poster

Jack and Diane

Drama / Horor / Romantický / Thriller

USA, 2012, 110 min

Scénář:

Bradley Rust Gray

Kamera:

Anne Misawa
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • George Stobbart
    odpad!

    Hlúpy pokus zviezť sa na popularite typu "Twilight" s prístupom typu "Let the Right One In" a namiesto romantického hororu do toho napratať lesbickú drámu. Jedna nesympatická pribrzdená opacha sa stratí v New Yorku a v obchode stretne druhú nesympatickú lesbickú opachu, ktorá si ju odchytí, aby sa mohli so záujmom oblizovať, či na seba civieť ako hojdacie koníky. Rozbieha sa ich otravná love story a to, že jedna z nich v sebe ukrýva potlačené vlkodlačie pudy je už iba vrcholom nezmyslov, ktoré tento nudný film ponúka. Možno že sa dámskemu publiku, prípadne aspoň lesbickým diváčkam páčiť bude, no môj názor je, že ide o úplnú kravinu.(19.11.2012)

  • noriaki
    ***

    Ví někdo co měly znamenat ty mimózní "hororové" prvky? Připadalo mi jako by se do scénáře zatoulaly z jiného filmu a nějaký snaživec je tam otrocky připsal. Zbytek není až tak špatný. Děj by se dal klidně vepsat do dvacetiminutového hraťasu, a Juno Temple se až nezdravě škatulkuje do rolí roztomilých a přihlouplých slečinek, ale zvládá je zahrát tak kouzelně, že jí to rád odpustím. Jack and Diane je další z řady "jiných" romantických filmů. bořících zažitá klišé. Tenhle se bohužel snaží být až moc "jiný".(18.5.2013)

  • Krissty
    ****

    Až když jsem si přečetla po shlédnutí snímku obsah, pochopila jsem, proč jsem si tenhle film stáhla. Bylo to kvůli vlkodlakům a bylo to už dávno, tak jsem to zapomněla. Takže při sledování Jack and Diane jsem si pořád lámala hlavu nad tím, co to je za potvoru, která se sem tam objeví v zrcadle nebo ve snu. Asi jsem omezená, ale nedošlo mi to, a obdivuji ty, kteří to dokázali poznat bez nápovědy v podobě obsahu. Ale oprostila jsem se od téhle malinké nedokonalosti a když vynechám ty scény s nechutnými vlasy motajícími se kolem srdce, které mimochodem mohli vynechat i tvůrci, bylo by to k užitku, tak je tohle jeden z nejkrásnějších romantických filmů, co jsem kdy viděla. Jack mě prostě dostala, byla nádherná a dokonalá. Ano, chlapi tady budou vyzdvihovat Juno Temple, protože je roztomilá, což je asi pravda, ale Riley Keough by pro mě byla důvodem, proč si film pustit ještě jednou. Vůbec mi nevadilo to nekonečné scházení a rozcházení, právě naopak. Připadalo mi to mnohem reálnější než spousta jiných filmů. Nevím jak vy, ale já jsem taky na začátku vztahu opatrná a neskáču hned do postele, jak to bývá ve spoustě snímků. Takže za tohle tleskám. Co říct závěrem? Snad jen to, že těch témat tam bylo trošku moc, takže bych rozhodně vynechala všechny pasáže s vlkodlakem. Nejlepší pak byla Riley a song Only You. Prosííím, sestříhejte to někdo znovu, ať můžu dát pět hvězdiček!!!(3.10.2014)

  • MA.KI
    ***

    Po režisérově předchozím úchvatném snímku jsem z jeho nejnovějšího počinu dosti schizofrenní, co se hodnocení a vytvoření si jasného názoru na věc týče. ~ Co chtěl básník tímto svérázným dílem, postaveným na principu lykantropie (přeměna ve vlkodlaka), říci, je evidentní. Spousta prvků a motivů slouží jako metafora lásky a pocitů spojených se sexuální touhou a proměně člověka ve zvíře (zde myšleno obrazně), jež může druhým i ubližovat. Jíst jeho maso, ničit jeho orgány. Časté jsou prostřihy či sekvence, kdy vidíme v detailu právě jakési vnitřní orgány, kolem nichž se opínají spletené vlasy. Motiv krve tekoucí z nosu, dívky pijí pouze červené pití… Symboly… ~ I přes velmi povedené scény (snová líbačka v baru za tónů Sigur Rós, mimochodem soundtrack obecně palec nahoru) je snímek Jack and Diane nedotažený, zbytečně rozvleklý,… Z takto perspektivního námětu šlo zkrátka vytěžit mnohem víc. Lepší tři hvězdy. ~ ~ Přeju si, abych tě nikdy nepotkala. Je to, jako bys mi vzala vnitřnosti a já už nebyla sama sebou.(1.1.2013)

  • playboxguest
    **

    V první řadě pozor - tenhle film není horor ani v nejmenším (pokud tedy neberu v potaz proces jeho sledování). Je to de facto jen (pod)průměrné lesbické drama o tom, jak ošklivá puberťačka, která poslouchá Lunetic (no dobře, tak tu původní verzi, ale stejně bych se nedivila...) a má na pažbě víc zářezů jak Casanova (prý), potká hezkou puberťačku, která neposlouchá nikoho a nic a sex poznala jen skrze svůj prostředníček. A tak se divák nějakých sto minut dívá, jak se tyhle dvě otlapkávaj, cumlaj a řešej hovadiny, třeba jak správně oholit bobra. Jo a do toho tu ještě máme tak dvacet prostřihů a záběrů na vlasy omotávané kolem nějakýho slizíku, což má zřejmě evokovat nějaký proces proměny, páč ošklivá lesba se ke konci začne úplně bezdůvodně přeměňovat v něco, co vypadá jak ošklivá, uslintaná figurína s chlupy. Jo prej to má bejt vlkodlak. Takže se sem tam promění, poškrábe svou milou za ušima a zase se vrátí v lidské podobě do její nic netušící náruče. Jo jo, nejen že o tom ráno vlkodlačice nemá ani šajnu, ona je na tom její obět zrovna tak. On tu ten vlkodlak vůbec nemá smysl, je hnusnej (né v pozitivním směru), nic nedělá, nikoho nezabije, objevuje se bezdůvodně, odchází bez následků a vůbec o něm za celou dobu nepadne řeč. No, z obsahu jsem doufala, že by to mohlo být vtipné, ale bohužel, člověk ani nechápe, co tím chtěl básník říct (pokud to teda nemá nějaký skrytý podtext odhalující choleričnost ošklivky, která je frustrovaná, když nedostane co chce - ale horor v tom fakt nehledejte), natož aby se smál. Tak jsem si při filmu holt nejednou řekla: "Juno, kam jsi to vlezla?" Ta holka má na víc! 40%(2.12.2012)