poster

Láska a jiné kratochvíle

  • USA

    Love and Other Impossible Pursuits

  • USA

    The Other Woman

  • Slovensko

    Láska a iné kratochvíle

Drama

USA, 2009, 119 min (Director's cut: 98 min)

Režie:

Don Roos

Předloha:

Ayelet Waldman (kniha)

Scénář:

Don Roos

Kamera:

Steve Yedlin

Hudba:

John Swihart

Producenti:

Marc Platt, Carol Cuddy

Střih:

David Codron

Scénografie:

Michael Shaw

Kostýmy:

Peggy A. Schnitzer
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • F.man
    ***

    Je to jen pár dnů, kdy jsem zase po nějaké době viděl Portmaku v Leonovi. Jak ta holka dospěla... Stále ale neztratila nic ze své krásy a co se týče herectví, tak to má stále stoupající úroveň. Po Černé labuti, kde táhne celý film jen ona se svou náročnou postavou, si hodila i další charakterní roli v Love and Other Impossible Pursuits, filmu, který je také postavený výhradně jen na ní. I tady se to povedlo, ale divák tentokrát může bojovat s poměrně nevyrovnanou postavou, od které jsem do posledních minut nevěděl co čekat, a nepřišel jsem na to ani po závěřečných titulkách. Docela i rozumím co chtěl Don Roos říct, ale naložil si na záda zátěž jako kráva, a lehce se mu to místy drolilo pod prsty. Být ženská tak dám možná čtyři, jelikož bych možná určité věci chápal lépe. Takhle za zajímavé tři. It was my children too! (4.9.2011)

  • BeranSon
    **

    Život dokáže přichystat nejednu velkou ránu a někdy dokonce srazí na kolena. Jednu pecku za druhou si režisér život (Don Roos) připravil pro mladou a nádhernou Natalii Portman. Natalie svou roli zvládá precizně. Postavu, kterou od začátku provází všudypřítomná smůla dokázala uhrát perfektně. Je sice pravda, že někdy je ono neštěstí až příliš přes čáru, ale na druhou stranu scénář byl vyvozen tak, že do děje byli vklíněny i ty sympatické, na oko průhledné momenty. Na konci čeká malá radost v podobě perfektně vygradovaného finále, které je zvládnuté jako u těch nejpreciznějších dramatických snímků s podobnou tématikou. - 4/10 -(28.5.2014)

  • Enšpígl
    ***

    Přiznávám, že místy mně bylo Natálinky fakt dost líto, protože co si tam občas vyslechla, překonalo i legendární Kostnický bláboly na adresu Jana Husa. Na druhou stranu přišlo mně to tak moc silný ze všech stran, až to působilo trošku nereálně. Herecky zahraný výtečně, ale fakt jsem dvě tváře,m jedna má slzy a druhá cynickej výraz z něvrohodnosti, říkající a proč tam nepřišli burzovní makleéři a neobvinili Natálinku, i z toho, že zavinila hospodářskou krizi.(8.8.2012)

  • Roman.Ticka
    **

    Příběh od počátku založený na smrti blízkého s úmyslem citově vydírat diváka na mě působí jako by chtěl chytit dech. K tomu přičtu neustálý nátlak ze strany frackovitého spratka (potřeboval vyfuckovat jak sůl), pofiderné herectví všech zúčastněných, komplikovaná komunikace v rukavičkách asi aby byla splněna časová limitní kvóta, což jsou důvody proč tak nízké hodnocení. Ovšem fanoušci Natálie si jistě přijdou na své v podobě nekonečna detailních záběrů na její vnady zepředu, zezadu, zboku, shora atd. atd., což poněkud zavání balastem a blamáží.(31.10.2012)

  • ScarPoul
    ***

    Ťažko si k tomuto filmu nájsť cestu. Svojím spôsobom je podaný veľmi citlivo a ľudsky, ale bohužiaľ necítiť z neho výraznejšie emócie - minimálne také, ktoré by nám priblížili zmätenosť Emílie a jej strach. Natalie ako obvykle hrá bezchybne a jej postava je najvýraznejšou v celom filme(ktorý je vlastne o nej) lenže jej premena a jej city sú podávané veľmi chladným spôsobom(ktorý môže byť príčinou buď režisérskej rutiny, alebo scenáristickej bezradnosti). Kudrow bohužiaľ prehráva viac ako by sa na herečku jej formátu patrilo, aj keď jej postava je rozhodne zapamätania hodná. Lenže celý film akoby kĺzal po hladine emócií a nesnažil sa o výraznejší ponor, pričom rozpráva o citlivej téme a rozpráva o nej citlivo. Mám z neho veľmi rozpačité pocity. Roos je pre mňa tvorca bez výraznejšieho rukopisu, ktorý sprostredkúva témy, ktoré mi rovnako nie sú práve najbližšie. Film som pozeral len kvôli Natalie Portman. A nebol som sklamaný. Ale ani ohúrený a bohužiaľ ani emocionálne pohladení. A trocha sa mi toho emocionálneho pohladenia, tých sĺz, alebo aspoň kúska empatie voči hlavnej hrdinke žiadalo.(12.2.2012)

  • - V jedné scéně tvrdí Emilie Willovi, že i když vystudovala Harvard, je to škola na nic. Natalie Portman opravdu vystudovala Harvard, a to v oboru psychologie. (Brousitch)

  • - Do hlavnej roly bola pôvodne obsadená Jennifer Lopez. (TheRoller)

  • - Snímek byl natočen na motivy stejnojmenného románu od Ayelet Waldman. (pufina)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace