KimiKiss pure rouge
Režie:
Ken'iči KasaiScénář:
Mičihiro CučijaKamera:
Jutaka KurosawaHrají:
Satoši Hino, Haruna Ikezawa, Takahiro Mizušima, Aki Tojosaki, Eri Nakao, Sakura Nogawa, Rie Tanaka, Džun Fukujama, Ami Košimizu, Takahiro Sakurai, Ajako Kawasumi, Rjó Hirohaši, Kimiko Kojama (více)Hrají
Satoši Hino
USA
Nejlepší seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Haruna Ikezawa
Řecko
Nejlepší seriály:
Mononoke (2007) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Šidžó saikjó no deši Ken'iči (2006) (seriál)
Takahiro Mizušima
Japonsko
Nejlepší seriály:
Boku dake ga inai mači (2016) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Usagi Drop (2011) (seriál)
Aki Tojosaki
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Made in Abyss (2017) (seriál)
Juru Camp (2018) (seriál)
Eri Nakao
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kanon (2006) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Sakura Nogawa
Japonsko
Nejlepší seriály:
Azumanga daió: The Animation (2002) (seriál)
Džinrui wa suitai šimašita (2012) (seriál)
Mai-HiME (2004) (seriál)
Rie Tanaka
Japonsko
Nejlepší seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Mononoke (2007) (seriál)
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
Džun Fukujama
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Horimija: Piece (2023) (seriál)
Ami Košimizu
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Takahiro Sakurai
Japonsko
Nejlepší seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Ajako Kawasumi
Japonsko
Nejlepší seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Rjó Hirohaši
Japonsko
Nejlepší seriály:
One Piece (1999) (seriál)
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Kimiko Kojama
Japonsko
Nejlepší seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Posel klamů (2004) (seriál)
Mai-HiME (2004) (seriál)
Kumi Sakuma
Japonsko
Nejlepší seriály:
Monster (2004) (seriál)
Gungrave (2003) (seriál)
Kino no tabi: The Beautiful World (2003) (seriál)