Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Policista Kim Kang-su je převelen ze Soulu do klidné vesničky Sameri, která se pyšní hrdým titulem „Vesnice bez kriminality“. V době jeho příjezdu však obyvatelé nacházejí v okolí vsi části lidských těl, což je velmi nepříznivá zpráva pro vzkvétající turistický ruch. Z města přijíždí detektiv Shin, aby tyto záhadné vraždy vyšetřil. Po pitvě a konzultaci s místním zkušeným lovcem je jasné, že „vraha“ musí hledat v místních horách. Podezření na zvláštní mutaci zvířat mají i dva ekologové, kteří se již delší dobu snaží dokázat existenci lidožravých kanců. Nezbyde nic jiného než uspořádat lov a zničit kance dříve, než on zničí vesnici. (Ketri)

(více)

Recenze (32)

tron 

všechny recenze uživatele

„Kto si berie dáždnik do lesa?“ Nechápal som, prečo horor o vraždiacom diviakovi trvá ako ľubovoľná časť Pána prsteňov, ale potom mi to docvaklo. Chaw je totiž všetko možné, len nie čistý zvierací horor. O útoky odporného zvieraťa v ňom bez debaty ide, ale táto dejová linka sa naplno prejaví v podstate až v akčnom finále (!), kedy postavy pochopia, že im neostáva nič iné, než sa ozbrojiť a vyraziť do hory. Dovtedy je to skôr príbeh zaspatého mestečka a jeho tu viac, tu menej čudných obyvateľov. Je to miestami strašne osobitý filmový zážitok, napr. postavu matky (alebo „ženy“) som vôbec nepochopil a rušil ma protiklad krváku s ekologickým posolstvom a s komédiou. ()

LIVINGDEAD 

všechny recenze uživatele

Pořád jsem u těch asijských horrorů naivní. Stále mám naději, že se opravdu někdy objeví nějaký, který je opravdu dobrý. U horroru CHAW jsem si byl 100% jistý, že se tam nebude objevovat vlasatice. která leze z obrazovky a courá po stropu. Popis byl jasný, velké prase napadne vesnici. Zpočátku film začal jako komedie. Řekl jsem si, tááák teď jsme se zasmáli a začne akce. Akče začala asi 30 minut před koncem filmu. Na obrazovce se objevilo velké prase. Velké animované prase. Občas zachrochtalo, poskočilo, začala 15 minutová naháněčka a prase umírá. Mám slzy v očích. Prasátko trpí a smutné kouká. Najednou si myslím, že jsem přepnul na DISCOVERY CHANNEL. Film končí.... Opět jsem ztratil 121 minut svého drahocenného času. 10% ()

Reklama

Ketri 

všechny recenze uživatele

V žánrové specifikaci určitě ještě chybí komedie. Naposled jsem se takhle nasmála u hororů Sama Raimiho. Dalo by se to brát i jako sociologická studie korejské společnosti - věčný boj město kontra vesnice. Dostane se vám i životního moudra: Když nemůžete žít život podle svých představ, představujte si život, jaký žijete. Ale hlavně: ZA VŠECHNO MŮŽOU JAPONCI :-))) ()

hladass 

všechny recenze uživatele

Komediální thriller o přerostlém, lidožravém kanci? Ano, Korejci se nebojí vůbec ničeho, jenže tentokráte se jim to příliš nepovedlo... Chawoo je příliš zdlouhavý, komediální, mnoho postav nesnesitelně nesympatických a ani se samotným kancem se příliš nepředvedli... Zkrátit začátek o pár desítek minut, vyhodit pár postav a mohlo se jednat o výborný kus, protože ke konci má film atmosféru opravdu povedenou... Škoda... ()

Campbell 

všechny recenze uživatele

Docela příjemné osvěžení od těch vážnejch hororů od Syfy a bůh ví koho ještě. Tady mi chybý v žánru ještě komedie protože první hodina komedie prostě je. Pak se film jako přepne a mění žánry jak jen může. A mě se to nějakou záhadou líbilo stejně jako starší The host, kterej měl sice lepší efekty ale jinak na tom byl stejně. Kanec vypadá sice docela srandovně a efekty mají co zlepšovat ale i tak se na něj dobře koukalo. Herci hrály jak měly a některý humorné pasáže byly celkem dobré a dokázaly mi posunout koutky. Nicméně film má hodně přepálenou stopáž a to je asi největší výtka film zkrátit tak o 30 minut a hodnocení by šlo ještě více. ()

Galerie (13)

Zajímavosti (1)

  • Snímek, natáčený v externích lokajích rodné země s doprovodnými speciálními scénami z kalifornského San Franciska, kde filmoví tvůrci po dobu čtyřiceti dnů natáčeli, je jakousi odezvou dnes již klasickým americkým snímkům, jako jsou Alligator (1980), Anaconda (1997) nebo Lake Placid (1999), v nichž v roli zabijáků vystupují zmutovaní gigantičtí tvorové, krmící se lidskými bytostmi. Režisér snímku Jeong-won Sin tak chtěl podobně koncipovaný snímek přivést i na území Jihokorejského státu. Tvorba zmutovaného prasete se všemi doplňujícími animovanými sekvencemi, zhotovená ve studiích Polygon Entertainment a Stareast Digital Lab za dohledu Hanse Uhliga a Erika Jensena, zabrala filmovým tvůrcům takřka celé tři roky. Náklady na výrobu přesáhly tři miliardy korejských wonů. (Conspi)

Reklama

Reklama