Reklama

Reklama

Vinyan

  • Česko Dobyvatelé barmské džungle (více)
Trailer

Neschopni akceptovat ztrátu svého syna v katastrofickém Tsunami v roce 2005, Jeanne a Paul zůstávají žít v Thajsku. Jeanne, upnutá k faktu, že tělo jejich syna nikdy neobjevili, utvrzuje sama sebe, že jejich syn byl po katastrofě unesen překupníky drog a stále žije. Paul je skeptický, ale nemá sílu sebrat své ženě poslední naději. Oba se vydávají na hrozivou cestu tropickou džunglí ovládnutou piráty - ve své paranoie objevují nadpřirozenou říši, kde mrtví nejsou nikdy skutečně mrtví a kde se noční můry a posedlost protínají s hrůzostrašnou realitou. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (148)

larelay 

všechny recenze uživatele

Uprimne povedane, strasne rada by som napisala nieco zmysluplne ohadom tohto filmiku, ale momentalne to musim este stravit, pretoze ma to neuveritelne dostalo. Uz obrovske titulky na zaciatku davaju tusit, ze nepojde len tak o priemerny snimok a bude si musiet najst svoje publikum. Prva hodina plynie vcelku rychlo, s tym, ze ocakavame, ako sa to bude vyvijat dalej, ci sa im podari syna najst, podotykam, ze sa skor prikladam ku drame, ale posledna pol hodina dala filmu korunu. Film je o manzelskom pare, ktoreho znici vlastna (bez)nadej po hladani svojho strateneho syna, kedy sa ich usilie postupne preklapa do pomalej, ale istej cesty do "pekla". Tajomno Thajska, psychicke rozpolozenie zo straty dietata, tuzba po jeho najdeni a obetovanie vsetkeho, co pre vas bolo kedy vzacne... Rozhodne stoji za videnie. ()

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Pochmurné drama o hledání dítěte ztraceného po tsunami v Thajsku. 1) Nečekejte žádnou podobnost s Indianou Jonesem či běžnými adventurami. Děsivou temnou atmosféru snímku umocňuje fakt, že všechny postavy ve filmu jsou nesympatické. 2) Taky by to mohl být reklamní film pro turisty směřující do barmské džungle za dobrodružstvím nebo za nákupem zbrusu nového dítěte. Těžko říci... 3) Hloupý český název filmu (Dobyvatelé barmské džungle) svědčí o neznalosti, ignoranci a zjevně flákačské práci toho, kdo jej snímku udělil. ()

Reklama

Šakal 

všechny recenze uživatele

„Tak trochu“ jiná Apokalypsa. Nečekejte kapitána Willarda hledajícího plukovníka W. E. Kurtze, ale manželský pár pátrající po svém (zahynuvším?) synovi. Tj, Vietnamské peklo zaměněno za Barmské resp. trauma zvané válka nahrazuje trauma zvané ztráta syna. Že je celkem pochopitelné, chytnout se (pokud existuje) i sebemenší naděje, stejně jako se dá pochopit, že postupně člověk ztrácí zdravý úsudek a to tím víc, čím více se upíná k samotné myšlence, je (zcela) v pořádku. Tímto jsem chtěl pouze (za)reagovat na zdejší komentáře o nelogičnosti, divnosti apod. výrazivech. Možná by postačilo dávat lehce pozor (nikoliv pasivně, ale i aktivně se zapojit), to zejména v pasáži vysvětlující samotný význam slova vinyan resp. kdy je (po)užit. SPOILER ......ale ON není mrtvý. Zapalte ji za mě.... Když už jsem užil spojení F.F. Coppola - Apokalypsa, jistě by se slušelo také dodat L. von Trier a jeho terapie zvaná Antikrist. Pokud se vám (zde) zdálo, že „tohle už jste někde viděli“ vězte, že nejde o podobnost čistě náhodnou. Co se technického provedení (snímku) týče: herecky (ústřední duo E. Béart – R. Sewell přesvědčivě vládne), filmařsky (kameraman B. Debie „čaruje“), hudebním doprovodem... na vysoké úrovni. Přesto mistr Coppola popř. provokatér Trier jsou resp. jdou (o poznání) dále, takže 80% je (zasloužené) maximum. Přesto pro 5* hodnocení mám pochopení. Rozhodně víc, než pro ty 1* popř. odpad. Už pouze pro samotný fakt, kolik otázek tento snímek Fabrice Du Welze nastoluje a zároveň (mě) „nutí“ se nad ním zamýšlet i druhý den po projekci. P.s. docela by mě zajímalo, kdo (na csfd) má na starosti (o)značení žánrů. Že každý druhý snímek je označen přízviskem mysteriózní, jsem si (za tu dobu zde) tak nějak již zvyknul, ale obdarovat tento snímek visačkou horor, na to už člověk musí opravdu (hodně) zapřemýšlet. Otázkou zůstává čím. Mozkem tedy zcela jistě ne. Ten ostatně určitě nepoužívali ani pánové distributoři při českém překladu. Tohle totiž není, troufám si rozhodně tvrdit, „nešťastné“ nedo(po)rozumění, ale (cílený) podvod na divákovi. P.p.s. J*A*K*U*B*E a kde je (podle tebe) ta „ospravedlnitelná“ hranice (počet dětí). 11?! Zajímavý komentář (pro mě): Nick Tow ()

strougy 

všechny recenze uživatele

Nudná a rozvleklá historka o tom, jak na psychiatra zralá matinka s tatínkem pátrají po ztraceném synáčkovi v Barmské džungli a kdo jim pomůže, špatně dopadne. Film zábavný asi tak stejně jako noční přenosy z poslanecké sněmovny. Normálně bych neztrácel čas psaním komentáře, ovšem Subjektiv prý potřebuje zvýšit reputaci, tak:" Subjektive, tvé jasnovidné schopnosti jsou úžasné, neb si odhadl přesně závěrečnou pointu takřka třicet minut před koncem." :-) PS: Skrze jednoho udrbaného biologa se mi doneslo, že mě jeden zdejší salonní intelektuál osočil z nepochopení filmu. Na to mohu odpovědět jednak to, že určité filmy si chápání nezaslouží, jednak tohle. Tse! ()

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Nejdříve je to tak nějak dobrodružně pojaté drama, pak se to začne nořit do bahna psychologického dramatu a pak začne téct krev. Nemůžu říct, že by mi některá z těchto rovin nějak vadila nebo se mi dokonce nelíbila, to opravdu ne. Ale dohromady mi to prostě nějak nesedělo. A moc tomu nepomohli ani jinak (a tady vlastně taky) výborní Emmanuelle a Rufus. Nevím, prostě mi tam něco chybělo, jako by něco zapomnělo být vyřčeno. V něčem mi to vzdáleně připomnělo Kongo – tam taky člověk nevěděl, co od toho pořádně žánrově čekat a byl trochu překvapen. Možná to bude chtít někdy po čase druhou šanci. ()

Galerie (21)

Zajímavosti (2)

  • Emmanuelle Béart měla během natáčení dvakrát zánět v uchu. (Cheeker)
  • Scéna v go-go baru byla natočena hned první den. (Cheeker)

Reklama

Reklama