Nastala chyba při přehrávání videa.
  • PinokKio
    ****

    Láska je kurva, to je mi známá věc -- Natrefit na ní můžu při toulání se Prahou -- Zkouším ji slovy vojet, vošálit -- A ještě ten večír vidět nahou -- A pak ji píchám, píchám dokud můžu -- Nezapomínám, že jde vo vobyčejnej chtíč -- A než uslyšíš ráno cinkot tramvají -- Tak věz, že já už budu dávno pryč. Ne, tohle není Bondy, i když jsem se jeho poezií inspiroval. A stejně tak jsem si do té mé rychlokvašky se slovy vypůjčil něco z filmového Ivana Heinze .. prostořekost, namyšlenost, drzost. 3 sezóny v pekle jsou zajímavou výpovědí o době nástupu komunismu, o první velké lásce a také vyprávěním o prapodivných ideálech, které brzy vzaly za své ..(28.8.2014)

  • Xmilden
    ***

    První polovinu film totálně nebaví, nějaké nesmyslné verše, které neuznávají nic kloudného. Nadávat na systém může člověk vždy, Ivan Heinz se ovšem považuje za opravdového umělce. Film věrohodnost vskutku nepostrádá. Jen divák má problém se orientovat v ději, 3 sezóny v pekle mě vtáhly do děje jen velmi pozvolna a pomalu. Asi nějakých 30 minut před koncem se konečně začnou dít zajímavé věci a člověk si Ivana dá se říct oblíbí natolik že mu i fandí. Postava Jany je něco příšerného, tu ženskou bych nejraději shodil z toho mostu. Chápu ale že režisér rozmístil figurky přesně jak potřeboval. Konec filmu mé hodnocení 30% zvedá na 60%. Prakticky má divák chuť si pustit film ještě jednou. Zajímavé. PS: Pochvala za dunivou hudbu.(22.10.2010)

  • sportovec
    *****

    Osudy levicové nekomunistické inteligence na přelomu čtyřicátých a padesátých let jsou prakticky neznámou oblastí-bílým místem našeho historického poznání a tím spíše i veřejného povědomí. Rozporuplná, až bizarní osobnost před časem zesnulého filozofa a slovesného umělce Zbyňka Fišera, známějšího pod pseudonymem Egona Bondy, představuje žádoucí průnik do životního stylu této nonkonformní komunity, která tvoří přímý spojovací článek mezi rovněž levicovými avantgardami dvacátých a třicátých let a kreativním světem literatury a malých divadelních scén rovněž rychle zapomínaných let šedesátých minulého století. Snaha bondyovské generace romantické antikapitalistické subkultury o vlastní životní styl se záhy střetá s drsnou praxí nastupujícího komunistického režimu i dusným mezidobím počínajících padesátých let a v Bonnově i Janině postavě upadá do svébytného bezčasí, prokládaného občasnými výpady do civilizace Bonnova otce či známých z dřívějška. Vystižení a přesvědčivé promyšlené budování tohoto světa ve výpravě i scénáři je jednoznačným úspěchem mladého autorského týmu. TŘI SEZÓNY jsou vedle PROTEKTORA dalším nesporným českým filmem roku. Kvalitou filmové řeči, propracovaností scénáře, pozoruhodnou zralostí a úrovní výkonů protagonistů, z nichž nejvýrazněji na sebe upozorňují v titulní úloze Kryštof Hádek, který zde dosahuje svého dosavadního uměleckého maxima, pozoruhodná a žensky třpytivá Karolina Gruszka i navenek svou uměřeností méně efektní, o to však v podstatě pronikavější Martin Huba. Neobvyklou, precízně zvládnutou úlohu zde ve svém levicovém kritikovi (na mysli vytane osobnost Karla Teiga) profesionálně podává věčný televizní causer nepodbízivého vtipu Jan Kraus. Díky tomuto zázemí si mohou autoři dovolit odstínění charakterů a osobností i v postavách represívního aparátu a přesvědčivé scény Bonnovy záchrany před hrůzným osudem jeho literárního učitele. Pro mladou a střední generaci je ovšem film kontextovým oříškem: pro jeho plné pochopení potřebuje alespoň základní vědomosti o dávno zašlé době, nutné pro odstínění jednotlivých období a subobdobí, jejichž mozaikou TŘI SEZÓNY jsou. To není výtka, to je nepodjatá konstatace stavu a možností naší doby. Lesk a přednosti TŘÍ SEZÓN pak vyniknou ještě přesvědčivěji a průkazněji.(20.12.2009)

  • hippyman
    *****

    stejně jako Rob Roy jsem se dostal (víceméně náhodou) na před-před-...-před-předpremiéru v komorním pražském kině... vlastně jsem ani nevěděl, o co půjde, kamarád mě do toho naverboval doslova několik hodin před produkcí, takže jsem byl o to víc překvapen, že jde o "nealternativní" film s příjemným obsazením a docela zajímavým tématem... snímku dominuje především skvělá tiersenovská hudba, smysl kamery pro detail a výborné herecké provedení hlavních rolí... jo, já prostě asi nemám co vytknout, běžte na to... 90%(19.3.2009)

  • castor
    ***

    Jeden svérázný rebel, který je ale víc prachobyčejným frackem, který by jednu zasloužil. Jedna nepříliš pevná dramaturgická ruka. Jedna výborně napsaná ženská role, skvěle zahraná Polkou Karolinou Gruszkou. Jedna příjemně jistá režie. Jedna řemeslně výborná technická stránka filmu. Jenže horší příběh, horší uchopení konfliktů a vlastně prakticky žádná scéna, která by chytla za srdce!! Viděno optikou tuzemského diváka ale určitě nadprůměr..(3.6.2011)

  • - Ivan Heinz (Kryštof Hádek) při výslechu nabízí komunistickým vyšetřovatelům plán na likvidaci špiček americké generality za pomoci nakažených blech. Jeho reálná předloha Egon Bondy to ve skutečnosti opravdu udělal, akorát naopak. Nabízel totiž francouzské tajné službě, že nakažené blechy vypustí na Rudém náměstí. (Moena)

  • - Hlavní ženskou roli měla hrát neokoukaná tvář. Proto byla herečka hledána v cizině, nejprve na Slovensku a poté v Polsku. Měla mluvit slovanský jazykem kvůli melodičnosti spojené s jejím pozdějším dabingem. Proto byla nakonec vybraná do role Jany Frankové polská herečka Karolina Gruszka. (zdeny99)

  • - Když přijede Ivan Heinz do Vídně, lze v jednom ze záběrů nad střechami domů spatřit ohromné ruské kolo. (Pepinec)