docela mi sice vadila hysterická Rose, ale těžko říct, jak by se jakákoliv jiná matka v její situaci zachovala. Představte si, nastal soudný den, svět se začíná hroutit, všude okolo panika a Vy najednou zjistíte, že na prahu tohoto Armageddonu vám Muži v černém unesli auto i s jediným potomkem. Těžko říct, co v tu chvíli právě prožívala:) Hysterie a panika je tak vlastně docela na místě. Jinak závěrečná totální destrukce světa je vizuálně naprosto dokonalá a dechberoucí. Úplný konec filmu pak zcela okatě poukazuje na symboliku Adama a Evy a jejich cestu k zapovězenému stromu. Knowing má zajímavou myšlenku a úžasný vizuál. Co na tom, že některé scény přetékají typickým žánrovým patosem. To k tomu prostě patří. ()

genetique 

všechny recenze uživatele

K mojej obľúbenej trilógii od Proyasa (z ktorej dva filmy kraľujú v rozšírenej topke), sa pridáva ďalší kvalitný snímok, po ktorom som si povedal - oplatilo sa počkať tých pár rokov. Cage sa v poslednej dobe pasoval s nepríjemnosťou, akou bol menej kvalitný výber rolí, s týmto výberom však spravil viac než dobre. Proyasovi som veril, i keď námet bol zo skeptického pohľadu dosť diskutabilný, keďže (spolier) teórií o konci sveta tu už bolo neúrekom a samotná predpoveď budúcich udalostí bola v nedávnej minulosti pre diváka dosť trpká skúsenosť vo filme 'Next', práve s Cageom. Proyas však nakladá divákovi mysterióznosť a sci-fi zápletku uvážlivo a po malých dávkach, pretože keby vyklopil ústrednú myšlienku trošku zbrklejšie a s menším citom pre presnosť správneho okamihu, asi by som to neustál. Divák nemá nárok na nudu, katastrofický scenár sa stretáva s tajomnou atmosférou, horrorovým napätím a miestami aj primeranou dávkou akcie, čo dokopy pôsobí veľmi osviežujúco a hlavne takticky, pretože sú tým aspoň povrchovo zaplátané menšie medzery v scenári. Poctivá réžia, kvalitní herci, do posledného centu využitý pomerne skromný rozpočet, moje odporúčania a dva palce hore. 85%. ()

sniper18 

všechny recenze uživatele

Je to perfektný mysteriózny sci-fi thriller od Alexa Proyasa. Má skvelý príbeh o univerzitnom profesorovi, ktorý sa vďaka slávnosti na škole svojho syna, pri ktorej bola vytiahnutá časová kapsula s obrázkami od žiakov spred päťdesiatich rokov dostane k zvláštnemu záznamu plného čísel, ktorý na prvý pohľad nedáva žiadny zmysel, ale čoskoro si uvedomuje, že predstavuje údaje o katastrofách, ktoré sa už stali, ale aj pár, ktoré ešte len majú nastať. Začne potom pátrať a skutočne si overuje, že údaje sa v ničom nemýlia a keďže si uvedomuje, že to priamo súvisí aj s jeho synom, urobí všetko preto, aby to celé vyriešil. No zisťuje, že celá pravda je ešte desivejšia, než si predstavoval. So spracovaním som mimoriadne spokojný, už úvodná fáza z minulosti pôsobí až prekvapivo dobre, ale následne ide úroveň ešte vyššie. Veľkým plusom je, že na rozdiel od mnohých podobných filmov tu dej pôsobí pomerne originálne a pritom aj dosť nepredvídateľne, pričom je skutočne zaujímavý, samotné pátranie po pravde nesklame ani na okamih a väčšinu času si to udržuje aj tú správnu tajomnosť. Nájde sa tu plno výborných prvkov, hlavne ten samotný papier a katastrofy a poteší aj plno nezabudnuteľných sekvencií, takže toto ma už od samotného začiatku vtiahlo a až do konca nepustilo. A práve ten koniec som teda nečakal, tu majú u mňa tvorcovia veľkú pochvalu, že si dovolili prísť s niečím takto nekompromisným, lepšie to už skutočne skončiť nemohlo. Je síce pravda, že niečo tu pôsobí aj trochu béčkovejšie, než by bolo vhodné, hlavne tie tajomné postavy, ale aj to je stále dostatočne zaujímavo zvládnuté. Takže ma vlastne ani nenapadá, čo by som tu v rámci žánru mohol vytknúť. V tomto prípade určite musím pochváliť aj akciu, síce tu určite nie je prvoradá, ale aj tak film ponúkne tri dlhé katastrofické sekvencie, ktoré sú zaujímavé, perfektne technicky zvládnuté a aj poriadne pôsobivé. Zaujme hlavne skvelá scéna s lietadlom, ktorá je natočená na jeden záber, alebo aj celé finále. S hereckým obsadením som dosť spokojný, Nicolas Cage vo svojej najlepšej úlohe za dlhé roky, konečne je tu zase ten správny sympaťák, ktorému som fandil a film s ľahkosťou ťahal, výborná postava jeho syna a ešte pár veľmi dobrých vedľajších postáv, či už matka s dcérou alebo priateľ hlavného hrdinu. Réžia a technická stránka sú vynikajúce, Alex Proyas tu odviedol skutočne prvotriednu prácu, skvelá vizuálna stránka, perfektná atmosféra, akcia, napätie, toto už nemohlo dopadnúť lepšie. A k tomu ešte aj výborná hudba, hlavne skladba od Beethovena. Takže tu skutočne môžem vytknúť len pár nepodstatných detailov, inak vo svojej kategórii patrí prakticky medzi to najlepšie, čo som vôbec videl a o plnom hodnotení nemusím pochybovať. 86% ()

Hellboy 

všechny recenze uživatele

Spoilery Alex Proyas se předvedl v nejlepším světle, ale příště by si mohl vybrat lepší scénář. Bohužel jsem před zhlédnutím Knowing viděl trailer, který je neuvěřitelně spoileroidní a u první půlky filmu mě naprosto zbavil napětí. O to víc překvapila druhá část, která byla fakt našláplá a skutečně byla napínavá. To s tim trailerem mě ale stejně štve... stejně tak plakát. Škoda slov. Takže od začátku mi bylo jasné, že to asi skončí tak nějak, jak to pak vážně skončilo, ale především díky Proyasově režii se na to skvěle koukalo. A Nicolas Cage hrál dobře, ačkoliv mě jeho výkon nedokázal přesvědčit, že umí víc než jen dva obličeje. Takže ve výsledku za skvěle zvládnutou podívanou dávám lepší 3***, 65%. A jen tak mimochodem, tohle je férovej film o vesmírných lidech:) ()

Botič 

všechny recenze uživatele

Nevím zda se dá Proroctví nazvat inteligentním snímkem a už vůbec si nejsem jistý zda je určen pro masy. Jde o to, že chvilkami je divák pohlcen klaustrofobickou atmosférou, která by se dala krájet, aby ve finále narazil na moralitku, jenž udělá se snímkem salto mortale a nechá na divákovi, jak se k výsledku postaví. Nebýt biblického přesahu v podobě doslovného dovětku byl bych nadšený. Ale parafrázovat Adama a Evu spolu s návratem ztraceného syna mi zabraňuje, abych dal mnohem vyšší hodnocení. Byť je ve filmu několik scén, z nichž si divák sedne na zadek a se zatajeným dechem sleduje ať už hořící pochodně pobíhající po leteckém neštěstí v několika minutové hyperrealistické scéně nebo neuvěřitelně natočenou scénu v metru. Kontrast temnoty a světa eskaluje v samotném finále, které mně nejenom že překvapilo ale utvrdilo v tom, že Proyas je výborným režisérem. Nicolase Cage je tentokrát po dlouhé době snesitelným. 7+/10 ()

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Znáte takové ty filmy co mají geniální námět, ale tak trochu hloupý scénář? Tohle je jeden z nich. Naštěstí je Proyas takový machr, že do opravdu důležitých scén dá prostě všechno. Katastrofy, které se dějí jsou jedna lahůdkovější než druhá a jsou natočené takovým způsobem, že nebudete vědět, která se vám líbila víc. Cage mě docela naštval, že takhle dobrý film čmajzl někomu, kdo si teď nevybírá špatné herecké období (i když tady se docela snažil) a říkal jsem si proč takového filmu nezkusit obsadit třeba Kiefera Sutherlanda nebo třeba Toma Hankse? Stejně to hlavně chtělo přeobsadit scénáristy. Nicméně jsem v závěru skoro ani nedutal a jenom jsem hleděl co se to sakra děje. Atmosférické sci-fi, které přináší jednu z možných odpovědí na základní otázku: "Proč?". ()

Arachneuss 

všechny recenze uživatele

Na poměry hollywoodu neobvykle originální a kvalitní sci-fi thriller, na poměry Proyase slabší snímek. I přesto jsem si film nehorázně užil a Cage mne konečně přesvědčil, že se jeho studna talentu nevyčerpala. ()

Le_Chuck 

všechny recenze uživatele

Tak, Ivo Benda za jasných 5*. S tým mám ale problém najmenší. Darmo totiž Proyas machruje z atmosférou, keď sa celý film hysterčí a zachraňujú rodinné putá. Okrem vizuálu je to presne tá istá schéma ako nízkorozpočťáky, ktorými nás krmí Nova v nedeľu doobeda. Chcem konečne poriadny vizuálny armagedon, Roland POČUJEŠ?! 50% ()

kitano 

všechny recenze uživatele

Proyas JE americký režisér a jeho filmy obsahujú klasické tažko stráviteľné klišé, no takto funkčne namixovať napínavé mysteriózne sci-fi, ktoré z komorného začiatku vyvrcholí do apokalypsy ktorá počas dvoch minút strčí do vrecka aj predražený 2012...to sa len tak nevidí. Proroctvo nieje film, ktorý by v dnešnej dobe pohltil masy divákov. Popri pravidelných Emmerichových masážach už ani sebelepšie efekty jednoducho nemožu šokovať a námet už taktiež prežil dátum spotreby. Pokiaľ však Proyas bude stále točiť vlastné filmy (zatiaľ ma vždý príjemne prekvapil), to jest neskĺzne/neprejde k extralacným/extradrahým brakom (oboje je naprd), budem každý jeho nový film s napätím očakávať. ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Strhující atmosféra a vizuální efekty. Proyas jako jeden z mála režisérů umí technickou stránku filmu využít na sto procent, to znamená nejen jako přehlídku současných technologií, ale jako plnohodnotnou dějovou atributu. Solidně rozjetý začátek ničí bohužel dosti těžkopádné finále, kde si mísí kýč s patosem a dokonce mi občas přišlo, že už režisér nevěděl kudy kam. V poslední minutách jsem měl pocit, jako když koukám na pejska s kočičkou při kuchtění dortu. Dali tam spoustu výborných věci a ve finále to byla stejně sračka. To naštěstí Proroctví není, ale mohlo to dopadnout daleko lépe. Cage po dlouhé době snesitelný i v neakční roli. ()

akisha 

všechny recenze uživatele

Ale tak dalo se to. Nejvíc šokující na filmu je fakt, že za celou dobu Cage ani jednou nepředvede svůj záchvat urputnýho herectví, ale hraje tlumeně, tedy dobře. Klasickej problém, kdy se film zmatenou formou snaží strašně sdělit něco velkýho, ale vlastně ani neví moc co. Brala bych to jako nadprůměrnou sci-fi, která nemá velkej přesah, ale pobaví, nějaký ty otázky k zamyšlení taky vznese a triky i vizuál jsou na jedničku. Navíc k tomu hororově podbarvený borci nemaj chybu. Mě se teda nejvíc líbila ta apokalyptická vize, celkem mě u toho někdy i mrazilo a konečná část za zvuků Beethovena vysloveně nemá chybu. Takže třeba za tohle se Cage vůbec stydět nemusí. ()

Eddard 

všechny recenze uživatele

Kdybych tak jen věděl, co se z Proroctví vyklube, velice obezřetně bych se mu vyhl obloukem. Troška toho know-how by se mi tehdy hodila. Pro mě je už pozdě, vy ostatní však slyšte: Vydáte-li se na tento film do kina, hrozí vám nemalé nebezpečí. Ve filmu hraje Nicholas Cage. Je poměrně hloupý ( platí pro film). Je dosti nudný (platí pro oba). Obsahuje plus mínus dvě tři scény, které vás vytrhnou ze série mikrospánků (nepočítaje povedený, jiným filmem zavánějící hororový úvod). Budou vás možná rozčilovat velice kostrbatě a papírově působícími dialogy (pokud jste jako já typ, který si na jejich kvalitu potrpí tak rozhodně). A na konci vás překvapí (možná příjemně) velice nehollywoodský konec. Tak. To by bylo. Jestli se chcete přesvědčit, jestli je moje proroctví směrodatné, směle do toho. Za sebe radím, abyste své peníze (čas) investovali lépe. 30% ()

Falko 

všechny recenze uživatele

Malokoho by mozno dnes napadlo, ze je to prave tento reziser Alex Proyas, ktory natocil aj legendarnu VRANU (1994) so zosnulym Brandonom Leem. Dnes po pomerne uspesnom sci-fi JA, ROBOT (2004) sa pustil do temy, ktoru maju najradsej reziseri Spielberg alebo Shyamalan. Zaciatok sa rozbieha trosku pomalsie, ako by ste si zelali, ale s papierom plnych cisel po 50-tich rokoch to zacne naberat na obratkach a obcas tu zazijete katastrofu, ktora je podla mna natocena mrazivo realne bez strihu kamery hlavne pri prvej katastrofe, (treba vidiet v kine s THX zvukom). Nejakym sposobom mi film pripominal nedavno videny sci-fi thriller DEN, KDY SE ZASTAVILA ZEME (2008), ale mal samozrejme iny scenar. Pokial ocakavate v tomto filme vela destrukcii, tak budete asi sklamani, ale ak vas zaujme pribeh a nesklame ani zaver, mozno budete spokojni, ja som aspon bol. Cage si po dlhej dobe konecne zahral v celkom slusnom filme... 22.04.2009 ________ Nicolas Cage - (John Koestler) +++ Chandler Canterbury - (Caleb Koestler) +++ Rose Byrne - (Diana Wayland) +++ Lara Robinson - (Lucinda Embry / Abby Wayland) +++ Nadia Townsend - (Grace Koestler) +++ D.G. Maloney - (Tajomný muz) +++ Produkcia: Alex Proyas +++ Hudba: Marco Beltrami +++ (Videl v kine 21.04.2009) +++ ()

castor 

všechny recenze uživatele

Začalo to více než slušně. První hodinka má vskutku výbornou atmosféru, jenže jakmile na plátno vstoupí banda albínů, začnou se dít nepěkné věci. Film má dokonalé momenty (skvěle implantované katastrofy – letadlo s hořícími pasažéry a vesměs i metro), ale jako celek pohříchu ztrácí na atraktivitě. A film jako celek působit má. Chyba jest na straně scénáristů, kteří překročili únosné hranice, a když už dojde na srdceryvné věty a myšlenky na záchranu světa, tak jsme tam, kde jsme být nechtěli. Velká škoda, že Proyasův talent slouží špatné látce (žel jeho Já, robot mě rovněž tak úplně nechytnul), ale zase berme v potaz, že jsme ve vodách sci-fi, a to v tomhle případě není rozhodně hloupé. Z toho strach mít nemusíte. To Nicolas Cage coby věhlasný pedagog na MIT John Koestler strach o svého synka má. Dost možná za tím stojí čísly hustě popsaný papír, který před padesáti lety zaplnila jedna velesmutná a velezvláštní dívenka a v rámci školní ceremonie se dostane do rukou právě Johnova syna. S děsivou přesností jsou v něm data, která tragickým způsobem promluvila do posledních padesáti let. A na pár čísel/událostí má teprve dojít. Jenže právě v polovině se přesuneme do prostorů absurdna, kde ani kameramanův příjemný vizuál nezachrání podivnou pachuť... skřípe to, skřípe... Proroctví je tak ve výsledku solidním kompromisem mezi nastaveným zrcadlem pro ochotně platící komerční diváky a těch, kteří nesporně zajímavý obsah a vizuál talentovaného tvůrce nehodí přes palubu. K tomu všemu potěší i nečekané apokalyptické vyústění, velmi půvabná hysterka Rose Byrne a příjemně krotký Nicolas Cage (snad byly jeho úlety Next, Ghost Rider nebo Lovci pokladů jen krizí středního věku – navíc mrkněte na jeho filmografii, tenhle týpek má nasmlouvaných snad deset projektů dopředu)!! Silné *** hlavně za tu dokonalou atmosféru. ()

viperblade 

všechny recenze uživatele

Film s neuvěřitelně skvělou atmosférou. Teda, alespoň první hodinu. Ale ani poté to není nuda, naopak, v druhé hodině nabírá film neuvěřitelné tempo, aby nám naservíroval neuvěřitelný konec. Konec, který mi pořádně rozvířil hlavu a donutil mě uvažovat o něm další hodinu. Zkrátka a dobře, pokud chcete vidět film s hutnou atmosférou, tempem, které nepolevuje a dost zajímavým závěrem, tak je Proroctví přesně ten film, který hledáte. A je to mimochodem i důkaz, že Nicolas Cage je stále schopen dost solidně hrát. Plné hodnocení ale nemůžu dát, protože tohle je jeden z mála filmů, kde potřebuju další projekci, abych si to všechno srovnal v hlavě. Zatím tu nechám 4 hvězdy, později uvidíme… ()

