poster

Věc: Počátek

  • USA

    The Thing

  • Slovensko

    Vec

  • Slovensko

    Vec: Počiatok

Horor / Sci-Fi / Mysteriózní / Thriller

USA / Kanada, 2011, 99 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • obitus
    ***

    Carpimu to samozřejmě nesahá ani po stín culíku na patách ošoupaných tenisek, ale v rámci současných horrorů jde o vysoký nadprůměr. Autoři dokazují, že mají původní Věc nakoukanou a moc rádi ji citují, aby toto dohnali k vrcholu v naprosto geniálních závěrečných titulcích, za které jim ve stoje tleskám. K samotnému příběhu a jeho zpracování mám samozřejmě haldu připomínek, od zbytečné (ale krásné) ženské v titulní roli, přes stejně zbytečné finále v talíři až po triky, které by v souboji s těmi z osmdesátek dostali KO v prvním kole. Přesto jde o dobrou podívanou, která mimochodem odpoví na nejzásadnější otázku Carpiho originálu.(19.1.2012)

  • viperblade
    ***

    Pokud jsem originálu dal čtyři s tím, že si jej musím sehnat bez dabingu, tak tady musím jít trochu níž. Ne, že by tento film byl nějaký špatný, to ne. Stopáž je tak akorát, potěší narážky na původní film i závěr a hlavně Mary Elizabeth, nicméně vše ostatní je průměrné a lehce zapomenutelné. I když jsem originál viděl před třemi roky, stále si pamatuju tu hutnou atmosféru, když kdokoliv mohl být tou věcí a přesně to tady chybí. Nějaký silnější moment, nějaká zapamatování hodná scéna. Podtrženo sečteno, The Thing je ideální film, pokud chcete vypnout a na hoďku a půl se zabavit. Nicméně myslím, že jednou mi to stačilo a na Antarktidu se příště vypravím raději s Kurtem… 60 %.(24.3.2012)

  • pan Hnědý
    ***

    Čekal jsem prequel/remake klasického střihu, bohužel Carpenterův film nebyl jen o tomhle, ale v originále větší roli hrála ATMOSFÉRA, nedůvěra a děsivost strachu! A tu nám už trochu klapala slina a tak se vše obrací na akčnější přímočařejší notu, která fungovala, ale na Carpenterovu klasiku z roku 1982, tehdejší mrazivo-bílý převrat mezi horory to nešilo namíru.Heijningen Jr. zvládl lekačky, bez nejmenších problémů a pár momentů byli k pokoukání, ale ta ATMOSFÉRA mu pravidelně proklouzávala mezi prsty. Herecké obsazení nebylo taky správný výběr vína, kde vše zachraňovala Mary Elizabeth Winstead. Ve zkratce Heijningen své řemesla celkem zvládá a s lepšími scénáři, by mohl točit trvanlivější kousky.(8.1.2012)

  • Wacoslav1
    **

    Mno snažil jsem se to moc nesrovnávat z původním filmem (i když se tu úplně nejedná o remake) ale stejně jako v jiných podobných případech se mi to nedařilo. Má to sice slušnej spád, ale atmosféra je nenávratně fuč. Řemeslně dobře udělané, ale nic neříkající. Možná bych dal 3*, ale je to o dvě třídy slabší než originál takže 45%(18.8.2015)

  • Flipnic
    ***

    Je to zábavný, napínavý, má to spád, příšerky a jejich "anomálie" jsou docela hustý, i když digitální samozřejmě ... Akorát mi přišlo prostě jako u všech dnešních "rychloremaků" úplně prázdný prostředí, nudný herecký výkony, postavy mi k srdci nepřirostly. Jako by tomu něco chybělo a já prostě nevím proč a co? Fakt nevím, bavil sem se, neodbíhal, nepauzoval, ale nemělo to tu pravou šťávu, takový to nadšení ... s verzí z roku 1982 se nedá samozřejmě srovnávat ... Ale nedopadlo to špatně.(6.12.2011)

  • - Spoiler: Konec s mumifikovaným pilotem a původní scény se natáčeli 22. března – 28. června 2010. Oficiální konec s tetrisovou věží a dotáčky 21.–29. ledna 2011. Takže celé natáčení trvalo 108 dní.
    ○ I když došlo ke změnám a idea meziplanetárních sběratelů se zavrhla, tak Sander-Věc sedí v křesle a vypadá jako tříoký pilot. Ale v dalším záběru je nesouměrnou zrůdou s lidským obličejem. (Zdroj: ČSFD.cz)

  • - Pracující Kate Lloydová (Mary E. Winstead) poslouchá ve sluchátkách píseň nazvanou „Kdo to teď může být?“ od australské pop-rockové skupiny Men at Work, jež zpívá o unaveném muži, který se necítí dobře a chce zůstat doma o samotě. „Je to člověk,“ ptají se, „co mě odnáší pryč?“ Tato věta mluví za vše. (anuki)

  • - Producenti přesvědčili Universal Studios, aby jim bylo umožněno natočit místo remaku prequel, protože měli dojem, že Carpenterova verze (1982) je natolik dokonalá, že její přepracování by bylo zbytečné. Filmu ale zůstal název předchozího snímku, protože se jim nepodařilo vymyslet podtitul, který by patřičně vyzněl. (oje)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace