Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Fosgo
    ***

    Čtyřicetiletá divadelní herečka je obklopena kolegy i postavami Turgeněvovy hry Měsíc na vsi. Vzpouzí se osudu, občas se ztrácí v touze nalézt toho pravého, snaží se naplnit svůj život. Dávno zemřelí se zjevují... a existence je prolínání vlastního života s životy postav z divadelní hry. My diváci občas nevíme, hraje se divadlo nebo probíhá realita? Zajímavě natočený film je křehce ženský, sentimentu je dávkováno trochu přes míru.(23.4.2009)

  • chrispe
    **

    Jak já bych chtěla tenhle film pochopit (a teď nemyslím tu zjevnou hlavní dějovou linku). Svým způsobem se mi hodně líbil, ale ani po druhém shlédnutí (jasně, bude jich určitě muset být víc) se mi neodhalila spousta významů, ukrytých v jednotlivých scénách. Nebo snad hledám něco, co tam není a je to opravdu jsem podivná slátanina velkých gest? Dost možná bych tomu filmu bez Valerii Bruni Tedeschi ani víc šancí nedávala, ale tahle herečka mě něčím fascinuje.(18.5.2012)

  • magnolia
    *

    příšerné! příšerný scénář i režie. všechny role by zasloužily pořádnou po tlamě, aby se probudily - a to především hlavní hysterka, které emočně i intelektuálně táhne na deset. příšerná zhovadilost. / a ještě poznámka: to, že je to malý nezávislý francouzský film v exotických divadelních kulisách s romanticky nepochopenýma hercema, co hrají ruskou klasiku a mluví s mrtvýma na stromě, neznamená, že si budu hrát na sofistikovaného intelektuála a dám tomu pět hvězdiček. / ok. dobře. nakonec jedna hvězdička za "in the mood" a garrela.(30.1.2011)

  • Chapocka
    ****

    Mám ráda tenhle způsob vyprávění, herectví a pohled na svět protknutý nadhledem. Navíc mě, jako divadelnici, nadchla "sonda" do zkoušení Turgeněva po francouzsku. Udělat ze 13 osob 4...hm! Výtečná hlavní představitelka a brilantní konec. (Celou dobu jsem si říkala, že to plavání tam není jenom tak...) Příjemný film.(24.8.2010)

  • raroh
    ****

    Určitý romantismus (i když Turgeněv, kolem nastudování jeho dramatu Měsíc na vsi - které mi přijde hodně nápadité - se celý film motá, nebyl autorem romantickým) 19. století přenesený z tehdejšího Ruska, z něhož přichází přízrak Turgeněvovy hrdinky, který se zjevuje její divadelní představitelce, do Francie začátku 21 (což je vyjádřeno i hudbou - hlavní hrdinka stále slyší klasickou romantickou hudbu, naopak Turgeněv je doprovázen neworleanským jazzem, třebaže dekorace odpovídají 19. století). Navíc z pohledu ženy, nikoliv však feministky, ale ženy tápající (mírně woodyallenovské, přenesené ovšem do autentického světa "dělníků" divadla).(17.1.2011)

  • - Valeria Bruni-Tedeschi, představitelka osobitých žen ve filmech Françoise Ozona, Claire Denis či Clauda Chabrola, natočila v roce 2007 tento svůj druhý celovečerní snímek, za nějž získala Zvláštní cenu poroty na festivalu v Cannes. [Zdroj: Artcam] (POMO)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace