
Režie:
Ryan NicholsonScénář:
Ryan NicholsonKamera:
Mark Christopher AtkinsHudba:
Steve MooreObsahy(1)
Polnoc, populárna kolkáreň, dve súperiace mládežnícke skupiny vedené Stevom a Samom a ich pomaly, ale isto gradujúca vzájomná nevraživosť.
Agresívni tínedžeri sa postupne cez slovné napádania a hádky dopracovali až k surovému znásilneniu jednej z hráčok. A len tak mimochodom, na scéne sa objavuje maskovaný vrah, ktorý rozsieva smrť všade okolo seba, bez ohľadu na to, kto ku komu patrí...
(beso74)
Recenze (34)
Ano, je to především KOMEDIE! S tímhle pohledem na film si ho alespoň užijete. Poněkud mě drtila prvoplánová vulgární mluva, jelikož nebyla ani účelná, ani vtipná. Vtipný je naopak krvavý masomlejn. Jeden by netušil, k čemu všemu se dá použít obyčejná kuželka.... Byť film používá pornografické prostředky a gore efekty, nejdrsnější je nakonec kolektivní znásilnění, kde toho vidět příliš není, a přesto funguje nejlépe! Jakmile začne maskovaný zabiják vraždit jednotlivé hráče, jde vážnost stranou. Vydařenou smrtí je zabití dvojice během polohy 69, kterou vášnivě zaujali na podlaze záchodků. Kromě znásilnění hlavního grázla zašpičatělou kuželkou a rozmačkaní hlavy (připomněla mi Statečné srdce) byl nejzábavnější automat na leštění koulí... A pokud stále někomu nedocházelo, že jde o komedii, pak ho musela přesvědčit scéna, kdy z oběti vystříkalo několik hektolitrů krve. Atmosféru 80.let se podařilo navodit dokonale, i když možná zbytečně. Ačkoli, hudba nebyla vůbec špatná... ()
Kontroverzní to je. Ale mě se to líbilo. To znásilnění, to byl docela humus ... Pak už to byl takovej slasher... Viděl sem mnohem větší Béčka a nízkorozpočťáky. Tohle je ok, stejně jako Live Feed a Torched. Ryan Nicholson je úchyl, o tom žádná. Ve všech filmech kastruje, znásilňuje, ukazuje penisy ... No asi si tím něco dokazuje či co já vím. Ale mě ten film docela bavil. Nahota, gore, násilí, berevňoučký to je ... akorát ty dialogy, to je fakt úmorný poslouchat, ty to celý strhávaj do sraček. Ale jako celek se mi to líbilo ... ()
Ten Ryan Nicholson musí byť fakt zaujímavý týpek, keď netočí nič iné, len amatérske porno zvrátenosti. Niekedy to však poriadne prehnal, lebo človek asi v tele nemá 20 litrov krvi. Nechutností tam bolo dosť a gore bolo vcelku kvalitné, avšak poriadne mi liezli na nervy debilné dialógy (z toho fuck, shit, bitch v každej vete ma bolela hlava). Postavy vrcholne nesympatické. Bolo to samozrejme lepšie ako sračkoidný Hanger, ale Live Feed sa mi páčil viac. ()
K tomuto filmu jsem přistupoval s docela velkými předsudky - ať už kvůli režisérovi, jehož předchozí snímek je řádná sračka, nebo kvůli posteru, který trapně a lacině parazituje na geniálním plakátu k hororu Maniac. No a měl jsem pravdu! Gutterballs nestojí ani za zlámanou grešli, dostat se mi tvůrčí tým do rukou, přísahám, že by se všem členům stalo něco velice nepěkného. Film se snaží navodit dojem a atmosféru 80. let, bohužel se mu to tedy vůbec nedaří a i podprůměrným představitelům 80's movies nesahá ani po kotníky. Taktéž je třeba říci, že nesnesitelnější partu postav jsem v žádném filmu ještě neviděl, zvlášť chlapec, jehož slovní zásoba byla omezena slovy "shit", "bitch" a "fuck", a díky kterému můžou Gutterballs atakovat první příčky v žebříčku nejvulgárnějších filmů historie, byl opravdu na zabití. Nenechte se zlákat současným přívětivým hodnocením na IMDb (7.8/10) - to je určitě jenom důsledkem zvýšené hlasovací činnosti herců a všech členů štábu (anebo jsem tedy něco "nepochopil" já). ()
Děs běs, kde sehnali takové herce proboha?! To ani nemluvím o zpracování a příběhu. Ale vrátím se k hercům, protože tady jeden opravdu vyčnívá svou neskonalou odstrašující odporností a to je A.J. v podání Nathana Dashwooda, takový odpor k hercovi jsem už dlouho neměl. Ten jeho ksicht a hraní bylo totálně k zbláznění... ()
Zajímavosti (2)
- Slovo “fuck“ a jeho varianty odzneli vo filme celkovo 625-krát, čo činí priemer 6,51-krát za minútu. (Hamaradža)
- Když se Lisa (Candice Lewald) setkává druhý den s Joeym (Wade Gibb) ve výtahu, vyhrožuje mu odplatou a současně ho chytá pod krkem a za choulostivá místa. Ve střídajících se záběrech ho však drží v rozkroku i pod krkem stále pravou rukou. (Prochy38)
Reklama