Komentáře uživatelů k filmu (25)

  • Han22
    **

    Muzikál, to by měly být hlavně zajímavé písničky, nebo taneční scény. A tady je většina z nich nudných, až na pár výjimek (tanec s odrazem, cesta z bistra a písnička Poor John). Když si k tomu přidám docela nehezkou Hayworthovou (byli v té době tvůrci slepí?) a nijak zajímavého Kelly hrajícího pořádnýho vola, nevychází to na nic moc. Příběh mě ke konci začal celkem bavit a odhalení opakující se historie bylo fajn, ale více než 2* nedám.(9.1.2017)

  • Houdini

    Oscar 1 : Hudba - M + 4 nominace: Kamera, Výprava, Píseň - "Long Ago and Far Away", Zvuk(2.6.2004)

  • Renton
    ***

    44. MFF KV .. Scénář: Virginia Van Upp .. Někdy stačí festivalovému publiku na ovace a katapultování na přední příčky ankety o Diváckou cenu skutečně málo. Třeba zrestaurovaný, občas sice vtipný, ale pořád jen lehce nadprůměrný muzikál (konečné 5. místo a známka 1,25) nebo tuctová česká komedie, která navíc aktuálně už několik týdnů okupuje české kina (Líbáš jako Bůh, konečné 4. místo a známka 1,23) OMG.(7.7.2009)

  • Oskar
    ***

    Jeden z mnoha popelčích příběhů o ušmudlané sboristce z nočního podniku, o tom, jak se její tvář dostane na titulní stránku a přijde se na to, že je nejkrásnější a nejtalentovanější bytostí ve vesmíru, takže je třeba ji hezky zatepla dovléci až na Broadway. Nebylo by o čem psát, kdyby zde nehrál Gene Kelly a nebyl stejně dobrý jako vždy. V choreografii je spolehlivě znát jeho modus operandi. Tentokrát tančí mimo jiné s krejčovskou pannou a se svým imaginárním dvojníkem. Co říct? Vytančil filmu hvězdičku navíc. 60%(22.1.2007)

  • EdaS
    ****

    Jasně, je to klišovité až běda, ale funguje to a ta kombinace skvělé muziky, tance, barev a Hayworthové s Kellym mě úplně rozložila. Lituju, že jsem to neviděl na plátně. Kvůli tomuhle bych zase jednou klidně spal ve stanu. P.S. Podruhé ještě lepší!(16.2.2010)

  • xxmartinxx
    ****

    Nic proti Ritě, ale přijde mi trochu zvláštní věnovat tolik muzikálového prostoru herečce, která musí být přezpívávána profesionálkou. I když v důsledku je to pro kvalitu filmu samozřejmě v podstatě jedno. Cover Girl má každopádně několik vynikajících a překvapivě nápaditých tanečních čísel a nakonec předvede Rita i docela překvapivě přesvědčivé herectví. Ale kdyby to bylo dějově přehlednější, asi by mi to nevadilo(30.7.2017)

  • Bebacek
    **

    Rita vážně nebyla žádná velká herečka. Jedinou její předností byly maximálně ty dlouhé nohy a vlasy, se kterýma v Gildě tak hezky pohazovala (ale tady jí je svázali do příšerného účesu typu hrnec), a že by se dala nahradit jakoukoli jinou herečkou, dokázal Welles, když jí v Dámě ze Šanghaje nechal ostříhat. Modelka má jedinou dobrou scénu, a to zrovna tu, v níž Rita chybí (Kelly tancující sám se sebou). Naopak ona, když na to přijde, tam poskakuje jak pytel brambor.(24.2.2010)

  • StarsFan
    ****

    Neskutečně optimistický muzikál, který mi místy silně připomínal Zpívání v dešti; a to nejen scénou, kde trojice hlavních představitelů tančí na melodii písně "Make Way for Tomorrow" v ulicích města. Asi jsem sentimentální, ale já podobné filmy prostě mám ráda. Jednoduchý příběh s poměrně jasným rozuzlením, pár lehkých vtipů, věčně se usmívající postavy a dokonale provedené taneční scény s neskutečně dlouhými kamerovými záběry (kolik herců by dnes dokázalo podobně jako Gene Kelly s Ritou Hayworth a Philem Silversem třicet vteřin náročné choreografie v kuse a přitom nezvorat ani jeden ze stovek kroků?), které si v kině vysloužili nejednou potlesk diváků. Zkrátka jeden z filmů, na který se těším, až ho uvidím znovu. [44. MFF KV 2009](7.7.2009)

  • Radko
    ***

    Robert Anton Wilson o tom písal v knižke Ištarin návrat a tento film to len potvrdzuje: hollywoodský film bol dlhé roky prudérny až hanba. Až na jednu plavkovú scénu (aj tam tie plavky sú tak dômyselne volánikovito skonštruované, že z pŕs Rity Hayworthovej neukazujú takmer nič - žiadny hmatateľný obrys sa nekoná) mi to skôr príde ako z nejakého podivne konzervatívneho prostredia, kde všetky ženy robia všetko preto aby potlačili svoje prsia. Neviem, či to bol pozostatok nechvalne známeho cenzúrneho tzv. Hayesovho kódexu, ale pôsobilo to divne. Našťastie hravá farebnosť a tanečné scény toto nešťastie aspoň trochu zachraňujú.(23.6.2013)

  • M.E.J.L.A.
    **

    Čas od času mě nějaký hollywoodský muzikál úplně mine, naposledy se mi to stalo u Bílých Vánoc. Oba filmy jsou natočené bez špetky invence (Vidor a Curtiz jsou klasičtí rutinéři, kterým se občas podaří něco výjimečného), zato s pořádnou dávkou kýčovitosti a patosu. Modelku zachraňuje pouze Kelly - zvlášť jeho "duet" se sebou samým.(23.2.2010)

  • nascendi
    **

    Veľké sklamanie. Sú filmy, ktoré nestarnú a je Dievča mesiaca. Neviem, prečo som dúfal, že sa tento film kvalitou aspoň priblíži k Američanovi v Paríži a Spievaniu v daždi. Ku koncu som si ho už púšťal dvojnásobnou rýchlosťou, aby som nemusel počúvať stupídne dialógy ošumelého príbehu. Aj tanečné čísla potom vylúdili úsmev na mojej tvári, veď to mala byť komédia. Ďalší z filmov, u ktorých ma najviac potešil pohľad na záverečné titulky.(17.11.2011)

  • Slarque
    ****

    Kousek ze zlatého věku filmového muzikálu se točí kolem titulní postavy ztvárněné Ritou Hayworth. Gene Kelly je tak trochu na druhé koleji, byť třeba jeho tanec se svým vlastním odrazem je při vědomí optických triků, které tehdy byly vrcholem techniky, opravdu neskutečný kousek. Jo, ono se tehdy vůbec méně stříhalo a herci to zvládali odzpívat a odtančit pěknou dobu v jednom záběru. Z vedlejších postav mě nejvíce bavila Eve Arden, komička od pohledu. Příběh není nic moc, na něčem takovém podobné filmy nestály.(19.4.2013)

  • rikitiki
    ***

    Na tomhle klasickém muzikálu mě štval příběh. Ne jeho jednoduchost, ta je u muzikálů ze 40. let snad povinná, ale to do jakého postavení všichni hlavní hrdinku stavěli. Jako by byla nesvéprávná, všichni rozhodovali za ní, všichni věděli líp než ona, co je pro ni dobré. A příčina hlavního sporu? Závist a žárlivost (vida, není to tedy jen typicky česká vlastnost). Hrdinka dosáhne úspěchu a její odtažitý milý ji v tu ránu zapudí. Dokonce i barman jí její úspěch vyčítá. Ona sama musí svoji "vinu" odčinit a přilézt k nepříjemnému, chladnému Kellymu zpátky. ____ Kelly vůbec byl dost nesympatická postava, jeho přehrávání bylo až směšné, zvláště když doširoka šklebil pusu do nevěrohodného úsměvu. Naopak, Hayworthová byla hvězdná. Na ženu tak krásnou mě překvapila smyslem pro humor, který projevila hlavně v písničce "Poor John". ____ Někdy filmem probleskne příjemně uvolněná atmosféra a pobaví některé dialogy - hlavně vedlejších postav: "Co bys udělala, kdyby vešlo tvé mládí?" - "Nasadila bych mu rovnátka." /25. 12. 12./(25.12.2012)

  • Blofeld
    *****

    Muzikál, v němž jsou (hlavně v druhé půlce) i vyloženě melodramatické momenty - a překvapivě povedené! Rita Hayworthová byla skvělá tanečnice, a ačkoliv sama nezpívala a musela být dabována, řadím ji k nejlepším hvězdám muzikálu všech dob. "Make way for tomorrow" je choreograficky naprosto evidentní inspirací pro pozdější "Good morning" ve Zpívání v dešti. Naprostá povinnost a jeden z nejlepších muzikálů té doby! P.S.: Proč je mezi nejlepšími hollywoodskými režiséry tolik maďarů;oD?(25.6.2006)

  • Elyssea
    ***

    Milý muzikál s prostinkým dějem, který stojí hlavně na tanečních scénách (ne náhodou má ty nejlepší na svědomí Gene Kelly) a příjemném projevu Rity Hayworth.(20.6.2013)

  • classic
    *****

    Film je fikcia...Herec,Herečka majú scenár,na pokyny režiséra nakrúcajú jednotlivé scény,pokiaľ rejža nie je spokojný,toto povolanie vyžaduje mať dve tváre: pred kamerou a súkromie počas vypnutých kamier,t.j ich druhá tvár,teraz netvrdím,že to vyznie akoby trpeli schizofréniou,je to profesia,ktorá robí z herca niečo,čo v skutočnosti byť nemusí... Tak napríklad z herečky Rity Hayworth som unesený ako z jej pôvabu,krásy a nie je to len o tom vidieť film s krásnymi herečkami,to ma síce extrémne baví,tu je pomerne dosť pekných báb s dlhými nohami,len tieto babenky nie sú potrebné na to,aby som videl ich nohy,čo najväčší priestor tu má Rita,ktorá sa dostane na pekné hrejivé miestečko,z ktorého sa začína pohybovať v kruhoch,ktoré jej sú po srsti,ale proti srsti jej sú okolnosti,ktoré ju dovedú k oltáru... Alebo,kto by nechcel byť aspoň na chvíľu Genom Kellym,t.j spievať,tancovať,stepovať s najkrajšími partnerkami,aké sa mu možno vyrovnajú,ja som totálne drevo,ale na tu chvíľu byť v jeho koži,prečo nie...? Príbeh je primitívny,jednoduchý,pekné dievča zo školy skúseného tanečníka,choreografa atď Dannyho McGuira(klasika Gene Kelly) pod ním vystupuje to spomínané dievča Rusty Parker(kúzelná krásavica Rita),ktorá prichádza na casting pre exkluzívnu obálku časopisu Vanity,vyhrá to,je zrazu všade,na každej možnej aj nemožnej titulke,tým pádom sa jej mení život,otvárajú sa dvere do inej spoločnosti alebo do cesty sa pripletie starý nápadník jej babky,pred 40 rokmi... A človek Danny je odstrčený na druhú koľaj,What Next? Rita je sexsymbol,ktorá zrejme nikdy nevymizne z pamätí oboch pohlaví,z jednej strany sú dôvody celkom jasné,z tej druhej by každá žena chcela byť na chvíľu ňou?Čo snímok,to väčšie nadšenie a závislosť pripomínať si ju. Modelka je podľa mňa jednou z tých jej najlepších rol,kde sa dá obdivovať aj herecké nadanie. Gene Kelly sa ešte len pomalšie rozbiehal,to najprevratnejšie Coming Soon...Ale je to majster svojho remesla. Okrem hercov výborne fungujú aj ďalšie dôležité prvky filmu,t.j oscarová hudba,nominovaná kamera,výprava. Sú aj lepšie zrežírované muzikály,napr..niečo z dielne Gena Kellyho,či The Wizard of Oz,ale tento počin sa môže pochváliť síce jednoduchšími číslami,no Rita je Rita.(12.5.2014)

  • Martin741
    *****

    Dalsi vyborny hollywoodsky muzikal zo 40. rokov, Reziser Charles Vydor /Gilda/ sa vyznal do remesla, Ritka Hayworth /Gilda, Lady from Shanghai a samozrejme manzelka Orsona Wellesa/ bola proste skvela, podala fakt obdivuhodny herecky vykon. Dzina Kelyho som nejako prezil, zvysok hercov bol mne neznamy. Ale kulisami a exteriermi - a pochopitelne aj dialogmi - ide o dalsi nadstandardny muzikal, ked este Hollywood tocil pecky. 92 %(10.5.2016)

  • vitekpe
    ***

    Treti hvezdu pridavam za ostatni slavne a krasne herecky, ktere zde muzete videt mimo Rity. Ale podruhe uz to nedam, a to ani nezminuju muj resistentni vztah k muzikalum. Vlastne uz ted si nemuzu vzpomenout, ze by me tam neco extra zaujalo...(27.12.2012)

  • Babous
    ****

    Příběh je sice klasická muzikálová limonáda okořeněná pouze exkurzí do počátku 20. století, ale Gene Kelly a Rita Hayworth jsou skvělí. A ta taneční scéna s "odrazem" je už takřka legendární.(25.12.2012)

  • Hopper
    **

    Sorry, možno som mimo ostatných, ale nemôžem ísť na viac. Aj keď Gene je skvelý, má v svojej filmografii ďaleko lepšie kúsky (nielen Singin´ in the Rain) a aj Rita tu príliš neoslňuje (aj keď zase tancovať dievča vie, to sa musí nechať). Navyše, aj na 40. roky je dej prekladaný veľmi chabými pokusmi o vtip, ktoré sú len trápne. A "Genius" - toho by som najradšej odstrelil... Čiže veľká zábava sa tentokrát nekoná a len kvôli Genemu hviezdu pre zmenu nepridám.(19.5.2007)

  • arcticsky
    ****

    Pro podobné starší americké muzikály mám slabost. Mám rád jak Astaira s Rogersovou, tak Kellyho. A v tomto ještě navíc vystupují takřka bezvýhradně krásné a krásně oblečené ženy....(20.6.2013)

<< předchozí 1 2
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace