poster

Jonesovi

  • Česko

    Jonesovi: Americký sen

  • USA

    The Joneses

  • Slovensko

    Jonesovci

  • Velká Británie

    The Joneses

Komedie / Drama

USA, 2009, 92 min

Komentáře uživatelů k filmu (346)

  • Martin741
    *

    Teda Demi Moore a jej "humor" ide fakt mimo mna, a david Duchovny mal ostat pri svojich Aktoch X, humor tejto dvojke akosi nejde, na to su tuna lepsi experti /Jack Lemmon/. 5 %(29.9.2015)

  • otík
    *

    Tenhle nablýskaný film má neobyčejně dementní scénář a hlavně celé vyznění filmu je naprosto trapné. Navíc český dabing přihrál part Davida Duchovnyho Petru Rychlému, který k němu absolutně nesedí a i ostatní dabingové role hodně dřou v uších. Film sám o sobě je neskutečně hloupý, od půlky totálně nudný a neuvěřitelný. Postavy jsou k sobě chladné, chemie tu absolutně nefunguje a závěrečný happy-end nemůže hrdinům žádný divák věřit. Navíc vůbec se neodvažuji přemýšlet nad nelogickou absencí policie v celkovém ději. Hrůza, kterou zachraňuje nad odpadem jen sympatický Duchovny.(22.7.2016)

  • e.Xit
    ***

    3,7/5(24.11.2010)

  • bubun
    *

    Hrůza. HRŮZA. A hrozná hudba.(5.1.2012)

  • Jermann
    ***

    Lehce nadprůměrná dramedie s hvězdným obsazením a jedním výborným nápadem v podobě asi nejujetější marketingové prasárny, jakou si prodejce dokáže vymyslet a konzument představit. Konkurovat může snad jen starý známý prodej vlastní matky. Toto originální téma a jeho potenciál se bohužel ztrácí ve standardním hollywoodském ťuťu ňuňu - má mě ráda, nemá mě ráda, raněné citečky, bla bla bla .. což je velká škoda. Přesto je to kousek velmi koukatelný a stojí za večer.(14.11.2012)

  • kocik1
    **

    Kdyby to skončilo tou sebevraždou, určitě bych hodnotila o hvězdičku líp. Kdyby to bylo syrovější a ne tak americky uhlazené, mohla to být další hvězda. Ale není:-).(22.3.2014)

  • Ak.žena
    ****

    Nebýt předvídatelné romance směřující ke konci zakopávajícímu celý film, byla by to geniální socio-ekonomická sonda! Vize trhu a společnosti jen o pár let dopředu. Nebo už...?(27.5.2015)

  • Timak
    ****

    překvapení večera. Mně se to vážně líbilo a hlavně, ono by to tak skutečně fungovat mohlo. Dobrej nápad, dobré zpracování. 75%(29.8.2010)

  • Maki89
    ****

    velmi pekny film o ripple-effecte... rozhodne pomerne zaujimavy napad s dobrym obsadenim, peknym soundtrackom a mojimi milovanymi audinami.... ako zaryty odporca aktov x by som nikdy nepovedal ze David Duchovny sa mi bude pacit ako herec - dokazuje to ako Hank Moody v Californication a dokazal to aj tu, Demi Moore taktiez velmi prijemna... co mi trosku ale vadilo na tomto filme je, ze v zhruba polovici filmu sa z toho stane klasicky americky film tohto zanru, kde sa da vsetko predpovedat 5 minut dopredu...ale nevadi, mne sa to pacilo....7/10(30.8.2010)

  • venalce
    ***

    Skvělý nápad, parádní rozjezd a podivně zbrklý konec.(12.11.2011)

  • Sfinkter
    ***

    Hodně slušné tři hvězdy v aktuálním příběhu jak vyšitém pro americkou kulturu. Duchovny mi po dlouhé době připomněl, jak moc mám rád jeho herectví. A Demi stále kočka.(17.1.2013)

  • Master19
    ****

    Chce se říct, že toto by nešlo, ale je to jen do extrému dovedená dnešní praxe, kdy stačí nějaké pseudocelebritě s břichem věnovat kočárek, ona se po povití potomka nechá s našpulenou pusou s kočárkem vyfotit a manažeři už sledují o kolik procent se zvedl prodej... Jak řečeno, toto je extrémní marketing se všemi důsledky, které musí být pro všechny zastánce volné ruky trhu znepokující. Bez ohleduplnosti a zdravého rozumu bohužel nemůže fungovat žádný režim... Zajímavý film s nečekaným přesahem i dobře fungující ústřední dvojkou, je neuvěřitelné, že oboum je k padesáti.(19.5.2013)

  • zdenny
    ***

    Zajímavý námět aneb, kterak se dá dělat reklama a marketing dalším způsobem. Naráží se zde současně na morálku a etiku takového počínání. Jedna věc je prodat výrobek za každou cenu, ta druhá, zda nám nakonec stojí za to, že uděláme některé lidi neštastnými. Je zde nastolena i otázka reklamy a především jejímu podlehnutí. Dostáváme se ke slabině silné části lidí, kteří musí mít za každou cenu to, co vidí u svých známých či vrstevníků. A především na tento maloměštácký pud je zacíleno. Jde samozřejmě o svobodnou volbu, která je ale právě těmito lidskými slabostmi ochromena. Zajímavý film, kde by si lidé měli uvědomit, že ne každý, kdo se směje a tetelí blahem a hmotnými statky, je skutečně štastný.(11.3.2014)

  • Gurtha
    ****

    Taková netradiční variace na téma, jak Popelka ke štěstí přišla, - a vzhledem k tomu, že Popelkou je David Duchovny dávám 4,5*.(16.4.2011)

  • ecceHOMMO
    ***

    Veľmi dobrý nápad. Originálny neokukaný príbeh so skvelým obsadením a ukážkou toho ako sa robí vo svete marketing. Že nie každé A je A, že nie každé Y je Y. O tom, že ľudia sú tvory závistivé, hamižné a ľahko pobláznitelné.....***/****(7.12.2011)

  • Hollohlaway
    ***

    Ne až tak komediální komedie, sympatický ústřední pár, a originální téma. Velice příjemně to uběhlo, i když bych se asi rád víc smál. Ovšem zápletka je velice zajímavá a celé to přináší dost prostoru pro drobné kreace celé rodinky. Ovšem naprosto DĚSIVÝ dabing, kdy Duchovnyho namluvil Petr Rychlý ( ne, nedělám si legraci, já ne ) mě šokoval. Více se nehodící a do očí bijící nesoulad hlasu a herce jsem snad ještě neviděl. Asi popadli prvního herce co šel kolem, jinak si to nedokážu vysvětlit.(11.2.2012)

  • KarKulA
    ***

    Originální a zajímavé, bohužel dobrý nápad pohřbil ne příliš nápaditý scénář, který tuto hořkou komedii ze současného "trendy" života v její druhé polovině nekompromisně odeslal do průměru.(4.1.2014)

  • Honzíno
    ***

    Velice příjemný malý film, kde postavy mají uvěřitelné profily ale hlavně s excelujícím Davidem Duchovnym, kvůli jehož výkonu si začínám shánět Californication.(10.3.2014)

  • MI-380
    ****

    Hezká pohádková podívaná s mírně zdviženým ukazováčkem: 75% (aktuálně 7719 hodnotících s průměrem 65%).(25.2.2019)

  • Ichabod
    ***

    Stealth marketing je hodně fajn nápad (pro film, v reálu by to bylo asi méně účinné) a podání je prostě super. Film staví na současném trendu honění se za majetkem a spotřebníma blbostma i v nejmenších detailech. Marketing a prodej mne baví, živí a zajímá, takže pro mne má film jasnou přidanou hodnotu. Casting je solidní - Demi role sedí, David zahraje cokoliv a na Amber Heard bych se mohl dívat celý den. Dvě za filmové kvality, jedna navíc za nápad.(29.7.2010)