ClintEastwood 

všechny recenze uživatele

Trošku temnější poselství budoucím generacím. Po hodně dlouhé době jsem se v televizi podíval na nějaký novější film. Zaujal mě už jeho název, dějový obsah a Cageovo jméno, protože Nicolas je pro mě od 8 MM a Obchodníka se smrtí špičkovým hercem a ne jen pojmem na plakátu. A ani tady nezklamal. Ale zpátky k filmu - atmosferická, chytrá podívaná, plná zajímavých zvratů se skvělým, apokalyptickým sci-fi závěrem, která navíc podrobněji zkoumá vztah otce se synem a jejich priority, které jsou nadřazeny i lásce. Nemám moc co vytknout, naopak chci pochválit mj. kvalitní triky a nehollywoodský závěr. Scéna s padajícím letadlem či vykolejení metra, patří mezi nejsilnější okamžiky Proroctví a zanechá v divákovi hluboký dojem. Opravdu velké překvapení. Řemeslník Proyas si u mě po průměrných snímcích VRÁNA a JÁ, ROBOT, trošku šplhnul. ()

Rogue 

všechny recenze uživatele

Proyas je dobrý režisér, ale tenhle scénář nemohl zachránit nikdo - Shyamalan potkává Emmericha a kopa obludných klišé se na diváka valí s plešatějícím Cagem v první linii. Výsledkem je katastrofický film s intelektuálním poselstvím, který však počítá s nadměrnou konzumací popcornu v sále a je provařený v každém elementu. Dobré hororové sekvence jsou rozemlety rodinnými hodnotami, orchestrální soundtrack naráží na neuvěřitelné charaktery a zbytek prostě jen stojí za houby. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Má-li Nicolas Cage co hrát, tak hraje. V případě Proroctví měl štěstí jak na slušně atmosférický a mrazivě gradující scénář, tak na režiséra, který si s filmy umí opravdu pohrát. Proroctví je po dlouhé době Cageův film (tj. s Cagem v hlavní roli), který můžu doporučit snad komukoliv. Napínavý od začátku až do skvělých finálních 25 minut, se slušnými triky a hudbou Marca Beltramiho, které si všimnete hlavně během dramatičtějších scén. Čisté čtyři, dobrá práce. ()

Niktorius 

všechny recenze uživatele

Od filmu, jehož název zní Knowing, tedy Vědění, bych čekal uzavřenější a důslednější vyprávění, které bude postupně odhalovat a rozplétat nitky počátečního tajemna. Jenže se tak neděje - na konci snímku víme skoro přesně tolik, co na jeho začátku a jako výplň mezi nastolením tajemné situace a její konečným rozřešením-nerozřešením jsou nám servírovány všemožné symboly a aluze odkazující k současným globálním problémům, náboženství (toho je tam nejvíc) a starším Proyasovým filmům, zejména Dark City (tajemné mlčenlivé osoby, rozuzlení ve stylu deus ex machina, konec filmu značí počátek nové, nadějnější, etapy atd...). Proyas z toho sice vytáh, co se dalo, ale přiznejme si, že už byl v minulosti víc působivější a výraznější (Dark City), jakožto i pop-cornově zábavnější (Já, robot.) Knowing je jeho nejšedivějším filmem a patrně brzy zapadá prachem tak jako Lawrencovo I, legend, s nímž si opravdu nemá co vyčítat. ()

Související novinky

Alex Proyas a sci-fi od tvůrce Hvězdné pěchoty

Alex Proyas a sci-fi od tvůrce Hvězdné pěchoty

15.04.2012

Po rozsáhlých přípravách mu studio Warner na poslední chvíli zrušilo biblickou akční fantasy Paradise Lost. Tvůrce Vrány, Já, robot a Proroctví tudíž hledá náhradní projekt. Zřejmě se jím stane… (více)

Vlad Worthington?

Vlad Worthington?

27.01.2010

O projektu Dracula: Year Zero jsme poprvé psali snad před dvěma roky. Vypadalo to, že mezitím skončil někde v škarpě u cesty, ale studio Universal jej oprášilo a chce film natočit tak rychle, aby… (více)

Kytarista, Dracula a sportovní John Woo

Kytarista, Dracula a sportovní John Woo

31.08.2008

...aneb „Novinková smršť 2“. Tak co tady dnes pro vás máme? Brett Ratner je momentálně spojován s adaptací počítačové hry God of War, ale kromě této starořecké mytologické řežby pošilhává i po… (více)

Nový Proyas, nový Cage a starý Poltergeist

Nový Proyas, nový Cage a starý Poltergeist

23.08.2008

Tři značně odlišné projekty v dnešní novince spojuje fakt, že osobnosti, které za nimi stojí, nedávno spolupracovali na mysteriózním thrilleru Knowing. Především je tady režisér Alex Proyas, tvůrce… (více)

Reklama

Reklama