• paascha
    *

    Celá plejáda nesympatických postav se proplahočí scénou, odříká svých pár slov polským přízvukem, a zase zapadne do mlhy zapomnění. Nebavilo mě to. Jediné, co stojí za zaznamenání, je fakt, že režisér Krejčík dokáže ve svém věku a stavu ještě natočit film. Úroveň tomu trochu odpovídá, nicméně i tak klobouk dolů. Když jsem onehdá poslouchal jeho meldování na schůzi zastupitelstva Prahy 6 na téma Proč starosta nezakáže zlé lékárně na Kulaťáku prodávat rozbité teploměry, přičemž on může dokázat jejich nefunkčnost na vlastním těle, mě dost pobavilo. Beru proto tento počin jako humanitární akci debila Janečka, který si utrhl od vlastních nenažraných úst zloděje a zasponzoroval ubohého prducha.(26.9.2010)

  • Eluin
    *****

    Možná jsem trochu nadhodnotil, ano, ale zdejší hodnocení mi přišlo velmi nízké. Je to televizní film, neočekával jsem bůhvíjakou kameru, ale líbilo se mi prostředí první republiky (byť exteriérů tam pochopitelně moc nebylo), ale ta atmosféra, kostýmy a čapkovsky morálně komplikovaní lidé, to podle mě Krejčík zvládl převést na obrazovku velmi dobře.(8.1.2012)

  • triatlet
    ****

    Jiřímu Krejčíkovi se podařilo obsadit herce, kteří vytvářejí atmosféru povídky. Smekám před Budařovým rozsahem (např. při srovnání také s bratrskou rolí ve Václavovi). Jiří Krejčík také sám volně upravil Čapkovu povídku. Pokud zamýšlel dvoudílný televizní film, možná by ještě lépe vystihl vývoj vztahů mezi postavami. Přesto na televizní film dokonale připravené interiéry, kostýmy, odpovídající hudební doprovod.(26.9.2010)

  • Karlos80
    ***

    Milé překvapení a to i přes to že literární předlohu jsem nikdy nečetl, překvapila mě mladičká studentka VŠMU Marcinková, docela jsem ji roli věřil. Doba se od tý doby moc nezměnila, peníze dál vládnou světu a existenční problémy, má čím dál tím víc lidí. Na filmu mě štvaly trochu nevěrohodné kulisy ale jinak nemám moc výhrad. Krejčík i v pokročilém věku, předvedl že stále umí.(26.9.2010)

  • Fajt
    *

    Velice nákladný film, s celkem obyčejným příběhem o naivním děvčeti. Jinak perfektně zobrazenou dobu první republiky, zbytečně kazí úplně amatérské anachronismy, které do té doby nepatří. Korunu všemu, ovšem nasadila Ester Kočičková se svojí ukázkou jak správně držet příbor, věřím, že se Guth-Jarkovský obrátil v hrobě !!!(28.9.2010)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace