Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Jara.Cimrman.jr
    ****

    V otázkách víry a Boha se obvykle nevyjadřuji, ale jsem rád, že se Bill Maher pustil do souboje s všemocným, vševědoucím a kdovíjakým ještě. Jeho zarputile ateistický pohled na náboženství sice nemá ani na dohled hranici seriozního dokumentu, neboť jeho účelem je, za pomoci demagogicky povrchních otázek, zesměšnit víru v cokoli, ale akademická přesnost by stejně pouze ubírala snímku na zábavnosti. Nebudu předstírat fundovanost v dané problematice, protože jsem chyběl při velkém třesku a ani v mém okolí nikdy nevstal z mrtvých žádný tesař - nehledě na to, že je mi to stejně jedno. Mé hodnocení je tedy pouze prostým důsledkem toho, že jsem se velmi dobře pobavil a neodpustím si na závěr nepřidat jednu skvělou hrozbu: "Klystýr Ducha svatého na vás!"(8.1.2012)

  • *CARNIFEX*
    *****

    Dokument v ktorom populárny komik Bill Maher navštevuje rôzne "posvätné" miesta, stretáva sa s rôznymi "prorokmi" kadejakých cirkví, spytuje sa množstvo nepríjemných otázok, na ktoré ani samotný "veriaci" nepoznajú jednoznačnú odpoveď. Na "počudovanie", v jednej myšlienke sa zhodli všetci. Na dosiahnutie presadenia "svojho" boha, potrebujú zbrane, a vraždiť tých, ktorí veria v niečo iné, prípadne neveria ničomu. Krátky výstižný citát na záver - "Jediný správny prístup k "veľkým otázkam" nie je arogantná istota, znak náboženstva, ale POCHYBNOSTI. Je to jednoduché: Dospejte, lebo ZOMRIETE!"(28.1.2014)

  • Aky
    *****

    Skvělý, netypický, odvážný dokument. V lehkém tónu a s humornou nadsázkou podávané poznání, že všechna náboženství těží z toho, že se člověk bojí smrti, a tak rád přijme jakoukoliv báchorku, která skýtá naději, že smrt není definitivní, a že všechny církve a náboženská hnutí daleko více než o blaho svých oveček usilují o to, získat nad nimi moc; ze které nemusí mít mnohdy víc, než právě ten pocit ovládání lidí.(26.12.2010)

  • genetique
    ****

    Náboženstvo už pre mnohých nie je dnes životnou potrebou, naopak stáva sa terčom a prostriedkom nielen vo vojnových a politických konfliktoch, ale aj terčom médií. Náboženstvo sa dnes, viac ako kedykoľvek predtým, prostredníctvom podobných a iných filmov, dokumentov dostáva do veľkej kontroverzie. Ale to všetko je len krásnou a jednoduchou zástierkou pre biznis. Prachy vládnu svetom, takisto aj otázkami náboženstva. Ja to nikomu nezazlievam, kto sa vie obracať v týchto témach, nech sa obracia, nech kydá, nech polemizuje, nech hľadá medzery, nech vznikajú podobné filmy, ja sa mám aspoň nad čím zasmiať, oponujúce strany sa majú nad čím rozhorčovať, a tých ľudí, ktorí majú pevnú vieru predsa nemôže niečo podobné z ich viery vytrhnúť. Bill Maher by svojou zaujímavou dedukciou, indukciou, analýzou, komparáciou a následnou syntézou dokázal spochybniť fakt, či čierna farba je naozaj čierna a vy by ste začali uvažovať o tom, či to nie je náhodou biela. Takže určite zaujímavý pohľad, často vtipný a sarkastický, čo len pridáva na atraktivite, pretože pozerať sa na túto tému očami vážneho skeptika by ma asi nebavilo. Takže do toho Bill, dúfam, že ešte vytiahneš z vrecka niečo podobné. 85%.(26.5.2009)

  • Morien
    *

    Náboženství je způsob, jak udělat ctnost z toho, že nemyslíte samostatně. To bych z filmu vyextrahovala jako věc, se kterou souhlasím. Jinak je to bída... dělat blbečky z lidí sice neumí každej, ale každýho taky nebaví se na to dívat. Navíc argumentační postup: "Líbí se vám tyhle boty? -"A proč se líbí vám?" nepůsobí nijak zvlášť proklatě intelektuálně, jak asi podle záměru měl, a je vskutku nadužíván. Co mě spíš udivuje, že se to tolika rebelům, co rádi myslí sami, líbí.(5.3.2009)

  • - Během jednoho ze svých vystoupení Bill Maher řekl: „Nejsem skeptik ze zahořklosti. Byl jsem vychován jako katolík a nikdo mě nikdy nezneužíval. Což mě trochu uráží. Asi si nemysleli, že jsem přitažlivý. Ale já byl a oni nevědí, o co přišli.“ (kiddo)

  • - Bill Maher se nechal slyšet, že považuje náboženství za poruchu myšlení, která lidi odvádí od skutečně podstatných věcí v životě. (Krissty)

  • - Maher proslul tím, že o Bohu mluví zásadně jako o „vesmírném taťuldovi“ a o Ježíší jako o „imaginárním příteli“. (kiddo)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace