poster

Bez soucitu

  • Francie

    From Paris with Love

  • Slovensko

    Horúce pozdravy z Paríža

  • Slovensko

    Bez súcitu

  • Austrálie

    From Paris with Love

Akční / Krimi / Thriller

Francie, 2010, 88 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Cervenak
    ***

    Morel on, Morel off. Typická bessonovská jednohubka. Na kolene zbúchaný scenár nedáva vlastne vôbec žiadny zmysel, akčné scény pobavia len priemerne a Travoltovi som toho namachrovaného killera, čo za jedno poobedie vystrieľa pol čínskej a trištvrte moslimskej štvrte, nežral ani náhodou. Meyers je celý čas iba totálne zmätený, v akom filme sa to ocitol a prečo musí vláčiť tú debilnú vázu. 5/10(1.3.2010)

  • JFL
    ***

    Bohužel skloubení kokainově hypeaktivní euforické akce s ambicemi o nové uchopení žánru a vážné rozvedení tématu terorismu prostě nejde dohromady. Bez soucitu ve výsledku představuje úlet stvrzující to, že při řešení závažných situací pod vlivem drog vzniká jako vedlejší produkt chaos. Více v recenzi na Aktuálně.cz.(17.4.2011)

  • genetique
    ****

    Blahom síce nepradiem, ale keďže tento film nepatril k najočakávanejším akčným hitom tohto roku, tak nie som ani sklamaný. Po skvelých dvoch filmoch, ktoré vo svojom žánri len ťažko hľadajú konkurenciu, týmto filmom zaznamenal Morel možno určitý vzostup, ale ešte stále dokazuje, že režijne na to má, akurát pri výbere scenára by ho mohol niekto opľuť pre šťastie. Paríž síce ponúka množstvo možných vychytávok, ale nie za každú cenu a s tým istým režisérom. Čo ma mrzí najviac, že hlavné herecké duo vyšlo vďaka nevýraznému scenáru tak trochu navnivoč. Ja som tento béčkový scenár prekukol behom pár minút a tak som sa stihol preladiť na správnu frekvenciu a užíval som si klasickú zápletku obohatenú o veľmi dobré akčné scény, výbuchy, prestrelky, autonaháňačky. Hláškujúci a nebezpečne hustý Travolta si odkrojil obrovskú časť z hereckého koláča a okolo neho poskakujúci Rhys Meyers už dojedol len zvyšky. Mne to tak ale chutilo a určite si dám niekedy aj dupľu. 75%.(11.3.2010)

  • Isherwood
    **

    Morel udělal od Taken asi tak dva kroky nazpět, kde jej drží pitomý scénář bez nápadu a kapky nepředvídatelnosti. Režijně tak není kde brát, tudíž jakýs takýs nápad nabídne leda tak likvidace gangsterské omladiny, přestřelka v čínské restauraci a ta následující mezi figurínami, která doslova vybuchne v akční gejzír. I když ‚Royal with Cheese‘ potěší, na plánovanou akční šlehu roku docela nemilosrdné zklamání. PS: Nejrasističtější film široko daleko. Jak jinak si vysvětlit, že imigrantský póvl je likvidován nemilosrdnou rukou amerického drsňáka v bomberu a s vyholenou hlavou? :)(1.3.2010)

  • kOCOUR
    **

    Morel si na sebe upletl bič – nejdřív natočil Taken a pak (natočil a natočí) všechno ostatní. Liam Neeson válcuje celou tuhle pařížskou historku lusknutím prstu, přestože Travolta hláškuje jako o život (jen to běhání po střechách už mu zjevně nejde) a akce patří k tomu lepšímu, co poslední měsíce nabídly. Pokud jsem ale u Taken tvrdil, že scénář je demence roku, právě teď a tady se omlouvám. Taken alespoň při vší jednoduchosti dával dokonalý smysl, Paříž bohužel jede přes klasický Bessonův patent „semelu to tam všechno, hlavně ať se něco děje a ještě to pro jistotu řeší nějaké velké téma“, v němž se utopil např. i druhý Okrsek 13. Všeho moc škodí a za pár laciných pistolek, výbuchů a jednu průměrnou honičku se ten zmatek už dneska neschová. Nejsme v osmdesátých letech a i u akčních filmů jsme se naučili používat mozek. Zvlášť když nám někdo předloží obsáhlejší koncept než „unesli mi dceru a teď musím všechny zabít“. Mám neblahý pocit, že podobnou stezkou mají namířeno i Poldové Kevina Smithe. Slabších 50%.(26.2.2010)

  • - Zbraň, kterou vytáhne Reece (Jonathan Rhys Meyers) při závěrečné partii šachů, je Desert Eagle v ráži 50.AE. (HectorHagman)

  • - Ve scéně, kdy se Reece (Jonathan Rhys Meyers) snaží umístit štěnici, mění krabička s bonbony na stole svou vzdálenost od okraje stolu. (Pepy)

  • - Ve scéně na konci filmu, kdy Reece (Jonathan Rhys Meyers) míří na Carolinu (Kasia Smutniak), si při záběru z profilu můžeme všimnout, že skrze pistoli prosvítá světlo, takže jde o maketu. (Thommy91)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace