poster

Vzkříšení

  • Česko

    Vykopávači mrtvol

  • Velká Británie

    Resurrection Man

  • Slovensko

    Vykopávači mŕtvol

Drama / Thriller

Velká Británie, 1998, 102 min

Režie:

Marc Evans

Kamera:

Pierre Aïm

Hudba:

David Holmes

Producenti:

Andrew Eaton

Střih:

John Wilson

Scénografie:

Mark Tildesley, Edward Thomas

Kostýmy:

Nic Ede
(další profese)
  • Faye
    *

    Tak po tomhle filmu bych dobrovolně nikdy v půjčovně nesáhla a dobře bych udělala. Ta 1* je pro Stuarta Townsenda a „jeho“ Viktora. „atraktivní muž, který se těší fanatické loajalitě svých pobočníků“.Jinak nevím, nic jiného než brutalitu, totiž tohle ponuré „dílko“ nenabídlo, a jestli nabídlotak jsem to nepoznala.(21.7.2005)

  • Tiiso
    *

    Po shlédnutí tohoto filmu mě nenapadají žádné hluboké myšlenky, které by potřebovali sáhodlouhé vysvětlování. Film je natočen dost brakově. Pouze popisuje obrazem donekonečna vyšinutost hlavní postavy. Nejzajímavější byli spíše scény a dialogy ve kterých se objevovala jeho matka. Mě film neřekl nic zajímavého. Ani z té doby nebo místa, ani kloudně o lidech co se pohybovali přede mnou na obrazovce.(11.12.2009)

  • Themyth
    ***

    Mimoriadne brutálny film, dôkladne sa zaoberajúci vraždami mladého psychopata. Na divákov urobí toto drsné a ponure dielko určite dojem, ale pozorný a chytrý divák medzi tou krutosťou nájde vážne trhliny. Vraždy sú tu sebaúčelné. Mierne vysvetľujú pozadie ich realizácie, ale tam to aj končí. Nikam to nevedie. Žiadne širšie vykreslenie postáv, sociálna štúdia, interakcie medzi protagonistami iba slúžiace účelu. Ale aj tak to v človeku zanechá stopu. Solídny snímok.(21.1.2019)

  • gudaulin
    ****

    Z mého pohledu nedoceněný film, byť je nutné uznat, že pokud ho bereme z hlediska kriminálního žánru, příliš nefunguje a stejně tak selhává jako osobní příběh hlavního hrdiny už z toho důvodu, že nám o něm scénárista a režisér moc neprozrazuje. Výborně ale funguje jako snímek, který zkoumá fenomén násilí, jeho kořeny, jeho podporu v rámci systému a selhávání represivních složek. V téhle poloze mi sedí mnohem líp než nedávno zhlédnuté Cronenbergovy Dějiny násilí. Děj je zasazený do Severního Irska zmítaného sektářským násilím mezi protestanty a katolíky. Partička testosteronem poněkud nadvybavených mladíků by se nejspíš za normálních okolností vyřádila při hospodských rvačkách nebo na fotbalových stadionech, ale za daných podmínek můžou chlapci přejít k opravdu maximálnímu uspokojení svých agresivních choutek při únosech a mučení příslušníků druhé komunity. Film je cenný právě z hlediska zobrazení alibismu okolí a rodinných příslušníků. Z výpovědi matky, která nekriticky svého syna obdivuje, mrazí. A stejně tak je dobře ukázaná příčina zvláštní brutality hlavního hrdiny. Ten si musí utvrzovat postavení ve skupině, protože má závažný škraloup. Jeho otec je vyznavačem opačného náboženství a vlastně patří k nepřátelům. Celkový dojem: 70 %.(20.1.2010)

  • Budweiser
    ***

    Zajímavě natočený film o člověku žijícím dvojím životem. Doma hodný synek, kterého miluje jeho matka. Venku s kamárady velmi brutální vrah. Kopaní Kevinových kamarádů do nevinného, náhodně vybraného člověka, vypadalo opravdu reálně, avšak jeho samotné zabití a rozřezání Kevinem už nikoli ... hudba k filmu sedla na jedničku. Film mi připadal trochu zmatený, většina "nejistot" se během filmu vysvětlí, ale pár věcí mi stejnak zústalo utajeno ...(14.8.2005)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace