poster

Bez soucitu

  • Francie

    From Paris with Love

  • Slovensko

    Horúce pozdravy z Paríža

  • Slovensko

    Bez súcitu

  • Austrálie

    From Paris with Love

Akční / Krimi / Thriller

Francie, 2010, 88 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Fr
    ***

    ,,Mluvení na tuhle práci nestačí. Budeš muset střílet!“.... Film o tom, jak J.Travolta přijede do Paříže s cílem zlikvidovat čínskou a pakistánskou populaci. A dělá to bez soucitu. Zástěrkou pro jeho chování jsou drogy a teroristi. Viděl jsem odpočinkovou akční jízdu, která postupně zvedala laťku zábavnosti. Na své by si mohli přijít také příznivci Vincenta z Pulp Fiction. Besson ví, že během 84 minut začnou nudit jen magoři. Ať už si o něm díky posledním filmům myslím cokoliv, tímhle to kapku vylepšil. Několik důvodů, proč má smysl film vidět: 1.) Pochopím, proč je důležitý brát výzvy typu ,,ZASTŘEL TOHO ZMRDA!“ vážně. 2.) Nevím na co si mám dát pozor, když se zamiluju do holky z Pákistánu. 3.) Naučím se, kdy je lepší holku políbit a kdy ji vystřelit z hlavy mozek. PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE *** NAPĚTÍ *(30.11.2010)

  • oje
    ****

    Při smíření s ryze akčním filmem vládne spokojenost. Plyn je stále na podlaze, střílí se pořád a na všechno, naštestí ale bez koňské dávky nadsázky, které jsem se obával. O sympatie k neortodoxním agentům, kteří zredukovali počet pařížských imigrantů, nebyla nouze, zejména u Travolty, jehož nadváhu nezamaskovalo ani několik vrstev oblečení. Dokonce je tu i jakási vyvíjící se kostra příběhu i nějaké ty nečekané zvraty, a tak přesto, že se nejedná o žádný klenot, zábava to rozhodně byla. Kulkami se nešetří ani v podobně rozjetém 96 hodin. Alternativa: Taken, Shot ´Em Up.(29.6.2010)

  • Niktorius
    **

    "Zamilovala jsem se do jednoho muže a ten mě přivedl ke své víře." Zajímavé, že v druhém Okrsku 13 nechal Luc Besson kráčet všechny možné francouzské imigranty se sluníčkem nad hlavami vstříc zářné budoucnosti, zatímco tady z nich akorát dělá terče pro jednoho nasranýho americkýho holohlavce v bomberu. Jestli on Besson nedostal v zapadlé pařížšké uličce od nějakého snědého chlapíka přes dršku, jinak si ten přerod z imbecilní multi-kulti utopie na imbecilní rasistický biják, kde se nejprve zatočí s Číňany, pak s Araby, posléze se ultra-zatočí s Pákistánci (z nichž ani jeden nemá pákistánský přízvuk) a jako třešnička na dortu se vyřídí jedna francouzská atentátnice, které ke svému činu evidentně nemá jiný motiv, než ten, že se dala na islám (což mimochodem není ve filmu přímo řečeno), nedovedu vysvětlit. Motiv dvou nesourodých parťáků (samozřejmě, že jeden je pečlivý pacifistický kravaťák a druhý arogantní násilnické hovado) je pěkně ohraný, scénář je zcela předvídatelný a plný nesmyslů, akční scény jen lehce nadprůměrné. Výsledkem je dosti pitomý akčňák, který ani nemá koule na to, aby se divákovi upřímně přiznal k tomu, jak xenofobní "poselství" v sobě nese.(29.6.2010)

  • kOCOUR
    **

    Morel si na sebe upletl bič – nejdřív natočil Taken a pak (natočil a natočí) všechno ostatní. Liam Neeson válcuje celou tuhle pařížskou historku lusknutím prstu, přestože Travolta hláškuje jako o život (jen to běhání po střechách už mu zjevně nejde) a akce patří k tomu lepšímu, co poslední měsíce nabídly. Pokud jsem ale u Taken tvrdil, že scénář je demence roku, právě teď a tady se omlouvám. Taken alespoň při vší jednoduchosti dával dokonalý smysl, Paříž bohužel jede přes klasický Bessonův patent „semelu to tam všechno, hlavně ať se něco děje a ještě to pro jistotu řeší nějaké velké téma“, v němž se utopil např. i druhý Okrsek 13. Všeho moc škodí a za pár laciných pistolek, výbuchů a jednu průměrnou honičku se ten zmatek už dneska neschová. Nejsme v osmdesátých letech a i u akčních filmů jsme se naučili používat mozek. Zvlášť když nám někdo předloží obsáhlejší koncept než „unesli mi dceru a teď musím všechny zabít“. Mám neblahý pocit, že podobnou stezkou mají namířeno i Poldové Kevina Smithe. Slabších 50%.(26.2.2010)

  • nascendi
    *

    Jediná hviezdička patrí Johnovi Travoltovi, ktorého som v takejto úlohe ešte nevidel o Pulp Fiction sa nechcem zmieňovať, to bolo niečo iné). A keď sa na obrazovke objavil Jonathan Rhys Meyers, tak som priam fyzicky trpel. Ale chápem, že film môže mať svoj okruh priaznivcov. Stačí vypnúť mozog a čumieť. V prípade, že divák je latentným rasistom, jeho zážitok bude ešte o niečo bohatší.(29.6.2016)

  • - Ve scéně, kdy se Reece (Jonathan Rhys Meyers) snaží umístit štěnici, mění krabička s bonbony na stole svou vzdálenost od okraje stolu. (Pepy)

  • - Raketomet, který použije Wax (John Travolta) ve filmu, je M136 AT-4. (HectorHagman)

  • - Ve scéně, kdy se John Travolta (Charlie Wax) dívá dalekohledem, je možné si všimnout, že se dívá špatným koncem. (Conspi)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace