poster

Bez soucitu

  • Francie

    From Paris with Love

  • Slovensko

    Horúce pozdravy z Paríža

  • Slovensko

    Bez súcitu

  • Austrálie

    From Paris with Love

Akční / Krimi / Thriller

Francie, 2010, 88 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Němi
    ***

    Morel má nepopiratelný talent, ale není kouzelník, takže z guláše film neudělal. Bohužel po dějové stránce z prstu vycucaný Taken vypadá vedle Paříže jako seriózní flák a alespoň dovoluje děj sledovat. Nebýt Travolty (z něj se stává hrozné monstrum, mimochodem) a Meyerse, byl by výsledek téměř nekoukatelný. Oba ale oslí můstky (=dialogové scény) mezi akcí dělají patřičně svižné a vtipné.(2.3.2010)

  • Malarkey
    ****

    Pierre Morel, John Travolta = perfektní akce s hláškujícím hrdinou mého mládí. John Travolta se vrátil! Zahrál si v akci a nejspíš vytvořil jednu z jeho nejlepších postav, kterou kdy měl tu čest zahrát. Pierre Morel se také vrátil s další akcí, kdy po Taken dorazil s ještě akčnějším From Paris with Love a opět je to zábava, akce a drama a ani v jednom případě nepřehání. To je mi na něm sympatické. Luc Besson totiž svoje scénáře umí přehánět. s Kurýrem to třeba radikálně posral. Ona pravda taky, že ty svoje scénáře píše jako přes kopírák, akorát nadhodí jiné prostředí, trošičku odlišnou postavu. Podstata je vždycky stejná. Z většiny je to ale stále docela dobrá zábava a zaplaťpánbůh za něj a za Francouzské filmy, které tam vznikají. Akčnější už být snad ani nemůžou, aniž by nepřešli mezi akčnosti a bylo to spíše k smíchu než k zaujetí jako právě Kurýr dvojka a trojka. O to více mě, jako obvykle, nepotěšili zdejší vysoko postavení odborníci, co film jako obvykle s radostí sundavají. Holt, když už nevědí coby, rádi si film srovnají s 96ti hodinami a okamžitě tomuhle filmu srazí hřebínek s tím, že režisér už to nejlepší natočil a lepší už to ani být nemůže. No jo no. Jako obvykle. Co jiného od nich můžeme čekat?(2.5.2010)

  • Davies182
    ****

    Výplach jsem čekal v podstatě oprávněně, jen by to asi chtělo lepší akci na dálnici (neskládám básně), a v přestřelkách z toho nedělat jen klipovitou smršť Travolty a jeho kvérů. Jinak jsem ovšem v rámci žánru spokojen, i když tam tu čtvrtou hvězdičku tlačím jen kvůli hlavním hereckým hvězdám. Vzhledem k tomu, co má Pierre na poli akčních pecek za sebou, jsem čekal minimálně stejný adrenalin jako u Taken. Nic takového se bůhvíproč nedostavilo, a já si From Paris With Love zapamatuji jako šílenou jízdu plnou rychlé akce a sprostého, průměrně vtipného Travolty. P.S. Je dobře, že Meyers se vedle svého partnera neztrácí zdaleka tolik, jak jsem se obával.(29.6.2010)

  • Arachneuss
    **

    Nasranej skinhead si to s bouchačkou v ruce razí skrz Pařížské podsvětí a jako ocásek má slušňáckého úředníčka z ambasády, který si nese pět kilo toho nejlepšího koksu v čínské váze od babičky. Hlášky jak od WIllise, nadupaná akce a neortogoxní řešení problémů s národnostními menšinami. Sice to v poslední půlhodince už vůbec nedává smysl, ale pohled na bad-ass Travoltu s bazukou je k nezaplacení. Bessonův scénář je holt sračka a s tím už Morel nic nenadělá.(19.3.2010)

  • kOCOUR
    **

    Morel si na sebe upletl bič – nejdřív natočil Taken a pak (natočil a natočí) všechno ostatní. Liam Neeson válcuje celou tuhle pařížskou historku lusknutím prstu, přestože Travolta hláškuje jako o život (jen to běhání po střechách už mu zjevně nejde) a akce patří k tomu lepšímu, co poslední měsíce nabídly. Pokud jsem ale u Taken tvrdil, že scénář je demence roku, právě teď a tady se omlouvám. Taken alespoň při vší jednoduchosti dával dokonalý smysl, Paříž bohužel jede přes klasický Bessonův patent „semelu to tam všechno, hlavně ať se něco děje a ještě to pro jistotu řeší nějaké velké téma“, v němž se utopil např. i druhý Okrsek 13. Všeho moc škodí a za pár laciných pistolek, výbuchů a jednu průměrnou honičku se ten zmatek už dneska neschová. Nejsme v osmdesátých letech a i u akčních filmů jsme se naučili používat mozek. Zvlášť když nám někdo předloží obsáhlejší koncept než „unesli mi dceru a teď musím všechny zabít“. Mám neblahý pocit, že podobnou stezkou mají namířeno i Poldové Kevina Smithe. Slabších 50%.(26.2.2010)

  • - Ve scéně na konci filmu, kdy Reece (Jonathan Rhys Meyers) míří na Carolinu (Kasia Smutniak), si při záběru z profilu můžeme všimnout, že skrze pistoli prosvítá světlo, takže jde o maketu. (Thommy91)

  • - Hříšek, který ve filmu "zabíjí" Charlieho Waxe (John Travolta) je po americku Royal Sýr a ne po francouzsku Čtvrtlibrák se Sejrem - odkaz na popkulturní rozhovor Julese Winnfielda (Samuel L. Jackson) a Vincenta Vegy (John Travolta) z filmu Pulp Fiction (1994). (Axis)

  • - Počas nakrúcania v Paríži sa podsvetie snažilo zastrašiť produkciu filmu, a tak štábu podpálili niekoľko aut. (BathoryMan)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace