• otík
    ***

    Hodnotím střihový pořad z roku 1980 nazvaný "Přehlídka dobré pohody 1980", který vznikl jako samostatný střihový pořad za moderace Karla Štědrého. Jde o přes hodinu trvající výběr hudebních čísel (většinou už pozapomenutých) a humorných scének (tyto naopak často použité i v jiných zábavných střihových pořadech), např. Smoljak, vysoká paní a sebeobrana; Menšík a Zázvorková ve scénce, kde si Menšík kupuje lístek na pohřeb starého Jandy; vyprávění Horníčka o vztahu Miloše Kopeckého k fotbalu a následně Miloše Kopeckého o Horníčkově vztahu k hudebním koncertům; Kopecký v restauraci pojídá biftek tvrdý jako podrážka a nemůže se domluvit s intelektuální obsluhou. Je až s podivem, kolik scének znám z ostatních střihových pořadů a vůbec jsem netušil, že zrovna tyto vznikly pro pořad Kabaret U dobré pohody. Škoda jen toliko nezábavných písní. Milý zábavný pozapomenutý pořad.(31.7.2016)

  • Marthos
    **

    Galerie socialistického humoru pod taktovkou Zdeňka Podskalského. Některé skeče vzaly už dávno za své, jiné nebyly vtipné ani tehdy a jen těžko je člověku do smíchu při pohledu na zuboženou Věru Ferbasovou, Hanu Vítovou, Elu Šárkovou, Inku Zemánkovou, Františka Hanuse, Gustava Nezvala, Svatopluka Beneše a další hvězdy českého filmu, kteří se marně pokoušeli ve speciálním písničkovém pásmu zvrátit čas. Ten je v tomto případě nemilosrdný.(6.8.2015)

  • argenson
    ***

    Dalo by se to šmahem zmuchlat a zahodit do odpadu normalizační televizní zábavy, zvláště při exhibicích Baletu Československé televize přichází chuť prohodit televizi voknem. Ale při smířlivějším náhledu zjišťuju, že je to docela roztomilé pohlazení, byť zábavné často jen průměrně. Na druhou stranu, právě odsud pochází řada scének, které dodnes ČT doluje z archívu a uvádí v hlavních vysílacích časech. Vypíchnul bych zvláště monology Miroslava Horníčka, který jsou úplným balzámem. Jeho vyprávění o pražských sochách ze 16. dílu (1977), to se musí vidět. A nakonec, Kabaret má nespornou zásluhu v tom, že naposledy před kameru přitáhnul dávné prvorepublikové hvězdy jako Hanu Vítovou, Věru Ferbasovou nebo Járu Pospíšila.(16.10.2014)

  • Karlos80
    ***

    Pohodová zábava takhle na všední předobědní dopoledne jako stvořená. Houšť normalizačních umělců mela v té době skutečně pre, scénky, písničky, zajímavosti, pořadu jehož jednotlivé díly, byly zcela nepochybně značně rozdílných kvalit kvalit, si ale cením víc než některých jiných z té doby.(1.10.2010)

  • NinadeL
    *

    Přehlídka marnosti. Historicky jsou cenné skutečně jen ty návraty hvězd z let minulých. Rok 1976 a Ela Šárková, Jára Pospíšil, Věra Ferbasová, Svatopluk Beneš, Hana Vítová, Gustav Nezval, konečně i ta Inka Zemánková, František Hanus a Ljuba Hermanová. Je zajímavé, jak se s nimi pracovalo bez ladu a skladu a jak se míchal národní umělec se zasloužilým i s těmi ostatními.(10.8.2015)

  • Karel Štědrý

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace