Reklama

Reklama

VOD (1)

Připojte se k akční jízdě/seznamte se s komandem tří nejkrásnějších žen, jaké jste kdy ve filmu viděli! Hel, Trixie a Camero jsou opravdové sexbomby, které vedle svých vnadných křivek ovládají také všechny typy zbraní a pěstní souboje. Společně hledají v poušti diamanty v hodnotě 200 milionů dolarů, aby mohly začít své životy od začátku. Jednoduchý plán se ale zkomplikuje, když se proti nim postaví největší lotři místního podsvětí. Nenechte si ujít tuto atraktivní podívanou plnou skvělých comicsových triků a zběsile nádherných žen! (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (428)

POMO 

všechny recenze uživatele

Bez blondýny?! Neodpustiteľné! A i koncepčne nerozumné, pretože vo flashbackoch, kde hrdinky zbesilo striedajú šatnik i celkovú imidž, sa divákovi často pletú. Ináč ako-tak zábavná nízkorozpočtová blbina, v ktorej sa postavy miestami chovajú ako idioti, a ktorá je plná presne toho, čo chýbalo slušňáckému Snyderovmu Sucker Punchu. Teda sexu, sexu a sexu. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Jarda Kužel z divize by své hodnocení odůvodnil asi takto "kozy, chlapci, kozy". Takhle nějak podobně bych natáčel filmy, kdybych dostal příležitost, jen bych rozhodně nepřerušoval tu lezbí hrátku v tom vlečnáku, ta se rozjížděla úplně nad poměry. Holčíčí fighty vynikající, záběry na kozy a prdelky taky oscarový no prostě úplněj hold filmovýmu umění. Na můj vkus tam bylo až příliš mužů, tuším dva - tři, moc jsem jim nevěnoval pozornost, ale i tak svou přítomností zbytečně vyrušovali. Vyhodit mužský role, zajít do bordelu a nabrat ještě tři, čtyři herečky a Oscar by tenhle majstryštyk nemoh minout. ()

Isherwood 

všechny recenze uživatele

Nejnadrženějších 100 minut roku v taktovce tří nadpozemských samic a režiséra s mozkem v koulích a libidem mimo tabulky. Nic zábavnějšího si chlap nemůže na závěr roku přát. Děj z flashbaků, zbraňový prototyp od CIA, Herkules a nekonečná spousta záběrů na kozy a zadky v těch nejtáhlejších kamerových zpomalovačkách od dvojky Transformerů. Nemá to smysl, ale je to nahláškovaná, antifeministická zábava, která ač vlastně trčí na zapadlé pouštní cestě, jede rychleji, než namazaná lubrikantem. Ano, dokonalý antagonismus Stmívání. :) ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Tak nebudu suchar a ohodnotím to tady taky. Kurevská nakládačka se totiž fakt hrozně blbě hodnotí. Film se nedá brát subjektivně a ani objektivně. Subjektivně je to totiž sračka a objektivně je to taky sračka. Jenže pořád to má něco do sebe. Jedná se vlastně o takovej příběh nepříběh uprostřed pouště, kde jsou tři kurvy, který se pořád polejvaj vodou (no spíš volejem), občas někam majznou krumpáčem, ukážou kozy, prdel, boky (jak se jim tam při každým majznutí všecko klepe) nebo jim z prdele vystřelí jiskry a oni vodlítnou kamsi do prdele. Vlastně se to hodnotit ani nedá. Je to jenom taková sebranka úchyláků, kteří si dělají prdel z akčních filmů a hlavně toho, co chlapy tak rajcuje. A podávaj to uplně brutální ironickou formou, že víc ironicky už to ani nejde. ()

Renton 

všechny recenze uživatele

Scénář: Eric Gruendemann, Rick Jacobson .. Cudné (i lesbická scéna v oblečení), hloupé (sice občas s vtipným nadhledem), příšerně laciné (zejména efekty) a dlouhé (protahovaný tvůrčí zápas se zpětným odkrýváním děje a "údernou" pointou). Zkrátka potenciál zadupán do pouštního písku. Julii Voth ten tupoučký výraz alespoň nejvíce slušel. Jinak, žádné záběry na prsa a zadky - jen na dekolty a zadní části kalhot/sukní, které jsou opravdové vzrůšo leda pro panice. ()

RedAK 

všechny recenze uživatele

Doposud si plně neuvědomuji, co že se to vlastně stalo, ale bylo to lepší než bandaska lysohlávek zapitá flašou absintu! ()

Superpero 

všechny recenze uživatele

Hehe to byla prdel :D Trojice sexy lesbiček hledá poklad a furt střílej, boxujou nebo se polejvaj vodou ve zpomalenejch záběrech. Bavila mě ta nadnesená brutalita, přemrštěný zbraně a komediální scény alá sex jeptišek ve zpovědnici, nebo bitka s japonkou ve školaččí uniformě. Z megastylovejch úvodních titulků hned pochopíte, že toto má být pocta filmům jako Faster Pussycat Kill! KIll! a já to beru. Pobavil jsem se hodně a navíc tam hraje Herkules i Iolaos :D:D:D Každopádně ze slečen mě nejvíc uhranula Julia Voth aka striptérka Trixie. ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Které dvě okolnosti brání ženám v tom, aby byly stejně dobré jako muži? Je to sex a děti. Aby nedošlo k nedorozumění, v řadě textů jsem se žen zastával (The Ugly Truth, Obsluhoval jsem anglického krále). Chci se ale podívat na problém i z druhé strany. ____ (i) Začněme u sexu. V sexu je aktivnější vždy chlap, neboť má penis. On je hybatelem událostí, tím, kdo pohybuje pánví dopředu a dozadu, zatímco ženě nezbývá než pobývat v pasivní služebné poloze. Ženský křik při milování je pouhou reakcí na mužskou akci a čin. Penis předurčuje muže k tomu, aby inicioval sexuální polohy, určoval jejich střídání a volil rytmus i tempo celého sexuálního aktu. Mít penis je jen jiné vyjádření pro to být kreativní. Tato skutečnost je ve shodě s tradiční představou o sexu jako o exkluzivní doméně mužského tvůrčího ducha, který se svou nezávislou a inovativní tvorbou a svým nekonvenčním způsobem myšlení staví do opozice vůči ženě, která při sexu zůstává v roli poddajné loutky, hraničící s obětí. Nečinná pozice ji během milování odvádí od lásky a erotiky k myšlenkám na úklid a neutřený prach na nočním stolečku. Ženy jako znehybnělé předměty nacházíme v historii západního umění nakonec odjakživa. Ze stejného důvodu – chlap má penis, žena ne – radikálně selhává idea dominance a submisivity, která se rozmohla v široké škále D/S praktik, neboť chce-li žena znásilnit chlapa, dostává se do úzkých. Obráceně to není problém, chlap partnerku sváže a s jejím svolením ohleduplně opíchá, nicméně žena v dominantní pozici chlapa explicitně znásilnit či jakkoliv jinak sexuálně vyexploatovat nemůže. Proto se musí uchýlit k náhražkovým proprietám, jako je bičík, devítiocasá kočka, latex či PVC. Žena si samozřejmě může nasadit připínací umělý penis, akorát se tím ale vystaví trapné roli čápa, jemuž v pohádce předložila liška řídkou polévku na mělkém talíři, a ten ji svým dlouhým zobákem nemohl nabrat. Rozpolcenost ve statusu mužů a žen ve společnosti, kultuře a umění, na nějž upozorňuje feministické myšlení, dokládá i role muže při D/S hrách, která zůstává úplně stejná jako při běžném sexu, zatímco žena je oproti mužskému protějšku nucena se přizpůsobovat a měnit nepřirozeně své chování. Také nucená sexuální abstinence nahrává mužům: Penis se dá vždycky uříznout, ale jak zapomenout na prázdnotu vagíny? Díra, kterou má pod břichem, musí ženě bez partnera připadat strašně zbytečná (poslední dvě věty pocházejí od misogyna Houellebecqa; takovou sviňárnu bych nenapsal ani já). ____ (ii) Druhá odlišnost mezi ženami a muži spočívá v tom, že ženy mohou rodit děti. Banalitou takovéhoto konstatování se nenechme odradit; důsledky jsou dalekosáhlé. V prvé řadě děti zdůvodňují větší přízemnost žen oproti mužům. Žena vychovávající nevzrostlé malé dítě je nucena směřovat svůj pohled do země k maličkému a kromě toho během i po těhotenství obvykle ztloustne a následkem gravitace směřuje do země. Žena se pochopitelně může rozhodnout děti nemít, ale to ji odsouvá ještě více na okraj, než když děti má a je nucena se podřídit nespravedlivému patriarchálnímu rozvrhu světa. Za druhé odsouvá ženu mateřství a děti na rozhodně ne zanedbatelnou dobu z veřejné sféry do sféry soukromé, kde se odehrávají pouze druhořadé apolitické ahistorické úkony nezávislé na vnějším světě (nakupování a uklízení se děje za každého režimu, ať totalitního, nebo demokratického). Dualita vnější-vnitřní, která spoluzakládá binární systém zapadni filozofie, měla od antiky nezpochybnitelný vliv na společenské uspořádání a tzv. pohlavní dělbu práce. Zatímco místem ženy je domov, což řada myslitelů od Aristotela po Freuda vykládá jako logický důsledek tvaru těla ženy a jeho skrytých pohlavních orgánů, místem muže byla veřejná prostranství, kde se diskutovala res publica a tvořily dějiny a „velké“ umění. Na problematiku dětí naráží i homosexualita. Děti jsou posledním klenákem, který zbývá homosexuálům do úhledné klenby; kamenem, který ale nikdy nemohou vydobýt a klenbu jím uzavřít, poněvadž děti jednoduše mít nemohou. Je to ta poslední hranice, kterou nikdy nepřekonají. ____ (i+ii) Podle většiny feministek může za nerovnost pohlaví vzdělání a instituce, společenské a rodinné předsudky, ještě nedávno běžné vyloučení žen z výuky na akademiích a univerzitách apod. Nebo-li kulturně a sociálně vytvořené rozdíly. Jenže sex a děti jsou biologické rozdíly. A neexistuje způsob, jak je překonat. Jsou věčným prokletím, uvaleným na nás přírodou. Bitch Slap lze proto nejlépe číst jako „touhu žen být mužem“, respektive být ženou a umět se pohybovat v prostředí mužů (opakem jsou zženštilí muži jako Hugh Grant - slovy Bloodhound Gang, just another dick with no balls - nebo Tom Hanks). Radikální narušení konzistence ženských postav se v Bitch Slap projevuje znegováním všeho shora uvedeného, co brání ženám být stejně dobré jako muži, tzn. že se tu v prvé řadě všechny tři zlobivý holky chovají jako chlapi s příkrým macho slovníkem a ptáka jim nahrazují velký bouchačky, a za druhý je od jakékoliv eventuální spojitosti s mamkami od plotny vzdaluje to, že děti nemají a v brzké budoucnosti zjevně ani neplánují; jen by je brzdily v rozletu. Jakkoliv se stavím proti voyeuristickému potěšení z kochání se pozastaveným, erotizovaným obrazem ženy ve filmech a upozorňuji na nelichotivé role, jaké na ženy vyzbývají v populární kultuře, ani desítky odrůd feministického myšlení, stovky souborných antologií a tisíce nejrozmanitějších statí prostě a jednoduše nezpůsobí, aby ženám narostl penis a muži rodili děti, respektive aby se muži rodili bez penisu a ženy se vzdaly dětí. Zviditelnění žen jako svébytných subjektů v dějinách i současnosti navíc podrývá skutečnost, že k jejich emancipaci dochází v anomálních oblastech druhotných žánrů, jako jsou slashery (Texaský masakr motorovou pilou), revenge filmy (I Spit on Your Grave), grindhousey (Auto zabiják), karate béčka (Mise spravedlnosti), women's cinema (Riddles of the Sphinx) nebo postfeministický campy (Xena). Mainstream je ženám tradičně odepřen. ____ Film samotný je učiněný nářez. Takovou intenzivní rozkoš jsem si prožil naposled u Zombieho Vyvrženců pekla. Digitální (videoherní) logikou a estetikou řízená závěrečná plochá a barevně veselá pop-artová přestřelka, kterou opanuje Kevin Sorbo s dvojící automatů, je něco neuvěřitelného – a neuvěřitelně zábavného. Oproti uctívaným a citovaným zdrojům jako Faster, Pussycat! Kill! Kill! se nám v Bitch Slap akorát znatelně zkomplikovalo vyprávění, ačkoliv proměna grindhousovské hyper-stylizace v hyper-narativizaci díky přesunu diváků z rušných drive-inů a grind-houseů k domácím videím a přehrávačům, kde mají více klidu k přemýšlení, byla patrná už u bikerské retro exploatace Hell Ride. Zde ovšem dosáhla symbolického vrcholu v radikálním rozkolu mezi postmoderním uměním „povrchu“, „dopadu“ a „vjemu“ (politika těla a performance art – tělo jako bojiště) a moderním uměním „významu“, „hloubky“ a „interpretace“ (nenadálý zvraty a zlomy v příběhu – tělo jako myslivna). Oscar Wilde je mrtev. Ať žije Rick Jacobson s heslem pro třetí tisíciletí: Jak je důležité míti koz... penis! () (méně) (více)

Fr 

všechny recenze uživatele

Nakopu ti zadek na všechny světový strany, až budeš úplně na ruby. Pak ti rozjebu cecky na kousky a nakonec si to s tebou rozdám tam dole, ty feno!..... (povídala žena ženě) V hlavní roli: sexy ženský a jejich vnady, sexy prádlo, záběry jako z Hustleru, násilí a občas kurevsky dobrá muzika (namátkou metal core Walls Of Jericho). A co jinak? Scénář stejně ,,famózní“ jako třeba Crank 2, zápletka skoro dokonalá jako v Obvyklích podezřelích a závěr vystřižený z Mad Maxe. Dvojky! Občas jsem se začal bezdůvodně smát. Taková zhovadilost!! Nebo je to geniální? Prostě UJETINA, která je nezajímavá, až je skvělá!!! Jak to bylo před 4mi, 6ti hodinama? Před 5ti dny? Dlouhá cesta až na úplnej začátek k zjištění, proč jde těm třem holkám v poušti o kejhák a jaký je jejich tajemství. A hlavně... KDO JE MALÍČEK!!?? Hodnocení? Já fakt nevím a nedivím se ani těm, ani těm. Jakožto milovník abstraktu, zůstanu někde uprostřed s tím, že tohle už nikdy neuvidím. PŘÍBĚH ** HUMOR * AKCE *** NAPĚTÍ * ()

kiddo 

všechny recenze uživatele

Potenciál drsného pouštního exploitationu se třemi sexy kočkami na jehlách a s velkýma zpocenýma kozama jde do kytek ve chvíli, kdy je „vylepšen“ nelineární strukturou a lá Memento s flashbacky ve stylu céčkového thrillerového akčňáku, mizernou zadní projekcí a zbytečným dělením obrazu, což, věřte nebo ne, řiďounký příběh nijak zvlášť nevylepšuje. Nevtipné, klišovité, upocené, aspoň že ty kozy se povedly. Vlastně se povedly tak moc, že z pouštního exploitationu je rázem lesbické soft porno. V tomto ohledu doporučuji. ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Název filmu mluví za vše!! Jestli máš rád Kozy a Krev, tak tohle je to pravý pro TEBE!! Začíná to jako levný Porno Film Končí,však jako Akční Masakr Ala Tarantino Style! Ve filmu jsou skvělé Cat Fighty, Lesbické scény, Štavnaté, Kozaté Antihrdinky a na závěr přijde i sám Herkules! Nebýt tak přehnaného digitálního Konce dám i za 4*. ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Z projektu propagovaného jako prvoplánová braková podívaná se vyklubalo sofistikované dílo, které představuje vrchol filmové kategorie girls with guns, a to především z genderového hlediska. V předchozích filmech byly silné ženy buďto mstící se oběti, které k aktivitě vyprovokovalo na nich spáchané násilí, či sebevědomé ženy s vlastními ambicemi v mužském světě, které ovšem byly na mužích do určité míry závislé kvůli své heterosexuální orientaci či touze po rodině. Tentokrát jsou hrdinkami tři lesby, které navíc nemají ani pomyšlení na jakoukoli podobu rodinného života, který by je přibližoval tradiční společnosti. Film ovšem zachází ještě dál a důmyslně podvrací i samotnou fetišizaci silných žen na plátně (k jejíž historii se obrací v úvodních titulcích). Sekvenci, kde se trojice vnadně oděných hrdinek s vypasovanými dekolty polévá ve zpomalených záběrech kýbly vody, sice na první pohled vypadá jako vrchol přímočarosti, ale při tom je to zásadní scéna filmu. Hrdinky si totiž jsou plně vědomé, jak jejich vodní hrátky vyznívají, ale díky své orientaci si to samy užívají. Zatímco jinde (např. playmate videa či libovolný díl "Pobřežní hlídky") by se takto ženy předváděly publiku a jejich pózování by ve vyprávění nemělo žádnou logiku, či by bylo ozřejměno pohledem muže, tentokrát je díky vzájemnému aktivnímu laškování žen divák odsunut do pozice pasivního přihlížejícího, který je z hrátek vyčleněn. Vrcholem filmu pak jsou závěrečné titulky podložené záběry natřásajících se ženských těl v negližé zarámovaných od krku dolů. Tato objektivizace ženských těl je na samém konci rozmetána tím, že se dívka skloní a tím se do kamery se sadistickým pohledem (zdůrazněným hororvě stylizovanými výpadky filmového materiálu) podívá hlavní manipulátorská postava filmu, která se vyžívá ve vodění druhých za nos. Jako by hypnotizér zatleskal ve chvíli, kdy svou oběť uvedl do krajně trapné situace a nechal ji v plném vědomí vychutnat její potupu. Je krajně absurdní, že řada lidí tento snímek považuje za chlapskou podívanou. ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

Ultimatni jizda, Jacobson je naprostej krutak. Sto minut o tom, jak tri devky hledaj neco v pousti a sem tam se s nekym porvou je totiz neskutecnej giga masakr. Vetsinu zaberu vyplnujou kozy nebo zadky narvany v tesnejch hadrikach, to samozrejme v super detailnich spomalovackach, do toho sem tam pekne krvavy bitky a prestrelky, hyper drsna hudba a diky hromade stylovejm flashbackum se predstavi kompletni osazenstvo Xeny i Herkula a je skoda, ze vetsi prostor dostane jenom Michael Hurst. Cely to je natoceny jak neco mezi lacinou, trikove nic moc uchylarnou a super nabusenejma ultra cool zaberama a pribeh dokonce predlozi i par zvratu. Proste sto minut koz, zadku, krvavejch bitek a ultimatnich hlasek o pickach a kozach a ja se bavil jako uz dlouho ne. ()

Slasher 

všechny recenze uživatele

3 akční kundičky kopou v poušti poklad, masej se, lízaj se, mačkaj se a špulej kozy, vychcávaj jedna s druhou, přehrávaj, koušou si bobry. Do toho maximálně dementní příběh s desítkou debilních zvratů, a stejně tak blbý počítačový triky (což je ale stejnak ukradený). Chvilku trvalo než jsem se konečně chytnul a odhadnul co to sakra ve skutečnosti je, dál už jen dobrá 'vypněte-mozky' retro zábava. ()

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Tak tohle je prostě neuvěřitelná paráda!!! Po excelentní reakci na staré grindhousy/blackpoitaition Black Dynamite zde máme další výbornou reakci a parodii na "girlploitation" (asi tento pojem neexistuje oficiálně, jen jsem si ho vycucal z prstu ...). Prostě perfektní akční, brutální a ujetá jízda kde se předváděj tři holky různých typů, jak psychologických, tak "estetických", přehlídka ženský krásy s ženskou brutalitou, ale i naivitou ... Ten film se absolutně nebere vážně, nic ze sebe nedělá, má výborně trapné trikové efekty, výborně ujetý děj ... výbornou akci a vyústění děje, brutalitu, krev, násilí ... Prostě šíleně zábavná jízda těžkého BÉÉ - kalibru!! ()

movie 

všechny recenze uživatele

BITCH SLAP je určitě jedna z divnějších (a zároveň celkem originálních) věcí, kterou jsem kdy mohl vidět. Hodně úchylná a nezřízená pocta tvorbě Russe Mayera, u které je pochopitelně nutné se trochu odpoutat a nic moc neřešit (což bych v tomto případě skutečně vůbec nedoporučoval). Thumbs up za minirole Kevina Sorba (HERKULES) a Lucy Lawless (XENA), tomu říkám promyšlený casting. #420 ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"To je takovej problém hodit chlapovi prášek do pití, zatímco mu honíš ptáka?." Proč tři polonahé slečny kopou na poušti jámu? Protože hledají poklad. Proč přitom lejí vodu na svá trička? Protože je jim horko. Proč si zasouvají jazyky do úst a propleskávají se pěstmi, když strážci zákona i gangsteři mohou být za rohem? Aby si cílový divák nemrava užil trochu vzrušení, trochu boje a nepřemýšlel o tom, jestli někdy viděl větší kravinu. Přesto si myslím, že by každý chlap, který k filmu dobrovolně usedl, měl za tohle pokoukání zaplatit alespoň minimální cenu - hvězdu za slečnu. Pokud dá méně, pak mám podezření, že ho v mládí týrala matka, má radši chlupaté hrudníky nebo žije v bludu, že tímto úkonem dává najevo svou intelektuální převahu. Tady se zkrátka k myšlení musí používat jiný orgán než mozek. ()

BadoXXII 

všechny recenze uživatele

Krásne ženy! + Herkules a Jolaus. Inak veľmi dementné. Chcelo by to ešte viac záberov na tie zvodné ženské telá. ()

Reklama

Reklama